neequote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je gek, je kunt toch lopen?
Leuke kerst-uiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo dan! Ik kom weer eens kijken..
Nou moequote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen bleek Klaas ons niet verder te kunnen helpenEn Vitens wilde niet helpen
Dus we hebben een andere oplossing bedacht
[..]
Ja![]()
Esté in een visglas?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar denken ST brengt wel ff ijsthee..........
schreeuw eens niet zo tegen de koffiedame.....quote:
Ja! Jou neem ik!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
hoiquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je vindt het te koud, maar wil wel ijsthee?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
neeveel te koud buiten mijn bed
LL hoe is het schat?
Nee, maar dat leg ik je nog wel eens uitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe![]()
Stonden ze niet in het archief?![]()
Maar jeuj voor de andere oplossing
Wokje, lekkere hackerquote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
LLdekselse vrouw
![]()
en Marijkjelinuxbabe
![]()
ja, mag dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt het te koud, maar wil wel ijsthee?
Gentlemen!quote:
Ik ben weer alleenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentlemen!
Long time no see
Tuurlijk, maar als je dan toch ijsthee drinkt, kun je net zo goed even zelf de kou in gaan en de koelkast openen. En als je dan toch loopt, neem voor mij ook wat meequote:
Ja, ik mocht hier niet komenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentlemen!
Long time no see
what?quote:
er zit ruis op de lijnquote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je dan toch ijsthee drinkt, kun je net zo goed even zelf de kou in gaan en de koelkast openen. En als je dan toch loopt, neem voor mij ook wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |