Ja inderdaad, ik ben ook niet van plan hem meteen de band uit te smijten maar met dit niveau van inbreng van zijn kant ben ik het wel serieus aan het overwegen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat écht je beste vriend is moet hij als geen ander begrijpen wat jij bedoeld en wat het beste is voor de band.
Gewoon met zijn allen even rustig over praten, dan bereik je vaak heel veel.
Pedalen nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te posten![]()
ga toch weg haha
Precies, dumpen kan altijd nog. Gewoon vragen naar waar zijn motivatie [of gebrek aan] vandaan komt en hoe hij de band ziet. Vertel ook dat jullie serieus verder willen en van iedereen inzet en toewijding vraagt. Als hij daar niet aan kan voldoen kan je hem altijd nog dumpen, of wellicht komt hij er zelf mee.quote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben ook niet van plan hem meteen de band uit te smijten maar met dit niveau van inbreng van zijn kant ben ik het wel serieus aan het overwegen.
We zijn immers nog maar net begonnen en dan moet er gewoon veel gerepeteerd worden imo, maar dat gebeurd gewoon niet.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Dat zijn inderdaad wel leuke gitaren
Metal
Zou ook wel gek zijn, een lekker metal-meisjequote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
is trouwens haar eigen band
vind het wel vet
ow lekker is ze nietmaar spelen kan ze wel
Ze zijn er bij hoor, kijk maarquote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou ook wel gek zijn, een lekker metal-meisje
ok die gaan nog wel door de beugel ja. Maar bij metalmeisjes stel ik me toch altijd van die trollen voor zeg maarquote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn er bij hoor, kijk maar
[ afbeelding ]
nou die wijven van kittie hoef ik niet mee gezien te worden hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn er bij hoor, kijk maar
[ afbeelding ]
Supertoffe chicks man, wat lul je nouquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nou die wijven van kittie hoef ik niet mee gezien te worden hoor
kijk die is lekker soweiso blondquote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Hier, ook een metalmeisje [In This Moment]. Lijkt me wel wat voor genakt
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef genakt het volgende:
[..]
kijk die is lekker soweiso blond![]()
haha ja ze zijn wel tofmaar daar blijft het ook bij voor mij dan maar iedereen heeft eigen smaak
In Noord Korea.quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kan link niet open op gsm maar ik lees iets van Eric Clapton?
eric clapton is verkracht door de zoon van kim jongquote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kan link niet open op gsm maar ik lees iets van Eric Clapton?
En in de laatste alinea staat dat hij er van genoot.quote:Op zondag 12 december 2010 16:33 schreef genakt het volgende:
[..]
eric clapton is verkracht door de zoon van kim jong
echt waar
volgens mij had jij door Kim Jong-Un verkracht willen worden, pervert!quote:
Wat is dat nou weer voor een sneu commentaarquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom, waarom nou?
Waarom is Stevie,
Stevie Ray,
Vaughan, de SRV,
wel dood en de Clapton gay
niet?
dat is zijn tourbus wist je dat niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |