Ja dat vind ik dus echt niet kunnenquote:
aw okquote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, was op gitaar eigenlijk. Maar ik werd al snel te technisch. Je weet wel, palm mute enzo.
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan overquote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef blckbb het volgende:
Ik ben er vandaag en gisteren eens te meer achter gekomen dat met je beste vrienden in een band zitten kut kan zijn.
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan over
quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
Die foto ken ik! Maar dan kleiner!quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lets get in on!
[ afbeelding ]
valt wel mee, soms is het wel lastig, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
muziek te hard aan en aan het fokken tijdens het rijdenquote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef -Menn0- het volgende:
In de auto keihard Five Finger Death Punch aan luisteren, om vervolgens zometeen met Brian akoestisch gepingel op te nemen. Heerlijk contraast!!
levens gevaarlijk die menno, of levensmoe?quote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef genakt het volgende:
[..]
muziek te hard aan en aan het fokken tijdens het rijden
Jo hé tijdens het rijden agressieve muziek te hard aan hebben staan, fokken én plassen?quote:
Toch wel bij Abbey roden hoop ikquote:Op zondag 12 december 2010 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
23 december studio opnames.2 eigen nummers en waarschijnlijk nog 1 cover.
JA!quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch wel bij Abbey roden hoop ik
Ik gebruik het woord niet vaak in deze context, maar het is hierbij bijzonder gepast:quote:Op zondag 12 december 2010 14:20 schreef genakt het volgende:
krijg je weer van die klote boden van 50 euro op marktsplaats
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te postenquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord niet vaak in deze context, maar het is hierbij bijzonder gepast:
Marktplaats is verkankerd...
Ja dat slaat echt nergens op man belachelijk gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ook je moet 3 euro betalen om in deze rubriek te posten![]()
ga toch weg haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |