Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wahahaha vet tof welquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, Marijke moest voor haar werk mij op mijn werk bellen, herkent ze mijn stem niet eens![]()
Gek kind![]()
gewoon wat uit de mauw schudden, ik kan er ook geen piepje vanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, maar ik kan echt geen TT's verzinnen
Ja, dat is heel raar, zeker omdat ik eigenlijk heel vrolijk ben meestal en ik nu vaak gedachtes heb waar ik zelf van schrikquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Je liet me niet schrikken hoorMaar gewoon, wat er allemaal met je lichaam gebeurd
Knap dat jij nog zo 'normaal' kan leven
quote:
Laat de kat eens met rustquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon wat uit de mauw schudden, ik kan er ook geen piepje van
Ze is te jong voor jequote:
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)quote:Op donderdag 9 december 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Wahahaha vet tof wel![]()
Jij herkende haar wel meteen?
Dat is niet eerlijk neequote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)
Weet ze inmiddels wel dat ze jou aan de bel had?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet eerlijk, want zij zei haar naam wel, en ik niet (i.v.m. veiligheid, go figure)
Ze zat halverwege haar verhaal en toen zei ik: wat doe jij netjes zeg...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
Dat is niet eerlijk neeWehehe wel echt te grappig
Jaaa, tuulk!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ze inmiddels wel dat ze jou aan de bel had?
quote:
Whehehequote:
zo herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is heel raar, zeker omdat ik eigenlijk heel vrolijk ben meestal en ik nu vaak gedachtes heb waar ik zelf van schrik![]()
Ik ga vast aftellen![]()
Wat zei ze toen ?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zat halverwege haar verhaal en toen zei ik: wat doe jij netjes zeg...
Ik zei zelfs ergens nog: hooooooooooooooooi liefjequote:
quote:
jawel he?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
zo herkenbaarMaar komt goed meisje
![]()
![]()
Aaahw ze was al de hele tijd aan het twijfelenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar maar ik wist het niet zeker en jij zei je naaaam niet!
Wat is bibsen trouwens?quote:
Denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw ze was al de hele tijd aan het twijfelen![]()
1 bibsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
het is met mij toch ook goed gekomen![]()
![]()
Ohw, natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1 bibs
2 bibsen
bibs: zitvlak
Zo staat het niet in de Van Dalequote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1 bibs
2 bibsen
bibs: zitvlak
Zo wel:quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de Van Dale.
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wel:
bips de; v(m) -en (euf) kont, billen
http://nl.thefreedictionary.com/bibs hier wel, maar had geen zin om een betere site op te gaan zoeken...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wel:
bips de; v(m) -en (euf) kont, billen
Een PM!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
heb ik nog wat gemist vandaag? behalve jullie.
ja, onsquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
Frans Bauer kwam langs...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb al eens een naamtopic gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wilde stiekem gewoon een naamtopic.
Doe jij de deur open?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |