Bluh.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenAlles okee
Bij jou?
Whehehequote:[..]
Alleen als ie aanstaat, nu doet ze mrrrrrieuwEn plaagt ze Sofie
Die nog steeds een pest humeur heeft daardoor
ik ben lekker bezigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Een stagiair met humor
[..]Indier?
![]()
Maar je hebt het dus druk?
bedankt!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb de boodschap doorgegeven, dus zij zal het jou heel rustig en duidelijk gaan uitleggen zometeen.
Leek er anders wel opquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen![]()
Hoi Trev buddy
Dat nooitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
guttegut krijg je niet genoeg aandacht?
I'm really sorry for what I didquote:
Ik ga er zaterdag heenquote:
Gedraag je eens als een vent manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leek er anders wel op
[..]
Dat nooit
Can I has?quote:
It's okay hunnybunnyquote:
Get a hold of yourself manquote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent man
quote:
sterktequote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, oom van m'n vriendin is overleden
he bah die PI maakt het ook echt afquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik is een beetje geïrriteerd dus gaat nietquote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een vent man
Koekwousquote:
Je mag wel meequote:
daar moet ik echt wat aan veranderen...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he bah die PI maakt het ook echt af
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe er wel een strikje om voor je
Wil jij zeggen dat ik niet leuk genoeg ben, huh?quote:
Das balenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis laterquote:
Sipquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom???quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik is een beetje geïrriteerd dus gaat niet
Kan niet, verjaardag mamsiequote:Je mag wel mee
Vat het absoluut niet negatief op, ik ken je amperquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nice
[..]
Wil jij zeggen dat ik niet leuk genoeg ben, huh?
hierom:quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
weer terug van de laatste keer judo dit jaar
NOTE TO SELF:
bied nooit meer aan om een telefoon stekkertje aan een kabel te maken![]()
Oh ja das waar ookquote:[..]
Kan niet, verjaardag mamsie
Zie de grapjes PIquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vat het absoluut niet negatief op, ik ken je amper. Maar dat joch (neem ik aan?) wordt behandelt als een cadeautje, haha
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kentquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Vrijdag is de begrafenis, en zaterdag is de begrafenis van een achter-oom van me, die ik persoonlijk niet kende, maar twee begrafenissen achter elkaar is wel shit.
dat is zeker minder.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Vrijdag is de begrafenis, en zaterdag is de begrafenis van een achter-oom van me, die ik persoonlijk niet kende, maar twee begrafenissen achter elkaar is wel shit.
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
dat is zeker minder.
vandaag is de dag dat ik mijn schoonouders moest vertellen dat hun zoon was overleden
Voor een persoon die je wel kent die die persoon wel goed kentquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kent
Ik heb heb mijn zus aangeboden om een stekkertje van de telefoonkabel er aan te maken. Dat is priegelwerk en klote en doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Trev? ik snap nog geen moer van dat stekkertje?
M'n ouders kennen die oom wel en naar die andere om d'r te steunen, want ze moet voorlezen voor de hele zaal, maar ze durft niet zonder mijquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een begrafenis van iemand die je niet kent
Drink je je bier ook zoals je gebruikersnaam?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed ik ga beneden bier drinken. Goedenavond!
Was jij vandaag nou jarig?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Cheers!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |