Flying Vquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
![]()
Aardige verzamelingen hier trouwens
Mijn huidige spul:
[ afbeelding ]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef mdvries_2 het volgende:
Gewoon, omdat hij heerlijk fout is. Andere pickup en snaren op gezet zodat hij ook nog eens aardig klinkt, ben er zeker tevreden mee. Mensen zijn altijd verbaasd als je dat ding pakt en er iets goeds mee laat horen
Ja dat denk ik ook altijd bij die LP junior gitaren!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkdat lijkt me altijd zo'n groot nadeel
quote:
Hoezo? De gitaristen van mijn band gebruiken nooit het halselement, zelfs niet voor clean. Als je een goed brugelement hebt, moet je er wel alles mee kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het niet dat je heel beperkt bent met 1 pickup eigenlijkdat lijkt me altijd zo'n groot nadeel
vetquote:
Voor sommige ritme stukken wil ik een meer voller geluid hebben, of octaven stukken komen er mooier uit op de middenstand dan dat ze met het brug element komen dan vind ik het net iets te schel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? De gitaristen van mijn band gebruiken nooit het halselement, zelfs niet voor clean. Als je een goed brugelement hebt, moet je er wel alles mee kunnen.
Nee precies. Nekelementen klinken vaak te wollig voor high gain metal, dan heb je geen bite. Persoonlijk zou ik ook liever clean uit een nekelement halen, iets met een lekker helder jazzgeluid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor sommige ritme stukken wil ik een meer voller geluid hebben, of octaven stukken komen er mooier uit op de middenstand dan dat ze met het brug element komen dan vind ik het net iets te schel.
En clean uit het brug element kan mooi klinken maar ik hou meer van zo'n mooi vol clean geluid. En dat ga je gewoon niet uit je brug element krijgen. Maar dat zijn puur persoonlijke voorkeuren
Poppunk hequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee precies. Nekelementen klinken vaak te wollig voor high gain metal, dan heb je geen bite. Persoonlijk zou ik ook liever clean uit een nekelement halen, iets met een lekker helder jazzgeluid.
Jij met je 'octavenstukjes'.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
1 blokfluit (gekregen want "jij doet dingen met muziek toch?")
Mondharmonica'squote:Op vrijdag 10 december 2010 15:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Herkenbaar, zo heb ik ook een volledig ongebruikte set mondharmonica's in elke grondtoon liggen die ik ooit heb gekregen van mijn vader... Had er toen eentje gekocht van een paar euro, dat had ik hem gezegd en toen dacht hij meteen dat ik die allemaal wel wilde hebben
Wees een echte vent en pak de tertsquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Poppunk he
En die octaven stukjes neem ik nu lekker mee
Wel metal blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wees een echte vent en pak de tritonus.
LPB? Wtf? Vet manquote:
Ook echt een deluxe Plus? Niet een gewone Plus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef Svyatagor het volgende:
Doe ik ook even mee met de pimp-politie.
Fender American Vintage '62 Custom Telecaster
Fender Stratocaster DeLuxe Plus
Gibson Les Paul Custom 'Black Beauty'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |