Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wahahaha vet tof welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, Marijke moest voor haar werk mij op mijn werk bellen, herkent ze mijn stem niet eens![]()
Gek kind![]()
gewoon wat uit de mauw schudden, ik kan er ook geen piepje vanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, maar ik kan echt geen TT's verzinnen
Ja, dat is heel raar, zeker omdat ik eigenlijk heel vrolijk ben meestal en ik nu vaak gedachtes heb waar ik zelf van schrikquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Je liet me niet schrikken hoorMaar gewoon, wat er allemaal met je lichaam gebeurd
Knap dat jij nog zo 'normaal' kan leven
quote:
Laat de kat eens met rustquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon wat uit de mauw schudden, ik kan er ook geen piepje van
Ze is te jong voor jequote:
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)quote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Wahahaha vet tof wel![]()
Jij herkende haar wel meteen?
Dat is niet eerlijk neequote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)
Weet ze inmiddels wel dat ze jou aan de bel had?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)
Ze zat halverwege haar verhaal en toen zei ik: wat doe jij netjes zeg...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
Dat is niet eerlijk neeWehehe wel echt te grappig
Jaaa, tuulk!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ze inmiddels wel dat ze jou aan de bel had?
quote:
Whehehequote:
zo herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is heel raar, zeker omdat ik eigenlijk heel vrolijk ben meestal en ik nu vaak gedachtes heb waar ik zelf van schrik![]()
Ik ga vast aftellen![]()
Wat zei ze toen ?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zat halverwege haar verhaal en toen zei ik: wat doe jij netjes zeg...
Ik zei zelfs ergens nog: hooooooooooooooooi liefjequote:
quote:
jawel he?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
zo herkenbaarMaar komt goed meisje
![]()
![]()
Aaahw ze was al de hele tijd aan het twijfelenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar maar ik wist het niet zeker en jij zei je naaaam niet!
Wat is bibsen trouwens?quote:
Denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw ze was al de hele tijd aan het twijfelen![]()
1 bibsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
het is met mij toch ook goed gekomen![]()
![]()
Ohw, natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1 bibs
2 bibsen
bibs: zitvlak
Zo staat het niet in de Van Dalequote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1 bibs
2 bibsen
bibs: zitvlak
Zo wel:quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de Van Dale.
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wel:
bips de; v(m) -en (euf) kont, billen
http://nl.thefreedictionary.com/bibs hier wel, maar had geen zin om een betere site op te gaan zoeken...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wel:
bips de; v(m) -en (euf) kont, billen
Een PM!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
heb ik nog wat gemist vandaag? behalve jullie.
ja, onsquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
Frans Bauer kwam langs...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb al eens een naamtopic gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wilde stiekem gewoon een naamtopic.
Doe jij de deur open?quote:
oquote:
ben je inmiddels al tot moes gegaard door je cursus?quote:
RokNijntje?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o
mijn
monotheïstische
godsdiensten
ik had je naam verkeerd gespeld bij m'n FavoFokkers
Erg hè?
Jajaaa, jij hebt die, dat weten we heusquote:
Nee, nog erger, RockNeintjequote:
Neeeeeeeee!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nog erger, RockNeintje![]()
Je "OMG's" worden steeds leukerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o
mijn
monotheïstische
godsdiensten
ik had je naam verkeerd gespeld bij m'n FavoFokkers
Erg hè?
ik speel indiër op de cursusquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je inmiddels al tot moes gegaard door je cursus?
dat is wel honderd keer beter dan niets te doen hebben jaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik speel indiër op de cursus![]()
3 medecursisten hebben hun werk uitbesteed naar mij![]()
ik kan het ook niet helpen, het zit in mijn natuur, geef maar hier dan doe ik het wel.
gevolg is dat ik lekker bezig ben en daardoor minder duf
Ik vind OMG altijd zo saai...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je "OMG's" worden steeds leuker
Squote:
slaap zequote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want moe.
Fijne avond allemaal![]()
![]()
Welterusten en fhijne dromen gewenstquote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
![]()
Slaap lekker lievepliefjequote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
![]()
WIT?!?!quote:
Die O moet ook wel wat aan gedaan worden hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind OMG altijd zo saai...
O
Mijn
Polytheïstische
Godsdiensten?
Nein...
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
![]()
Pics?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een coooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ijspop dingie![]()
ik heb cola, in een glasquote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een coooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ijspop dingie![]()
ik in een kartonnetje.quote:
hmm,quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die O moet ook wel wat aan gedaan worden hoor.
ook lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik in een kartonnetje.
en in ijsvorm
Oploskoffiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hmm,
O...
Ongelooflijk?
Onmin?
Olijke?
Opeenvolgende?
Omvangrijke?
Orthodoxe?
Orthodontiepraktijk?
Organisatiepraktijk?
Ik heb een leeg glas, kan dat opgelost worden?quote:
klinkt goed, zakelijke stemquote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar Suikertaartje, ik herkende je stem omdat je je zakelijke stem had opgezet he![]()
Even in een bak met zuur gooien, zou kunnen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een leeg glas, kan dat opgelost worden?
Je herkende hem NIET bedoel je he?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar Suikertaartje, ik herkende je stem omdat je je zakelijke stem had opgezet he![]()
Olifant?quote:
Ja, en dan is het heel gek als de zakelijke stem zegt dat je niet zo netjes hoeft te doenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even in een bak met zuur gooien, zou kunnen helpen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je herkende hem NIET bedoel je he?![]()
Ja, sorry
Hihihihiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan is het heel gek als de zakelijke stem zegt dat je niet zo netjes hoeft te doenEn mijn collega snapte er niets van
En hoi snoet
Hoiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan is het heel gek als de zakelijke stem zegt dat je niet zo netjes hoeft te doenEn mijn collega snapte er niets van
En hoi snoet
Jij had anders ook je zakelijke stem opquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben een beetje moe
Had het niet eens gezien
Je hoort st niet, je ziet haar niet... wil je een kop koffie?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben een beetje moe
Had het niet eens gezien
Het was echt doldwaas komisch, ze keek me zo aan van "wtf"quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even in een bak met zuur gooien, zou kunnen helpen.
en ik maar denken ST brengt wel ff ijsthee..........quote:
Ja, alleen bleek Klaas ons niet verder te kunnen helpenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had anders ook je zakelijke stem op![]()
Deed Klaas een beetje lief?
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoort st niet, je ziet haar niet... wil je een kop koffie?.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was echt doldwaas komisch, ze keek me zo aan van "wtf"En het is nog toeval ook dat ik belde, ze was wat vergeten anders had zij gebeld
Hoe ging het?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
weer terug van de laatste keer judo dit jaar
NOTE TO SELF:
bied nooit meer aan om een telefoon stekkertje aan een kabel te maken![]()
ben je gek, je kunt toch lopen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar denken ST brengt wel ff ijsthee..........
quote:
NEIN NEIN NEIN NEIN NEINquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat je glas al leeg was, anders had je nu je scherm moeten droogmaken.
Ja, maar ik dacht nog, jij werkt vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het helemaaal toevallig ja
neequote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je gek, je kunt toch lopen?
Leuke kerst-uiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo dan! Ik kom weer eens kijken..
Nou moequote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen bleek Klaas ons niet verder te kunnen helpenEn Vitens wilde niet helpen
Dus we hebben een andere oplossing bedacht
[..]
Ja![]()
Esté in een visglas?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar denken ST brengt wel ff ijsthee..........
schreeuw eens niet zo tegen de koffiedame.....quote:
Ja! Jou neem ik!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
hoiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je vindt het te koud, maar wil wel ijsthee?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
neeveel te koud buiten mijn bed
LL hoe is het schat?
Nee, maar dat leg ik je nog wel eens uitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe![]()
Stonden ze niet in het archief?![]()
Maar jeuj voor de andere oplossing
Wokje, lekkere hackerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LLdekselse vrouw
![]()
en Marijkjelinuxbabe
![]()
ja, mag dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt het te koud, maar wil wel ijsthee?
Gentlemen!quote:
Ik ben weer alleenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentlemen!
Long time no see
Tuurlijk, maar als je dan toch ijsthee drinkt, kun je net zo goed even zelf de kou in gaan en de koelkast openen. En als je dan toch loopt, neem voor mij ook wat meequote:
Ja, ik mocht hier niet komenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentlemen!
Long time no see
what?quote:
er zit ruis op de lijnquote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je dan toch ijsthee drinkt, kun je net zo goed even zelf de kou in gaan en de koelkast openen. En als je dan toch loopt, neem voor mij ook wat mee.
waaaaaaaaaaaaaarom?quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde heeft wat nieuws bedacht trouwensPetsen naar de tv
Het gaat nog goed, maar ik hoop niet dat dit een hobby wordt
Gentlemen zijn er meer door de E in menquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, lekkere hacker![]()
Hoe is het met jou dan mop?
dus..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik speel indiër op de cursus![]()
3 medecursisten hebben hun werk uitbesteed naar mij![]()
ik kan het ook niet helpen, het zit in mijn natuur, geef maar hier dan doe ik het wel.
gevolg is dat ik lekker bezig ben en daardoor minder duf
Sorry, ik rijd net een g;uhfekjfvsidghbvrhdsjcn j'kl/nbj'dvsnv tuut tuut tuutquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hallo, halloooooo, halllllooooooooo?
Liebchen! Wie geht's?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet ik niet meer. Ze zeiden dat ik niet lief wasquote:
bel kpn ffquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hallo, halloooooo, halllllooooooooo?
Koffie laten halen die stagiairquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, onze stagiair is echt hilarisch![]()
Bel ik hem op: Mevrouw van Gogh heeft steeds van die rare strepen op haar raam...
Hij: verf misschien?
![]()
Later, ik: ja, deze mevrouw heeft een zilvervisjesplaag..
Hij: neem je me nou in de maling?
Ik: nee! die bestaan heus!
Hij: jaja. alleen in jouw hoofd zeker?
Er voor gaan zitten en dan naar de bewegende beelden petsen met de potenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe werkt dat precas, petsen naar de tv?
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ze zeiden dat ik niet lief was
Maar ik ben er lekker toch
Liebchenquote:
Alleen als ie aanstaat, nu doet ze mrrrrrieuwquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus die zit de hele avond voor de TV?
Muck is gewend met moeilijke mensen te praten. Zeg het even tegen haarquote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, moet ik mijn bericht nog eens herhalen dan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zielige Sofiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenAlles okee
Bij jou?
[..]
Alleen als ie aanstaat, nu doet ze mrrrrrieuwEn plaagt ze Sofie
Die nog steeds een pest humeur heeft daardoor
ondeugend rekeltje, opstandig rapalje, ploert, deksels addergebroed!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
dan moet je een rondje trakterenquote:
vlak na de vakantie gaf de sensor in mijn kantoor een paar keer per nacht alarm.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik hem op: Mevrouw van Gogh heeft steeds van die rare strepen op haar raam...
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:
Okey dokeyquote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je een rondje trakteren![]()
daarna zijn al je zonden weer vergeven
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vlak na de vakantie gaf de sensor in mijn kantoor een paar keer per nacht alarm.
De monteur kwam en ik zei: haal de sensor maar open, er zit een zilvervisje in.
Hij beweerde bij hoog en bij laag van niet, en na 2,5 uur doormeten haalde hij de sensor open vielen er 2 zilvervisjes uit
Ja, ik heb de boodschap doorgegeven, dus zij zal het jou heel rustig en duidelijk gaan uitleggen zometeenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is gewend met moeilijke mensen te praten. Zeg het even tegen haar
Ja, en hij is nog mooi ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Een stagiair met humor
[..]Indier?
![]()
Maar je hebt het dus druk?
Ze doet wel net zo hard mee hoorquote:
Oud?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog mooi ook.
En met krullen![]()
En hopelijk geen fokker
Dat zou ik nooit doenquote:
quote:
Probeer er achter te komenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en hij is nog mooi ook.
En met krullen![]()
En hopelijk geen fokker
Zielige huisquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze doet wel net zo hard mee hoorOp d'r achterpoten, petsen en Hilde dan in d'r enkels bijten
![]()
Ze breken vandaag echt het hele huis af
![]()
Bluh.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenAlles okee
Bij jou?
Whehehequote:[..]
Alleen als ie aanstaat, nu doet ze mrrrrrieuwEn plaagt ze Sofie
Die nog steeds een pest humeur heeft daardoor
ik ben lekker bezigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Een stagiair met humor
[..]Indier?
![]()
Maar je hebt het dus druk?
bedankt!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb de boodschap doorgegeven, dus zij zal het jou heel rustig en duidelijk gaan uitleggen zometeen.
Leek er anders wel opquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen![]()
Hoi Trev buddy
Dat nooitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
guttegut krijg je niet genoeg aandacht?
I'm really sorry for what I didquote:
Ik ga er zaterdag heenquote:
Gedraag je eens als een vent manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leek er anders wel op
[..]
Dat nooit
Can I has?quote:
It's okay hunnybunnyquote:
Get a hold of yourself manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent man
quote:
sterktequote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, oom van m'n vriendin is overleden
he bah die PI maakt het ook echt afquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik is een beetje geïrriteerd dus gaat nietquote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent man
Koekwousquote:
Je mag wel meequote:
daar moet ik echt wat aan veranderen...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he bah die PI maakt het ook echt af
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe er wel een strikje om voor je
Wil jij zeggen dat ik niet leuk genoeg ben, huh?quote:
Das balenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis laterquote:
Sipquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom???quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik is een beetje geïrriteerd dus gaat niet
Kan niet, verjaardag mamsiequote:Je mag wel mee
Vat het absoluut niet negatief op, ik ken je amperquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nice
[..]
Wil jij zeggen dat ik niet leuk genoeg ben, huh?
hierom:quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
weer terug van de laatste keer judo dit jaar
NOTE TO SELF:
bied nooit meer aan om een telefoon stekkertje aan een kabel te maken![]()
Oh ja das waar ookquote:[..]
Kan niet, verjaardag mamsie
Zie de grapjes PIquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vat het absoluut niet negatief op, ik ken je amper. Maar dat joch (neem ik aan?) wordt behandelt als een cadeautje, haha
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kentquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Vrijdag is de begrafenis, en zaterdag is de begrafenis van een achter-oom van me, die ik persoonlijk niet kende, maar twee begrafenissen achter elkaar is wel shit.
dat is zeker minder.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Vrijdag is de begrafenis, en zaterdag is de begrafenis van een achter-oom van me, die ik persoonlijk niet kende, maar twee begrafenissen achter elkaar is wel shit.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
dat is zeker minder.
vandaag is de dag dat ik mijn schoonouders moest vertellen dat hun zoon was overleden
Voor een persoon die je wel kent die die persoon wel goed kentquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kent
Ik heb heb mijn zus aangeboden om een stekkertje van de telefoonkabel er aan te maken. Dat is priegelwerk en klote en doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Trev? ik snap nog geen moer van dat stekkertje?
M'n ouders kennen die oom wel en naar die andere om d'r te steunen, want ze moet voorlezen voor de hele zaal, maar ze durft niet zonder mijquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kent
Drink je je bier ook zoals je gebruikersnaam?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed ik ga beneden bier drinken. Goedenavond!
Was jij vandaag nou jarig?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Cheers!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is een erg raar verhaal. Vertel daar eens wat meer over?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zeker minder.
vandaag is de dag dat ik mijn schoonouders moest vertellen dat hun zoon was overleden
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is zeker minder.
Ooooh, vaagquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n ouders kennen die oom wel en naar die andere om d'r te steunen, want ze moet voorlezen voor de hele zaal, maar ze durft niet zonder mij
Bij dezequote:
Nee. Kom, we gaan samen ergens in een hoekje zittenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik de enige die er gewoon geen fuck meer van snapt
Nee, maar ik negeer het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben het ook deels kwijtquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie gaan de hoek in... zijn jullie echt zo stout geweest?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Kom, we gaan samen ergens in een hoekje zitten.
Ik voeg me bij jouw clubquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik negeer het gewoon![]()
gezellie, heb je koffie of thee mijn handen zijn koudquote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Kom, we gaan samen ergens in een hoekje zitten.
dat gaan ze nog worden geloof ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan de hoek in... zijn jullie echt zo stout geweest?
Hi, that's mequote:
Ik ben NOOIIT stoutquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo een witte met draaihoofd?quote:
* Trevland houd zijn warme handen om die van LL heenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellie, heb je koffie of thee mijn handen zijn koud
Ehm, dat weet ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo een witte met draaihoofd?
Wat schattigquote:
Ja, da's een witte met draaihoofdquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik niet
Maar hij doet oehoe oehoe
Dat worden we wel in die hoekquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat snap je allemaal niet? Het dollen met de TT, zoals TS min of meer vroeg in de oorspronkelijke TT?quote:
het is niet te doen joh, tikken met kouwe tengelsquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland houd zijn warme handen om die van LL heen
ok.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een erg raar verhaal. Vertel daar eens wat meer over?
Ik was gewoon even de draad kwijtquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat snap je allemaal niet? Het dollen met de TT, zoals TS min of meer vroeg in de oorspronkelijke TT?.
Een UIL manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik niet
Maar hij doet oehoe oehoe
Ja, en hij kan vliegen ook nog!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, da's een witte met draaihoofd
Dat zou best, die van mij smelten er bijna af van de hittequote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is niet te doen joh, tikken met kouwe tengels
Oh manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
ik was aan het werk toen gebeld werd door zijn vrouw, de politie was aan de deur geweest en hij was op zijn werk overleden aan een hart stilstand. (29 jaar aangeboren hartafwijking bleek na autopsie)
zij ging naar het het ziekenhuis met de agenten en of ik de rest van de familie wilde inlichten.
dat heb ik dus gedaan. en dat is echt met mijlen voorsprong de kutste boodschap die je kan brengen. hij was ook nog eens een goede vriend van me dus ik heb eerst even buiten beeld mezelf bij elkaar moeten rapen voor ik het wokkin (zijn zus) zijn vader, en zijn moeder kon vertellen, alle 3 op een andere locatie ook nog. dus 3 keer het verhaal moeten afsteken en voorzichtig laten landen en weer zien hoe iemands wereld instort
Oh, pfoe, goed gegoktquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, da's een witte met draaihoofd
Koffiepot, mine, delen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellie, heb je koffie of thee mijn handen zijn koud
Rawrquote:
Dat is zeker klotequote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
ik was aan het werk toen gebeld werd door zijn vrouw, de politie was aan de deur geweest en hij was op zijn werk overleden aan een hart stilstand. (29 jaar aangeboren hartafwijking bleek na autopsie)
zij ging naar het het ziekenhuis met de agenten en of ik de rest van de familie wilde inlichten.
dat heb ik dus gedaan. en dat is echt met mijlen voorsprong de kutste boodschap die je kan brengen. hij was ook nog eens een goede vriend van me dus ik heb eerst even buiten beeld mezelf bij elkaar moeten rapen voor ik het wokkin (zijn zus) zijn vader, en zijn moeder kon vertellen, alle 3 op een andere locatie ook nog. dus 3 keer het verhaal moeten afsteken en voorzichtig laten landen en weer zien hoe iemands wereld instort
heftig zegquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
quote:
Ik lees die boeken nietquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En zijn baasje redden en daardoor gaat ie dood
Laat de schaal maar rond gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef RealZeus het volgende:
Goedenavond.
Gevulde chocolademusketkransjes
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
En ik ken nog een trucje om het warm te krijgen *wink wink*quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
ok.
O, even een draadje teruggeven danquote:Op donderdag 9 december 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was gewoon even de draad kwijt
quote:"[KSC #2280] MOD, verander de TT even"
"[KSC #2280] Oké, omdat je het zo lief vraagt!"
"[KSC #2280] Wat werd er zo lief gevraagd?"
"[KSC #2280] Of de TT kon worden aangepast door een mod."
"[KSC #2280] Ja hoor"
"[KSC #2280] Precies, zo moeilijk zijn zelfs niet-mods niet"
"[KSC #2280] Alleen wok snapt er niks meer van."
"[KSC #2280] ...en suikertaartje wil hier een PI neerzetten voor MPG"
"[KSC #2280] Wat is dat toch met die TT vanavond"
"[KSC #2280] Die is een beetje besluiteloos!"
"[KSC #2280] Bij twijfel niet veranderen"
"[KSC #2280] Weet je het zeker?"
Oh, dus die zegt heul geen oehoe meer?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En zijn baasje redden en daardoor gaat ie dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |