Kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je die Guv'nor laatst net gekocht Dean? Nou alweer weg?
Wie wacht er trouwens op een Marshall?
Peter Pan Speedrockquote:
Yepquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Peter Pan Speedrock
Maar ik denk dat jij vanwege Life Of Agony gaat
Luie aap: http://lmgtfy.com/?q=speedfestquote:
Voor de helft heb je een Golf 2, en die zijn vele malen beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
GAS!
Maar dan voor diesel: [TK] VW Golf 3
quote:
Nee, voorlopig even niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:42 schreef Daantke het volgende:
Had die groninger nog interesse in mijn Marshall?
holy moley.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Zorro het volgende:
Moet je de wiki van Keith Richards eens bekijken, meer dan 1000 gitaren ...
Of Rick Nielsen van Cheap Trick. Van zijn Wiki: "He has owned some 2000 guitars throughout his career, and never tours with fewer than 45"![]()
Zal wel mooi fikken in het kampvuurquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, het ging me vooral om de viool. ¤69 voor een viool mét koffer. Sorry hoor maar wat voor troep koop je dan? Ik snap dat veruit de meesten geen Stradivari kunnen betalen (oké, praktisch niemand), maar zulke zooi...
Incl. serienummerquote:
Ik weet niet of dat per se hetgeen is wat je belemmertquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
Zo`n serienummer zit alleen maar in de weg
leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef Braddie het volgende:
Sweet.
Ik heb eergister met m`n baas gerepeteerd in een bandje.
Wel lachen, een totaal andere stijl dan wat ik normaal speel(normaal speel ik toch wel Rock/Pop op toetsen) en nu was het opeens Jazz/Blues/Fusion heel apart. Maar het ging heel erg lekker.
Binnenkort gaan we weer repeteren en zetten we meteen 4 nummers op Youtube!
An sich best een grappige gitaar, maar wat een KUTverhaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
't is maar wat de gek ervoor geeft of niet?
We gaan een nummer op Youtube zetten wat al èrg goed ging, dat was Unchain My Heart van Joe Cocker en daar ben ik nu verder op aan het studeren!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
leuk
Zou je niet wachten tot eerst een paar keer repeteren dat het goed is en het dán op youtube zetten
Ik ben toch de beste en ook op een bas van 100,-quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Braddie het volgende:
M`n baas is echt een hele goede bassist.
En z`n gear is ook te gek.
Thank god for that!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeerde vanmiddag punk te spelen, maar het lukte niet. Ik ben niet motorisch gestoord genoeg.
als je op een bas al niet zoiets als punk kan spelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeerde vanmiddag punk te spelen, maar het lukte niet. Ik ben niet motorisch gestoord genoeg.
Nee, was op gitaar eigenlijk. Maar ik werd al snel te technisch. Je weet wel, palm mute enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
als je op een bas al niet zoiets als punk kan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |