Was aan het giggen manquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef genakt het volgende:
dean je hebt pm's![]()
kan er niet op wachten
Ja dat is het ook.quote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef blckbb het volgende:
Ik ben er vandaag en gisteren eens te meer achter gekomen dat met je beste vrienden in een band zitten kut kan zijn.
Mehh ik zit heel erg na te denken over de positie van mijn bassist. Heb het gevoel dat hij 0.0% input heeft. Komt nooit ergens zelf mee, alles moet van mijn kant en dat van de drummer komen. Kan vrijwel nooit repeteren, en als we al repeteren is hij vaak een stoorzender omdat hij zich niet genoeg met de muziek bezighoud en hij snel afleid. Het is een goede bassist en (een van) mijn beste vrienden dus echt moeilijk is ditquote:Op zondag 12 december 2010 03:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Ik zit met m`n baas in een bandje, dat is misschien wel iets minder!.
Ik had ooit het idee om met een stel vrienden van me een bandje op te richten(die gitarist die een slechte timing heeft, en een bassist die niet kan improviseren, en 1 vriend van me op de lead vocals en ik op toetsen en Backing Vocals).
1 keer ge-oefent daarna meteen ruzie gehad over de Timing van die gozer, en het werd niks meer.
Wat de bassist van het bandje waar ik nu in zit een stoorzender vindt is de drummer..quote:Op zondag 12 december 2010 03:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mehh ik zit heel erg na te denken over de positie van mijn bassist. Heb het gevoel dat hij 0.0% input heeft. Komt nooit ergens zelf mee, alles moet van mijn kant en dat van de drummer komen. Kan vrijwel nooit repeteren, en als we al repeteren is hij vaak een stoorzender omdat hij zich niet genoeg met de muziek bezighoud en hij snel afleid. Het is een goede bassist en (een van) mijn beste vrienden dus echt moeilijk is dit
Goed nieuws: ik ga waarschijnlijk met een collega (zang+bas) en een drummer die ik niet ken een indie rock bandje starten
Mijn drummer is waarschijnlijk veel ergerr want hij speelt pas 3 maanden ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 03:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de bassist van het bandje waar ik nu in zit een stoorzender vindt is de drummer..
Die gast kan amper een normale 4 kwartslaan, maar kan wel een fijne latin groove drummen, en dat is nou juist niet wat we zoeken zeg maar.
Als persoon is hij wel aardig heb ik gehoord, maar hij zegt wat hij wilt zeggen en dat is niet altijd even handig..
Ja dat vind ik dus echt niet kunnenquote:
aw okquote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, was op gitaar eigenlijk. Maar ik werd al snel te technisch. Je weet wel, palm mute enzo.
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan overquote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef blckbb het volgende:
Ik ben er vandaag en gisteren eens te meer achter gekomen dat met je beste vrienden in een band zitten kut kan zijn.
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het kan ook anders lopen, wij hebben nu na een aantal jaren een leuke band, met alleen maar meer vriendschap dan eerst, en ik hou er ook nog eens een vrouw aan over
quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
Die foto ken ik! Maar dan kleiner!quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lets get in on!
[ afbeelding ]
valt wel mee, soms is het wel lastig, maar daar moet je je gewoon overheen zetten.quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
No offence maar brengt dat geen spanning/jaloezie met zich mee, een stel hebben in een band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |