Thuis kan ik hem gebruiken, op mobiel mis ik m nogquote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef genakt het volgende:
ik gebruik hem altijd in gitaristen topic totdat ik iets interessants heb om te posten
Line-6 Roeleert(soms) de pan uit!.quote:
jaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:11 schreef -Menn0- het volgende:
En dan gewoon bloedserieus op Facebook vragen wie ik ben van Fok
haha hij was leuk hequote:Op donderdag 9 december 2010 13:11 schreef -Menn0- het volgende:
En dan gewoon bloedserieus op Facebook vragen wie ik ben van Fok
hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
FF op Genakt zijn facebook vragen of hij Bearforce_bigdick is op het homoforum
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb alleen nog maar Brian en Frank als vriendjes op Facebook
Brian is vrienden met Bradley!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb alleen nog maar Brian en Frank als vriendjes op Facebook
Maar die ga je ons lekker niet geven, of wel soms? autistquote:
Yep, een facebooker zonder vrienden, cool!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar die ga je ons lekker niet geven, of wel soms? autist
Celestion vintage 30's, klaartje:quote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Mijn facebook moet ook wel te vinden zijn.
Gaat goed met de gear, misschien zelfs de Marshall al verkocht
Weet iemand een goede degelijke cab voor rond de 200 euro? Moet wel minsten 150 watt RMS kunnen hebben. Tips?
Nieuw of tweedehands mag beide.
Ik zou echt wel voor de vintage gaan! Verschil tussen blubber en een perfecte sound!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
Dan deze:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_g412a_gitarrenbox.htm
Jammer dat de Vintage dan meteen 144 euro duurder is...
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_g412a_vintage.htm
Nja, kan wellicht de hele Marshall verkopen [misschien ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou echt wel voor de vintage gaan! Verschil tussen blubber en een perfecte sound!
aan wie zou dat zijn ?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
Mijn facebook moet ook wel te vinden zijn.
Gaat goed met de gear, misschien zelfs de Marshall al verkocht
Weet iemand een goede degelijke cab voor rond de 200 euro? Moet wel minsten 150 watt RMS kunnen hebben. Tips?
Nieuw of tweedehands mag beide.
ja haha al 2 gitaren en als we eruitkomen wat ik wel verwacht die headquote:
haha ja hij was er toch toendertijdquote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
En Dean maar crossen door nederland!
Kom maar op met dat bier!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik Facebook alleen met mensen met wie ik wel eens bier heb gedronken.
Nee klopt, vergeten!.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Brian is vrienden met Bradley!
Trouwens, stoute TS: jij hebt ons niet verteld dat je zondag jarig was, of wel soms?
Pfft ik zal je nog een keer gitaren laten halen in Limburg!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik Facebook alleen met mensen met wie ik wel eens bier heb gedronken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Pfft ik zal je nog een keer gitaren laten halen in Limburg!!!
Dat is in Friesland, maar vooral mijn familie best een normale naam hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey Dean, jij hebt in het echte leven best een aparte naam, maar er is gewoon iemand die EXACT zo heet als jij, zag ik net op FB. Best weird.
Gefeliciteerd dan maar, alsnogquote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee klopt, vergeten!.
Ben 20 geworden, is ook haast niet voor te stellen he!
Ow ok.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is in Friesland, maar vooral mijn familie best een normale naam hoor
Vernoemd naar mijn opa
Heb zelfs enkele neven/neefjes met die naam
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Marshall verkocht
Toch nog boodschappen komende paar weken
kwam ik oppeens tegenquote:zaterdag
22 januari Into The Forest:
Myrkvar (NL folk metal)
Conorach (NL heavy melodic folk metal)
Encorion (NL folk metal)
Amorgen (NL epic folk / death metal)
Entree 7 euro. VVK 6 euro. Open 18.30 uur.
Klik HIER om tickets te bestellen.
Gefeliciteerd man, dat is het betere werk!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Marshall verkocht
Toch nog boodschappen komende paar weken
ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 december 2010 21:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, dat is het betere werk!
Die lamlul goedzak komt em zeker ook nog brengen?quote:
uhu niks tegen hem zegge maar daar krijg hij heus wel iets voorquote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die lamlul goedzak komt em zeker ook nog brengen?
Heb jij ook facebook?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef KaMo het volgende:
Morgen, spelen op de kerstmarkt!
[ afbeelding ]
teleluvrquote:
Telequote:
Dean, op z'n bakkebaarden na... De perfecte schoonzoon!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef wimjongil het volgende:
Haha Dean is supergoed in auto's wassen
Nee, hoor. Bert ben ik, Bert Vanderslagmulders...quote:
Ik zal godverdomme nog eens een hals voor je bestellenquote:
Hell yeahquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef wimjongil het volgende:
Haha Dean is supergoed in auto's wassen
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dean, op z'n bakkebaarden na... De perfecte schoonzoon!
Doe jij nou maar foto's van al je gitaren maken met beschrijving.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, hoor. Bert ben ik, Bert Vanderslagmulders...
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dean, met z'n bakkebaarden... De perfecte schoonzoon!
Van allebei?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe jij nou maar foto's van al je gitaren maken met beschrijving.
Ow, ik dacht jij er belachelijk veel had.quote:
Leo heeft er aardig wat...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ow, ik dacht jij er belachelijk veel had.
Wie was dat dan? :/
Die is dood...quote:
En laat hem rusten in vredequote:
Ik telde mijn bassen er niet bijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen wonder dat mensen een gitaarwinkel beginnen. De gemiddelde gitarist heeft 5 van die dingen
Merk of leeftijd?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
Vanavond nog in een gitaarwinkel geweest en weer bijna naar huis gegaan met een Vintage stratocaster.
Merkquote:
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paulquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Merk
Ze zijn net zo goed (zo niet beter) als Mexicaanse Fenders maar belachelijk goedkoop.
Maar ja, ik wil nu eerst een bas, kijk ik daarna wel verder.
Die heb ik nog vast gehad bij Feedback, klonk zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
Ja, zo'n Icon of V100 LP is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
WHAHA NOOB, DAS KEIWEINIG!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
2:
Squier Classic Vibe strat en een oude Hondo akoestisch.
quote:
Haterquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier:
Tokai Loverock LS75
Almansa modelo 457
Het is al goed.quote:
Versterkers heb ik er 3 van, allemaal Marshall overigensquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
2 les pauls, een strat en een tele! en dan nog 2 accoustische, maar dat is gay.
heb ook 5 versterkers geloof ik
Mij nog nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Wat leuk dat ik nu iedereen van fok in me facebook heb
ik jou welquote:
We schelen maar een maand, valt meequote:
Ik geloof dat we er toch al achter waren dat jij een jonkie bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
We schelen maar een maand, valt mee
Wim is wel een uitstervende naam trouwens, kom je niet zo vaak meer tegen
Ha, beat you on that.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
Ik heb maar één gitaaramp, en die is kut.
Brian May Honey Sunburst Special.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel van die krengen heeft iedereen nou eigenlijk liggen thuis en wat voor
Ik heb er nu 5
Ibanez ART 120 (Met EMG's)
LTD H-500
LTD EC1000
Epiphone SG (Bijna niks orgineels meer aan qua hardware, gibson elementen, nieuwe brug, locking tuners)
Tanglewood akoestisch ding
De rest is verbrand?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter Cruiser ST-200(Het enige wat nog origineel is zijn de Pick-Ups.)
euhm, 10 geloof ik...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel van die krengen heeft iedereen nou eigenlijk liggen thuis en wat voor
Ik heb er nu 5
Ibanez ART 120 (Met EMG's)
LTD H-500
LTD EC1000
Epiphone SG (Bijna niks orgineels meer aan qua hardware, gibson elementen, nieuwe brug, locking tuners)
Tanglewood akoestisch ding
quote:
Flying Vquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
![]()
Aardige verzamelingen hier trouwens
Mijn huidige spul:
[ afbeelding ]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef mdvries_2 het volgende:
Gewoon, omdat hij heerlijk fout is. Andere pickup en snaren op gezet zodat hij ook nog eens aardig klinkt, ben er zeker tevreden mee. Mensen zijn altijd verbaasd als je dat ding pakt en er iets goeds mee laat horen
Ja dat denk ik ook altijd bij die LP junior gitaren!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkdat lijkt me altijd zo'n groot nadeel
quote:
Hoezo? De gitaristen van mijn band gebruiken nooit het halselement, zelfs niet voor clean. Als je een goed brugelement hebt, moet je er wel alles mee kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkdat lijkt me altijd zo'n groot nadeel
vetquote:
Voor sommige ritme stukken wil ik een meer voller geluid hebben, of octaven stukken komen er mooier uit op de middenstand dan dat ze met het brug element komen dan vind ik het net iets te schel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? De gitaristen van mijn band gebruiken nooit het halselement, zelfs niet voor clean. Als je een goed brugelement hebt, moet je er wel alles mee kunnen.
Nee precies. Nekelementen klinken vaak te wollig voor high gain metal, dan heb je geen bite. Persoonlijk zou ik ook liever clean uit een nekelement halen, iets met een lekker helder jazzgeluid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor sommige ritme stukken wil ik een meer voller geluid hebben, of octaven stukken komen er mooier uit op de middenstand dan dat ze met het brug element komen dan vind ik het net iets te schel.
En clean uit het brug element kan mooi klinken maar ik hou meer van zo'n mooi vol clean geluid. En dat ga je gewoon niet uit je brug element krijgen. Maar dat zijn puur persoonlijke voorkeuren
Poppunk hequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee precies. Nekelementen klinken vaak te wollig voor high gain metal, dan heb je geen bite. Persoonlijk zou ik ook liever clean uit een nekelement halen, iets met een lekker helder jazzgeluid.
Jij met je 'octavenstukjes'.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
1 blokfluit (gekregen want "jij doet dingen met muziek toch?")
Mondharmonica'squote:Op vrijdag 10 december 2010 15:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Herkenbaar, zo heb ik ook een volledig ongebruikte set mondharmonica's in elke grondtoon liggen die ik ooit heb gekregen van mijn vader... Had er toen eentje gekocht van een paar euro, dat had ik hem gezegd en toen dacht hij meteen dat ik die allemaal wel wilde hebben
Wees een echte vent en pak de tertsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Poppunk he
En die octaven stukjes neem ik nu lekker mee
Wel metal blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wees een echte vent en pak de tritonus.
LPB? Wtf? Vet manquote:
Ook echt een deluxe Plus? Niet een gewone Plus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef Svyatagor het volgende:
Doe ik ook even mee met de pimp-politie.
Fender American Vintage '62 Custom Telecaster
Fender Stratocaster DeLuxe Plus
Gibson Les Paul Custom 'Black Beauty'
Kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je die Guv'nor laatst net gekocht Dean? Nou alweer weg?
Wie wacht er trouwens op een Marshall?
Peter Pan Speedrockquote:
Yepquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Peter Pan Speedrock
Maar ik denk dat jij vanwege Life Of Agony gaat
Luie aap: http://lmgtfy.com/?q=speedfestquote:
Voor de helft heb je een Golf 2, en die zijn vele malen beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
GAS!
Maar dan voor diesel: [TK] VW Golf 3
quote:
Nee, voorlopig even niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:42 schreef Daantke het volgende:
Had die groninger nog interesse in mijn Marshall?
holy moley.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Zorro het volgende:
Moet je de wiki van Keith Richards eens bekijken, meer dan 1000 gitaren ...
Of Rick Nielsen van Cheap Trick. Van zijn Wiki: "He has owned some 2000 guitars throughout his career, and never tours with fewer than 45"![]()
Zal wel mooi fikken in het kampvuurquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, het ging me vooral om de viool. ¤69 voor een viool mét koffer. Sorry hoor maar wat voor troep koop je dan? Ik snap dat veruit de meesten geen Stradivari kunnen betalen (oké, praktisch niemand), maar zulke zooi...
Incl. serienummerquote:
Ik weet niet of dat per se hetgeen is wat je belemmertquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
Zo`n serienummer zit alleen maar in de weg
leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef Braddie het volgende:
Sweet.
Ik heb eergister met m`n baas gerepeteerd in een bandje.
Wel lachen, een totaal andere stijl dan wat ik normaal speel(normaal speel ik toch wel Rock/Pop op toetsen) en nu was het opeens Jazz/Blues/Fusion heel apart. Maar het ging heel erg lekker.
Binnenkort gaan we weer repeteren en zetten we meteen 4 nummers op Youtube!
An sich best een grappige gitaar, maar wat een KUTverhaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
't is maar wat de gek ervoor geeft of niet?
We gaan een nummer op Youtube zetten wat al èrg goed ging, dat was Unchain My Heart van Joe Cocker en daar ben ik nu verder op aan het studeren!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
leuk
Zou je niet wachten tot eerst een paar keer repeteren dat het goed is en het dán op youtube zetten
Ik ben toch de beste en ook op een bas van 100,-quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Braddie het volgende:
M`n baas is echt een hele goede bassist.
En z`n gear is ook te gek.
Thank god for that!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeerde vanmiddag punk te spelen, maar het lukte niet. Ik ben niet motorisch gestoord genoeg.
als je op een bas al niet zoiets als punk kan spelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeerde vanmiddag punk te spelen, maar het lukte niet. Ik ben niet motorisch gestoord genoeg.
Nee, was op gitaar eigenlijk. Maar ik werd al snel te technisch. Je weet wel, palm mute enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
als je op een bas al niet zoiets als punk kan spelen
Was aan het giggen manquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef genakt het volgende:
dean je hebt pm's![]()
kan er niet op wachten
Ja dat is het ook.quote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef blckbb het volgende:
Ik ben er vandaag en gisteren eens te meer achter gekomen dat met je beste vrienden in een band zitten kut kan zijn.
Mehh ik zit heel erg na te denken over de positie van mijn bassist. Heb het gevoel dat hij 0.0% input heeft. Komt nooit ergens zelf mee, alles moet van mijn kant en dat van de drummer komen. Kan vrijwel nooit repeteren, en als we al repeteren is hij vaak een stoorzender omdat hij zich niet genoeg met de muziek bezighoud en hij snel afleid. Het is een goede bassist en (een van) mijn beste vrienden dus echt moeilijk is ditquote:Op zondag 12 december 2010 03:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Ik zit met m`n baas in een bandje, dat is misschien wel iets minder!.
Ik had ooit het idee om met een stel vrienden van me een bandje op te richten(die gitarist die een slechte timing heeft, en een bassist die niet kan improviseren, en 1 vriend van me op de lead vocals en ik op toetsen en Backing Vocals).
1 keer ge-oefent daarna meteen ruzie gehad over de Timing van die gozer, en het werd niks meer.
Wat de bassist van het bandje waar ik nu in zit een stoorzender vindt is de drummer..quote:Op zondag 12 december 2010 03:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mehh ik zit heel erg na te denken over de positie van mijn bassist. Heb het gevoel dat hij 0.0% input heeft. Komt nooit ergens zelf mee, alles moet van mijn kant en dat van de drummer komen. Kan vrijwel nooit repeteren, en als we al repeteren is hij vaak een stoorzender omdat hij zich niet genoeg met de muziek bezighoud en hij snel afleid. Het is een goede bassist en (een van) mijn beste vrienden dus echt moeilijk is dit
Goed nieuws: ik ga waarschijnlijk met een collega (zang+bas) en een drummer die ik niet ken een indie rock bandje starten
Mijn drummer is waarschijnlijk veel ergerr want hij speelt pas 3 maanden ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 03:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de bassist van het bandje waar ik nu in zit een stoorzender vindt is de drummer..
Die gast kan amper een normale 4 kwartslaan, maar kan wel een fijne latin groove drummen, en dat is nou juist niet wat we zoeken zeg maar.
Als persoon is hij wel aardig heb ik gehoord, maar hij zegt wat hij wilt zeggen en dat is niet altijd even handig..
Ja dat vind ik dus echt niet kunnenquote:
aw okquote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, was op gitaar eigenlijk. Maar ik werd al snel te technisch. Je weet wel, palm mute enzo.
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan overquote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef blckbb het volgende:
Ik ben er vandaag en gisteren eens te meer achter gekomen dat met je beste vrienden in een band zitten kut kan zijn.
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan over
quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
Die foto ken ik! Maar dan kleiner!quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lets get in on!
[ afbeelding ]
valt wel mee, soms is het wel lastig, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
muziek te hard aan en aan het fokken tijdens het rijdenquote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef -Menn0- het volgende:
In de auto keihard Five Finger Death Punch aan luisteren, om vervolgens zometeen met Brian akoestisch gepingel op te nemen. Heerlijk contraast!!
levens gevaarlijk die menno, of levensmoe?quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef genakt het volgende:
[..]
muziek te hard aan en aan het fokken tijdens het rijden
Jo hé tijdens het rijden agressieve muziek te hard aan hebben staan, fokken én plassen?quote:
Toch wel bij Abbey roden hoop ikquote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
23 december studio opnames.2 eigen nummers en waarschijnlijk nog 1 cover.
JA!quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch wel bij Abbey roden hoop ik
Ik gebruik het woord niet vaak in deze context, maar het is hierbij bijzonder gepast:quote:Op zondag 12 december 2010 14:20 schreef genakt het volgende:
krijg je weer van die klote boden van 50 euro op marktsplaats
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te postenquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord niet vaak in deze context, maar het is hierbij bijzonder gepast:
Marktplaats is verkankerd...
Ja dat slaat echt nergens op man belachelijk gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te posten![]()
ga toch weg haha
Op Speurders is kut want daar komt bijna niemand en Ebay lijkt me nog kutter, ik snap geen reet van dat advertentie plaatsen daarquote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef Braddie het volgende:
Achterlijk zoals marktplaats nu is geworden.
Betalen voor een advertentie? kut biedingen krijgen, na 1 maand is je advertentie verlopen..
ècht waar, ik zet het nog liever op Speurders(is het tenminste gratis) of op Ebay.
haha nee geloof van niet hoor haha hij is wel serieus weetje hahaquote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Daantke het volgende:
écht waar ja?
nee volgens mij zit je me te fucken
gitaarnet is toch gewoon het handigste?quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef blckbb het volgende:
Je kan ook een minimumbod instellen op marktplaats hoor
[..]
Op Speurders is kut want daar komt bijna niemand en Ebay lijkt me nog kutter, ik snap geen reet van dat advertentie plaatsen daar
Of gooi hem gewoon op Fok!quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
gitaarnet is toch gewoon het handigste?
Zo ver kom ik nooit, dan zijn mijn gitaren al verbrand door m'n vrienden.quote:
Ja oké maar het is lastig om een bandlid te dumpen als dat bandlid je beste vriend isquote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan over
Dat deed ik ook altijd als ik vanaf mijn vriendin weer naar huis reed 's nachts... niks mis mee.quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef genakt het volgende:
[..]
muziek te hard aan en aan het fokken tijdens het rijden
Als dat écht je beste vriend is moet hij als geen ander begrijpen wat jij bedoeld en wat het beste is voor de band.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké maar het is lastig om een bandlid te dumpen als dat bandlid je beste vriend is
Ja inderdaad, ik ben ook niet van plan hem meteen de band uit te smijten maar met dit niveau van inbreng van zijn kant ben ik het wel serieus aan het overwegen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat écht je beste vriend is moet hij als geen ander begrijpen wat jij bedoeld en wat het beste is voor de band.
Gewoon met zijn allen even rustig over praten, dan bereik je vaak heel veel.
Pedalen nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te posten![]()
ga toch weg haha
Precies, dumpen kan altijd nog. Gewoon vragen naar waar zijn motivatie [of gebrek aan] vandaan komt en hoe hij de band ziet. Vertel ook dat jullie serieus verder willen en van iedereen inzet en toewijding vraagt. Als hij daar niet aan kan voldoen kan je hem altijd nog dumpen, of wellicht komt hij er zelf mee.quote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben ook niet van plan hem meteen de band uit te smijten maar met dit niveau van inbreng van zijn kant ben ik het wel serieus aan het overwegen.
We zijn immers nog maar net begonnen en dan moet er gewoon veel gerepeteerd worden imo, maar dat gebeurd gewoon niet.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Dat zijn inderdaad wel leuke gitaren
Metal
Zou ook wel gek zijn, een lekker metal-meisjequote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
is trouwens haar eigen band
vind het wel vet
ow lekker is ze nietmaar spelen kan ze wel
Ze zijn er bij hoor, kijk maarquote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou ook wel gek zijn, een lekker metal-meisje
ok die gaan nog wel door de beugel ja. Maar bij metalmeisjes stel ik me toch altijd van die trollen voor zeg maarquote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn er bij hoor, kijk maar
[ afbeelding ]
nou die wijven van kittie hoef ik niet mee gezien te worden hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn er bij hoor, kijk maar
[ afbeelding ]
Supertoffe chicks man, wat lul je nouquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nou die wijven van kittie hoef ik niet mee gezien te worden hoor
kijk die is lekker soweiso blondquote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Hier, ook een metalmeisje [In This Moment]. Lijkt me wel wat voor genakt
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef genakt het volgende:
[..]
kijk die is lekker soweiso blond![]()
haha ja ze zijn wel tofmaar daar blijft het ook bij voor mij dan maar iedereen heeft eigen smaak
In Noord Korea.quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kan link niet open op gsm maar ik lees iets van Eric Clapton?
eric clapton is verkracht door de zoon van kim jongquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kan link niet open op gsm maar ik lees iets van Eric Clapton?
En in de laatste alinea staat dat hij er van genoot.quote:Op zondag 12 december 2010 16:33 schreef genakt het volgende:
[..]
eric clapton is verkracht door de zoon van kim jong
echt waar
volgens mij had jij door Kim Jong-Un verkracht willen worden, pervert!quote:
Wat is dat nou weer voor een sneu commentaarquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom, waarom nou?
Waarom is Stevie,
Stevie Ray,
Vaughan, de SRV,
wel dood en de Clapton gay
niet?
dat is zijn tourbus wist je dat niet ?quote:
whehequote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is zijn tourbus wist je dat niet ?
lekker kanen op weg naar je gigsquote:
Alles letterlijk opvatten.quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een sneu commentaar
Heb je ook wel nodig, die dingen schieten voor geen meter opquote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
lekker kanen op weg naar je gigs
Nee.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Alles letterlijk opvatten.Dit is toch ook een SC.
Prima tijd toch?quote:
ach ja 200 % uitbetaald maar echt nog heel de dag niks gedaan of hoeven te doen. Dus begint wel te vervelenquote:
Gratis geldquote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja 200 % uitbetaald maar echt nog heel de dag niks gedaan of hoeven te doen. Dus begint wel te vervelen
Liever niet, dan worden de schetsen zo smerig...quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
En elke week in een rokerige kroeg een paar uur staan raggen op dat ding totdat je handen ervan bloeden.
Gaaf!quote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Komt net een als in de reclame verlichtte CocaCola busje langsgereden. Zelfs twee cola uitdelende kerstmannen. Naja, een man en een vrouwtje. Vet
Je had mij moeten zien.quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
Wat stoer! Mijn vriendin is helemaal gek van die 'holidays are coming' commerical...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |