Merk of leeftijd?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
Vanavond nog in een gitaarwinkel geweest en weer bijna naar huis gegaan met een Vintage stratocaster.
Merkquote:
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paulquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Merk
Ze zijn net zo goed (zo niet beter) als Mexicaanse Fenders maar belachelijk goedkoop.
Maar ja, ik wil nu eerst een bas, kijk ik daarna wel verder.
Die heb ik nog vast gehad bij Feedback, klonk zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
Ja, zo'n Icon of V100 LP is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich wel GAS voor een Vintage Les Paul
WHAHA NOOB, DAS KEIWEINIG!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
2:
Squier Classic Vibe strat en een oude Hondo akoestisch.
quote:
Haterquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier:
Tokai Loverock LS75
Almansa modelo 457
Het is al goed.quote:
Versterkers heb ik er 3 van, allemaal Marshall overigensquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
2 les pauls, een strat en een tele! en dan nog 2 accoustische, maar dat is gay.
heb ook 5 versterkers geloof ik
Mij nog nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Wat leuk dat ik nu iedereen van fok in me facebook heb
ik jou welquote:
We schelen maar een maand, valt meequote:
Ik geloof dat we er toch al achter waren dat jij een jonkie bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
We schelen maar een maand, valt mee
Wim is wel een uitstervende naam trouwens, kom je niet zo vaak meer tegen
Ha, beat you on that.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
Ik heb maar één gitaaramp, en die is kut.
Brian May Honey Sunburst Special.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel van die krengen heeft iedereen nou eigenlijk liggen thuis en wat voor
Ik heb er nu 5
Ibanez ART 120 (Met EMG's)
LTD H-500
LTD EC1000
Epiphone SG (Bijna niks orgineels meer aan qua hardware, gibson elementen, nieuwe brug, locking tuners)
Tanglewood akoestisch ding
De rest is verbrand?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter Cruiser ST-200(Het enige wat nog origineel is zijn de Pick-Ups.)
euhm, 10 geloof ik...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel van die krengen heeft iedereen nou eigenlijk liggen thuis en wat voor
Ik heb er nu 5
Ibanez ART 120 (Met EMG's)
LTD H-500
LTD EC1000
Epiphone SG (Bijna niks orgineels meer aan qua hardware, gibson elementen, nieuwe brug, locking tuners)
Tanglewood akoestisch ding
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |