Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb zelfs al een grondige hekel ontwikkeld voor mijn linkerarm, omdat hij daar in zitfijn hoor, hormonen
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?Ik hoop van niet!
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Is alles dan ook weer 'normaal' als hij eruit is? Of blijf je er iets aan over houden?Ik hoop van niet!
daar ga ik nu maar wel gewoon even vanuitquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaan
Maar daar gaan we niet vanuitquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijn
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij moet je lichaam wel even de overige hormonen eruit werken maar dat kan volgens mij best snel gaan
Maar het komt in ieder geval goed, en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het ergste geval kan het nog een jaar duren voordat de bijwerkingen allemaal uitgewerkt zijn
ja joh zo lang nogquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ehmm liefje? Het is toch nog niet METEEN beter als dat ding weg is? Offeh?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dat komt ook omdat ik nu al zeker drie maanden het liefst huilend in een hoekje kruip
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het komt in ieder geval goed, en dat is het belangrijkste
Ik las een verhaal van iemand waarbij dat zo was jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
ja joh zo lang nog
Bij mij duurde het 3 maanden trouwens met die spiraal
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ehmm liefje? Het is toch nog niet METEEN beter als dat ding weg is? Offeh?
Is het echt zó erg?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien wel
Weet je wel waar die zit dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hormoontechnisch gezien niet nee, maar 'weet je wat, anders snij ik mezelf wel open'-technisch gezien wel
Jaquote:
Gadverdarrie, ik vind dit echt engquote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Hormonen![]()
Ik zou dat nooit doen hoor, want ik durf nog niet eens mijn eigen blaren door te prikken![]()
Maar zo voelt het wel, en dat is echt niet goed
"Luister. We zoeken een soort lucifer achtig ding, en het moet ERGENS hier in de buurt zitten. Find it. NOW. "quote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens echt zo'n stoelmassagekussen voor mezelf kopen
Search area: Left Arm. Somewhere in there.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Luister. We zoeken een soort lucifer achtig ding, en het moet ERGENS hier in de buurt zitten. Find it. NOW. "
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Search area: Left Arm. Somewhere in there.
Oh, liefje, sorry, ik wil je niet laten schrikken ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Gadverdarrie, ik vind dit echt eng![]()
Je liet me niet schrikken hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, liefje, sorry, ik wil je niet laten schrikken ofzo![]()
Ik reageer blijkbaar heel slecht op progesteron, net als mijn moeder overigens.
Het gaat bij heel veel mensen ook gewoon goed, er zijn vrouwen die nooit meer anders willen dan implanon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |