SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Skullcrusherquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Heb je Vashj'ir en Hyjal al gedaan dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef lifeblind het volgende:
Vanavond verder Deepholm onveilig maken! 84 moet toch wel lukken denk ik. Ondertussen ook nog een beetje beginnen aan m'n JC verder levellen dan.
Als je het eerst netjes vraagt, wacht op antwoord, etc. etc. etc. gebeurt het vaak genoeg dat de mob al dood is. Iedereen weet wat de bedoeling is van de invite. Kleine moeite, groot gemak. Het vriendelijk kletsen komt wel na de invite.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Kijkend naar de popultion, zullen er zat casual guilds tussen zitten ja
Ik heb echt een schurfthekel aan die players die als je een moeilijke quest of specifieke NPC kill quest doet dan halverwege langskomen en je inviten. Ik maak dan standaard de quest af en dan pas decline ik de aanvraag.
Tenzij ze het netjes vragen, wat ik ook altijd doe, accepteer ik een invite.
You've been removed from the group.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het eerst netjes vraagt, wacht op antwoord, etc. etc. etc. gebeurt het vaak genoeg dat de mob al dood is. Iedereen weet wat de bedoeling is van de invite. Kleine moeite, groot gemak. Het vriendelijk kletsen komt wel na de invite.
Ik bedankt altijd sowieso. Het is idd behoorlijk storend om dan mensen de group zo maar te zien leaven.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
You've been removed from the group.
Heb welgeteld één keer iemand gehad die dankjewel zei, ben gekke Henkie niet. De rest wacht maar lekker op respawns als je te asociaal voor woorden bent.
quote:Predacore
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/haomarush/predacore/simple[/url]-(H)- Warlock(65)
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
You've been removed from the group.
Heb welgeteld één keer iemand gehad die dankjewel zei, ben gekke Henkie niet. De rest wacht maar lekker op respawns als je te asociaal voor woorden bent.
Niet echt nee, hoezo?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?
Je mag toch wel verwachten dat de andere speler een klein beetje kan communiceren? Waarom zou je het niet doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?
Ja, maar als hij het niet doet, big deal. Je weet waarvoor die invite is, en wil andersom ook niet graag wachten. Als ik de invite zou versturen en die werd declined, zorg ik er voor dat ik als eerste de mob tag als hij spawned. (los van dat ik wel netjes praat, maar vaak pas nadat ik de invite verstuur).quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef internal het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat de andere speler een klein beetje kan communiceren? Waarom zou je het niet doen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef leeell het volgende:
83.5 , straks voor een kwart lvltje naar uldum en dan door naar twilight highlands...
Fijnste leveling areaquote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef internal het volgende:
[..]Uldum skippen? Bestel quest area die er is man!
linkje gak!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef Rauw. het volgende:
Ding 85 en een dikke world epic gedropt
Ik vond Uldum de minstequote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef internal het volgende:
[..]Uldum skippen? Beste quest area die er is man!
Ik level als een gek door Uldum, 83 -> 84 in Uldum, gaat veel sneller dan 82 -> 83 in Deepholm.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond Uldum de minsteDe hele tijd 3 quests en dan een cinematic of siege engine fight. Haalt de snelheid er ontzettend uit.
Voor mij persoonlijk leek het ook sneller, maar kwam ook om dat ik de quests leuker vond.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik level als een gek door Uldum, 83 -> 84 in Uldum, gaat veel sneller dan 82 -> 83 in Deepholm.
Voor m'n gevoel iig
My God, dat verhaal van Blockade, de naamgever van dat schild. 46 schilden verzamelt, allemaal speciale-epicsquote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Rauw. het volgende:
http://www.wowhead.com/item=67145/blockades-lost-shield
Dt word voor belachelijk geld verkopen.
Twilight Highlands ging sneller, 70K xp per quest op een gegeven momentquote:Op donderdag 9 december 2010 11:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik level als een gek door Uldum, 83 -> 84 in Uldum, gaat veel sneller dan 82 -> 83 in Deepholm.
Voor m'n gevoel iig
Nopez.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:01 schreef Jimbo het volgende:
is dr al een shared stash trouwens voor je chars op 1 acc ?
Vashj'ir ben ik wel klaar mee, heb 't gehad onder water. Ik ben nu 82.5 (gisteren niet gespeeld), en deepholm krijg ik per quest meer XP van, en 't lijkt me wel boeiendquote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
Heb je Vashj'ir en Hyjal al gedaan dan?
Want met alleen Mt. Hyjal en Deepholm kwam ik maar tot net in de 83.
En veel minen en 50 Archaeology skill, dus dat geeft ook al exp.
Halverwege de eerste level. Maar ja, ook maar 4 guildies over in de guild die eigenlijk al 1,5 jaar dood isquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef Friday12 het volgende:
hoe hoeg is bij jullie het guild level bij ons is het namelijk al 2x achteruitgezet
Wij waren eerste nacht al 5 toen kwam ik even later terug stond die weer op 1quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Halverwege de eerste level. Maar ja, ook maar 4 guildies over in de guild die eigenlijk al 1,5 jaar dood is
Ze waren vergeten de limit te zetten.... daarom gereset.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wij waren eerste nacht al 5 toen kwam ik even later terug stond die weer op 1
Ja maar sommigen hebben toen dus al hun boa cloak enzo gekocht lijkt mequote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze waren vergeten de limit te zetten.... daarom gereset.
Cloak is level 10quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar sommigen hebben toen dus al hun boa cloak enzo gekocht lijkt me
En dan? Dan hebben ze wat extra spullen...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar sommigen hebben toen dus al hun boa cloak enzo gekocht lijkt me
toevoegen kan je zelf doen, zie OP.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef Sanko het volgende:
Gah anders ben je nog bezig op school schijt MBO reclame plannen maken![]()
Ik wil verder levelen!
Oh btw kan ik toegevoegd worden aan de lijst?
Zit op de realm Azjol-nerub
Alliance
level 83 warrior met de naam Sanko
jup, was een van de minst leuke imoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand die quest Gnomebliteration gedaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kill 1000 Gnomes, toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand die quest Gnomebliteration gedaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw naam kwam me heel erg bekend voor. Dacht dat ik misschien ooit lang geleden bij je in de guild heb gezeten, maar dat is niet zo. Wel hebben we een guild in gemeen. Dutch Alliance, in 2005. Jij bent in augustus weggegaan en ik ben er in oktober ingegaan. Misschien kom je me dan gewoon bekend van voor van dat ik je ergens heb zien staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef Sanko het volgende:
Ik wil verder levelen!
Alliance
Klinkt alsof je verslaafd bentquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef Sanko het volgende:
Ik wil verder levelen!
Alliance
In Deepholme krijg je 3* zoveel meer XP, maar mobs slaan ook wat harder hoorde ikquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Fipotje het volgende:
Is het dom dat ik nu ik 82,5 ben naar die onderwater wereld ben gegaan ipv deepholm?
Of zit er niet zo een groot verschil in exp?
Vasjh'ir is 80-82 starting area, net als Hyjal. Lage XP, low-level gear/quest rewards dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Fipotje het volgende:
Is het dom dat ik nu ik 82,5 ben naar die onderwater wereld ben gegaan ipv deepholm?
Vanavond toch maar eens even kijken danquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In Deepholme krijg je 3* zoveel meer XP, maar mobs slaan ook wat harder hoorde ik
I know maar vind die onderwater wereld fucking vet :pquote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Vasjh'ir is 80-82 starting area, net als Hyjal. Lage XP, low-level gear/quest rewards dus.
Om dan maar even plat antwoord te geven op je vraag: ja het is dom om op 82.5 naar Vashj'ir te gaan in plaats van Deepholmquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vanavond toch maar eens even kijken dan
[..]
I know maar vind die onderwater wereld fucking vet :p
Dat klopt ik zat ooit eens in Dutch Alliance. Was uit eindelijk 1 van de leiders. Maar op een gegeven moment was ik de atmosphere daar een beetje zat. Hitomi komt me ook nog bekend voor. Leuk je weer is te zien. Also WarcraftRealms ftwquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Jouw naam kwam me heel erg bekend voor. Dacht dat ik misschien ooit lang geleden bij je in de guild heb gezeten, maar dat is niet zo. Wel hebben we een guild in gemeen. Dutch Alliance, in 2005. Jij bent in augustus weggegaan en ik ben er in oktober ingegaan. Misschien kom je me dan gewoon bekend van voor van dat ik je ergens heb zien staan.(WarcraftRealms is handig, haha).
Maybe, maybe not. Ik was ooit eens verslaafd. Kwam terug van een wow-break van een half jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klinkt alsof je verslaafd bent
Jij speelt gnomequote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jup, was een van de minst leuke imo
Is gewoon te doen, dan kun je die kut deepholm overslaanquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Fipotje het volgende:
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:26 schreef Predacore het volgende:
Ik ben op zoek naar een tof overzicht voor Warlock.
ben een noobje wat dat betreft, ik cast eigenlijk alles waarvan ik denk dat ik het goed doe.
maar de vraag is natuurlijk of dat ook wel zo is...
weet iemand een site waar ik kan lezen wat o.a. de beste cast-volgorde is na de nieuwe patch?
deze had ik al gevonden voor de basics:
http://www.wowwiki.com/Warlock_PvE_guide
en veel oude guides hier:
http://wowmb.net/
deze bijvoorbeeld voor 3.03, of werkt dat allemaal nog vrijwel 1 op 1?
http://wowmb.net/forums/f(...)ing_sl_fg_video_inc/
lvl 85 want want
thank you!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.
Voor shadowpriests kan je dan beter naar shadowpriest.comquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.
Ga naar het bord in je home-city. Daar krijg je dan een quest dat je naar de Mealstrom geteleport wordt, en vanuit daar kom je in Deepholm. Vanaf dan kun je vanuit je home-city teleporten als je er naartoe moet (en er is ook een portal in deepholm terug naar je home-city).quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
hoe kom ik in deepholm eigenlijk? heb nog geen hele area uitgespeeld, wordt ik aan het eind van Hyjal doorgestuurd?
Als je 82 bent kan je een startquest oppakken waar je ook je startquests voor hyjal en Vashj'ir hebt opgepaktquote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
hoe kom ik in deepholm eigenlijk? heb nog geen hele area uitgespeeld, wordt ik aan het eind van Hyjal doorgestuurd?
Ik ging gewoon naar dat Warchief bord in Orgrimmar, die stuurde me via wat andere gasten naar Deepholm.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
ah, gezien idd, thxquote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je 82 bent kan je een startquest oppakken waar je ook je startquests voor hyjal en Vashj'ir hebt opgepakt
Ik heb nooit Hitomi geheten haha. geen idee eigenlijk ook of die er zit. Xinouth, dat was (is) mijn naam op AN.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef Sanko het volgende:
[..]
Dat klopt ik zat ooit eens in Dutch Alliance. Was uit eindelijk 1 van de leiders. Maar op een gegeven moment was ik de atmosphere daar een beetje zat. Hitomi komt me ook nog bekend voor. Leuk je weer is te zien. Also WarcraftRealms ftw
[..]
Maybe, maybe not. Ik was ooit eens verslaafd. Kwam terug van een wow-break van een half jaar.
Oh noes am i becoming a addict again !?
Mja warcraft realms op je main gedaan :3 foutje zal vast wel een naam met hitomi hebben gezien ergens! Maar xinouth ken ik wel ;o vaag maar ik ken mquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik heb nooit Hitomi geheten haha. geen idee eigenlijk ook of die er zit. Xinouth, dat was (is) mijn naam op AN.
heartstonequote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Fipotje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk uit die onderwater wereldgewoon naar boven zwemmen en vliegen ?
Er is een boot boven Legions Rest. Gewoon helemaal naar boven zwemmen en dan zie je hem vanzelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Olment het volgende:
[..]
heartstone
Nee, je kunt idd naar boven en ergens een FP pakken. waar en hoe,, geen idee
Als je naar boven gaat, zeg maar ongeveer rechts van de Abyssal Depths en boven de Shimmering Expanse, daar ergens zit een eiland of iets, met daarop een flight master. Tenminste, Alliance, die van horde heb ik niet naar gezocht.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Fipotje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk uit die onderwater wereldgewoon naar boven zwemmen en vliegen ?
Ze huren bij blizz volgens mij iemand in om slechte woordgrappen te verzinnenquote:
Ik kan er meestal wel om lachen, gewoon omdat ze zo slecht zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef internal het volgende:
[..]
Ze huren bij blizz volgens mij iemand in om slechte woordgrappen te verzinnenEr zijn er echt enorm veel.
En, waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:
Relaxed... Free migration from Burning Legion... heb daar nog een shammy staan die ik direct ga overhuizen. Bespaart me toch weer mooi 20 euro
Nergens want mn target realm zit er niet tussen. Vroeger stond dat er gewoon bij als je inlogde.quote:
ja idd,, ik dacht ook dat je een migration van die realms kon naar naar "random" realm. Hmm. Slecht dat ze dat er niet bij vermelden.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nergens want mn target realm zit er niet tussen. Vroeger stond dat er gewoon bij als je inlogde.
en hard. Dit was altijd de eerste die ik neukte bij de AT daily'squote:
Terrokar kan je toch wel even snel door heen rushen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik merk dat ik alweer begin te slacken in Outlands, ben nog steeds lvl 62, mijn doel voor vandaag is 64Heb echt geen zin in Zangar/Terokkar.
ga naar Nagrand =)quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik merk dat ik alweer begin te slacken in Outlands, ben nog steeds lvl 62, mijn doel voor vandaag is 64Heb echt geen zin in Zangar/Terokkar.
62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Olment het volgende:
[..]
ga naar Nagrand =)
Ik deed altijd volledig Hellfire en daarna Nagrand, als je daar klaar bent kun je nog 1/2 lvls in shadowmoon en dan naar Northrend
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagen
Of dungeons van 15 t/m 80quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef Olment het volgende:
[..]
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaan
Mijn paladin en shaman hadden er geen problemen mee.
Drizzt, je kunt natuurlijk ook gewoon dungeons gaan doen en dan op 68 naar Northrend.
heeft een kameraad van me ook gedaan. Ging voor zover ik weet (was voor pre-cata) iets sneller dan questen.quote:
Wel enorm goed uitziende zone.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
62 is niet bepaald een level om naar Nagrand te gaan. Aggrorange van 2 dagen
precies, daarom heb ik op ELKE toon van me nagrand volledig "uitgespeeld".quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel enorm goed uitziende zone.
Fury Warrior, helemaal mijn klassequote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef Olment het volgende:
[..]
ach,, ligt aan je class of je ermee kunt omgaan
Mijn paladin en shaman hadden er geen problemen mee.
Drizzt, je kunt natuurlijk ook gewoon dungeons gaan doen en dan op 68 naar Northrend.
Mequote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel enorm goed uitziende zone.
het gaat zoquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de Gobliin /train nog niet uitgeprobeerd
das 75quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Olment het volgende:
[..]
precies, daarom heb ik op ELKE toon van me nagrand volledig "uitgespeeld".
ff wat anders,, op welk lvl kun je die opvolger doen van Ring of Blood, Amphitheater of Anguish?
5 dagen als je 10 uur+ achter je pc zitquote:
ik bedoelde die nieuwe van Cata. er is namelijk een "deel 3" ervan.quote:
Als DPS is het eigelijk niet meer te doen, die queue's.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Outlands-dungeons worden nog maar schaars bezocht, heb ik het idee... stond gisteren zeker 30 min op een group voor Ramps te wachten, en daarna nog langer voor BF
Denk dat een GM dat wel wil oplossen voor je. Door je char naar Orgrimmar ofzo te verplaatsenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Net mn account weer geactiveerd... ben ik ook na een trial uitgelogt in zn gebied van WOTLKfijn kan ik mn char niet inloggen!
ja al een ticket gemaakt, hoop dat ie t snel doetquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Denk dat een GM dat wel wil oplossen voor je. Door je char naar Orgrimmar ofzo te verplaatsen
Gratis maand krijg je alleen bij de classic wowquote:Op donderdag 9 december 2010 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja al een ticket gemaakt, hoop dat ie t snel doet
Waar is WOTLK het goedkoopst ? FRS voor 20 eur ?
en krijg je bij cata en wow ook een maand gratis trouwens ?
Dan zou ik nu 3 maanden gametime hebben als ik upgrade naar WOTLK + cata
+/- 24 uur.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
5 dagen als je 10 uur+ achter je pc zit
Bij mij was hij 27 euro en cataclysm 25 euro :xquote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat WOLTK bij de mediamarkt kost?
Quest is pas beschikbaar bij 475 geloof ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gratis maand krijg je alleen bij de classic wowBij expansion packs helaas niet.
Iemand hier trouwens een jewelcrafter? Ik heb 450 jewelcrafting en ik dacht "Doe eens een JC daily voor die tokens", maar ik zie geen blauwe '!'. Requirements?
Bij mij gebeurt het altijd als ik net 5 minuten een mob loop te zoeken en op 9/10 completed sta. Dan kill ik die laatste voor 10/10, maar dan spawnen er nog effe 2-3 daarnaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Civilian het volgende:
Kheb 't idee dat de mobs soms wel erg snel spawnen. Heb het nu al een paar keer gehad dat de mob respawnd op 't moment dat ik 'm kill. En dan respawned hij ook gewoon 3x achter elkaar.
Ja, zo krijg je me ook wel dood
Ik kan me heel vaag herinneren dat er een boot was.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Jimbo het volgende:
hoe kom ik van isle of quel'danas af trouwens ?
Heb je er nog plezier aan gehad of ging het je alleen maar om zo snel mogelijk levellen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
85 inmiddels en net m'n justice points uitgegeven aan wat items. Nu maar eerst minen op m'n paladin zodat ik er ook gems in kan stoppen.
Nou, ik ben ook bijna 85 en heb alle quests gewoon heel rustig gedaan (Vashj'ir overgeslagen) dus hij zal het niet zo snel mogelijk gedaan hebben. Anders heeft ie toch echt iets fout gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je er nog plezier aan gehad of ging het je alleen maar om zo snel mogelijk levellen?
Orcland.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Migwi het volgende:
Waar komen die Dragonmaw Orcs nou weer vandaan
Ik vind dat een extreem groot voordeel!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Nog een nadeel van Deepholm: je kunt haast nergens vissen daar.
Johquote:
Eenschquote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat een extreem groot voordeel!
Ja vond het best leuk. Heb alle cutscenes enzo iig wel gekeken, paar dungeons gedaan etc. Maar wel redelijk snel gegaan nog. Maar is niet erg, ga toch wel weer een alt levellen ofzo dan zie ik het weer.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je er nog plezier aan gehad of ging het je alleen maar om zo snel mogelijk levellen?
Ze zaten altijd al in Wetlandsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Joh
Maar hoe zijn die door de Dark Portal geglipt en opeens in Twilight Highlands gekomen?
Zo'n eerste keer door een nieuw gebied questen vind ik toch nooit zo heel leuk. Het is allemaal nieuw, je kent het gebied niet, de lore is nog onduidelijk en je hebt geen zin om alles door te lezen want je wil niets missen... De tweede keer doe je het wat meer op je gemakje, weet je ongeveer waar je voor alles moet zijn en neem je de tijd om te snappen wat je doet en waarom je het doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vond het best leuk. Heb alle cutscenes enzo iig wel gekeken, paar dungeons gedaan etc. Maar wel redelijk snel gegaan nog. Maar is niet erg, ga toch wel weer een alt levellen ofzo dan zie ik het weer.
Ja, een deel, nu zijn die clowns uit Outland erbij, toch? Althans, die Mor'ghor of hoe die ook precies heet is toch die van Netherwing Ledge?quote:
Congratulations!quote:
Ja, best eentonig wordt het nuquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef drumstickNL het volgende:
Alliance word echt overal gepwnd in deze expansion he.
Rep of bindings?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Sjiznit het volgende:
85, Guild first. Nu Molten Core aan het solo'en. Gaat niet snel maar als fury warrior alle bazen eindigen met 70% health is prima
Heb de bindings al, nu wat rep en eventueel die andere legendary.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Rep of bindings?
Ben al weken Geddon aan 't solo'en, stomme drop rate
Gz!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben 46 min geleden irl ge-dinged
Ja mijn ret dps is ook klote, komt omdat met elk level je zooo veel extra crit/haste/hit/expertise nodig hebt om bij te blijven. Crusader strike is van 2.7 cd naar 3.9 ofzo gegaan, fuckt de hele rotatie/dps. Minder haste=minder procs, allemaal ellende. Zelfs solo'end kill ik dingen te langzaam, ga denk ik als prot levelen (is mijn main spec). Helpt ook niet dat ik ook geen goede vervanging heb gevonden voor mijn ilevel 264 wapen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Nog lekker bezig op lvl 82, Dat vasjh gebied kan me voorlopig gestolen worden.
Is het trouwens de bedoeling dat je als Retri Paladin onderaan de dps ladder bungelt?
Ha, dus het ligt niet aan mij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:13 schreef Noray het volgende:
[..]
Ja mijn ret dps is ook klote, komt omdat met elk level je zooo veel extra crit/haste/hit/expertise nodig hebt om bij te blijven. Crusader strike is van 2.7 cd naar 3.9 ofzo gegaan, fuckt de hele rotatie/dps. Minder haste=minder procs, allemaal ellende. Zelfs solo'end kill ik dingen te langzaam, ga denk ik als prot levelen (is mijn main spec). Helpt ook niet dat ik ook geen goede vervanging heb gevonden voor mijn ilevel 264 wapen.
Het is moeilijk uit te leggen zonder een plattegrond, maar ze zitten er wel. Als eerste kom je Izzy tegen in elk geval. Dan loop je rechts langs dat meertje, gewoon rechtdoor totdat je in zo'n uitgeholde hoek terecht komt waar je linksaf moet. Ergens in die hoek hangt Ace uit. Vervolgens ga je linksaf en loop je weer constant rechtdoor totdat je bij zo'n soort t-splitsing uitkomt. Net daarvoor staat Gobber te minen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit vast in de Morale Boost-q op The Lost Isles... Ace en Gobber zijn gewoon onvindbaar in die grot!
Net gedinged en meteen met Heroics begonnen??quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:58 schreef Ezio het volgende:
Trouwens vanochtend 85 gehaald.
Tering zeg wat zijn die heroics moeilijk met deze kutgear
Ik kan niet eens met HC''s beginnen nog ivm gearlevel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net gedinged en meteen met Heroics begonnen??
Dan moet je allemaal groene items aan trekkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met HC''s beginnen nog ivm gearlevel?
Ik snap wel hoe het werkt. Ik ben alleen net gedinged, en ik kan nog geenHC's doen. Ben benieuwd hoe hij dat voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je allemaal groene items aan trekken
Hoeveel chars mis je op die lijst?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef Faithfulness het volgende:
Mijn main is ineens weg, en ik heb een rare error onder in beeld:
[ afbeelding ]
Als ik pijltje omhoog/omlaag doe zie ik m'n char wel voorbij komen.
Daar heb je nog wel even de tijd voorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag word ik 85! Heb er echt lekker de tijd voor genomen deze keer!![]()
Beetje jammer dat zowel Vashjir als Deepholm gebugged zijn qua aantal questen. Kan de achievement nog steeds niet completen!
Ik heb ze ook!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: ze hebben de boel gefixed! Heb beide achievements nu!
En vraag me af, mijn warrior dps gaat ineens stukje beter. Of ben ik nog niet helemaal wakker!? Of hebben ze die ook aangepast!
eindelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef lifeblind het volgende:
Ondertussen een balkje of 5 in lvl 83. Deepholme gaat lekker moet ik zeggen, mijn tanking gear en dps gear beginnen nu eindelijk weer vorm te krijgenGisteren ook nog even voor de eerste keer Stonecore gedaan, zonder te weten hoe de bosses moesten... Helaas niet afgemaakt. Aangezien ik er ook voor het eerst kwam, wist ik dus ook niet precies hoe en wat de mobs allemaal deden. Mijn party gevraagd, en die waren er ook allemaal voor het eerst. Goed, in het begin ging het allemaal prima, niet te veel in 1 keer pullen enzo. De 2 bosses gingen ook prima, maar vlak voor de een na laatste boss heb je zo'n bocht met nogal veel mobs die nogal hard meppen. Ik pull heel voorzichtig 1 groepje, en dat ging iedere keer net goed, pulled een of andere retarded warlock een andere groep, en zo'n grote mob die er rondbaggerd, waardoor we dus wipen omdat aggro alle kanten op ging, en de healer het totaal niet meer bij kon houden daardoor. Goed, 1 keer kan 't wel mis gaan, maar toen het voor de f*cking 4e keer gebeurde had ik er genoeg van
De quest om naar Uldum te gaan heb ik ondertussen ook opgepikt, dus als ik Deepholm beu ben, kan ik daar al naartoe gaan nu
Ik zeur toch niet? Ik zeg alleen dat m'n gear nu een beetje fatsoenlijk begint te worden als in; voornamelijk gear van cataclysm en niet meer mn WotLK gear. Diequote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eindelijk
Het is sinds dinsdag uit... Niet gaan zeuren over 3 weken dat de content alweer op is he
Ah, op die fiets. Thanx, weer wat geleerd. Telkens als ik dat rondje zag, vroeg ik me af wat dat ding toch eigenlijk aan het downloaden/streamen was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef lifeblind het volgende:
Serverside hotfixes wel ja, clientside wordt dmv die downloadstream gedaan (dat rondje wat je af en toe bovenin je scherm ziet.
Ze zijn ook nogal overdrevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef Aphrodyte het volgende:
Die worgen-female stemmen zijn niet erg charmant vind ik
Mja, maar vooral dat gegrom en gehuil tijdens combat klinkt echt nietquote:
Een zeer kleine kansquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gisteren 78 gehaald op me pala, honoured met The oracle. Nu elke dag die daily's doen en levelen in storm peaks voor de kleine kans op Time lost :x
quote:No Data Mining. You agree that you will not (a) obtain or attempt to obtain any information from the Service or any Game using any method not expressly permitted by Blizzard; (b) intercept, examine or otherwise observe any proprietary communications protocol used by a client or the Service, whether through the use of a network analyzer, packet sniffer or other device; (c) use any third-party software to collect information from or through a Game client or the Service, including without limitation information about your character, any Account registered to you, virtual items, other players, or other Game data.
Zou moeten kunnen lukken, maar die 14mil xp die je nodig heb voor de laatste 2 levels zal wel een hoop ores zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
al 50% op weg naar level 81 op m'n paladin, alleen door te minen. Vraag me af of ik ooit de 85 red daarmee.
Dat zal alleen "even" gaan durenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
al 50% op weg naar level 81 op m'n paladin, alleen door te minen. Vraag me af of ik ooit de 85 red daarmee.
Sorry, maar waar heb je een guide voor nodig? De quests zijn zo goed als linear, dus het volgt elkaar gewoon op, en zodra je een level omhoog bent, ga je naar het volgende gebied om daar weer te beginnen, geen guide voor nodig lijkt me :Squote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zal alleen "even" gaan duren![]()
Gisteren "al" 83 aangetikt, ik moet me er toe zetten om te questen. Toch blij dat de nieuwe guide er al is. Mindless er doorheen grinden als ik de lore wil zien dan ga ik wel op een alt alle quests doen.
Haha inderdaad. Maar ik vraag me af of de xp daarvoor scaled met je level. Met Archaeology is het wel zo, op 81 gaf een vondst me 13k xp, op level 83 ongeveer 26k.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zou moeten kunnen lukken, maar die 14mil xp die je nodig heb voor de laatste 2 levels zal wel een hoop ores zijn
XP van crafting schaalt absoluut. Mining op 40 is 44xp, Arc op 80 is 5500xp, is gewoon een % van de exp die je nodig hebt voor de volgende level.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar ik vraag me af of de xp daarvoor scaled met je level. Met Archaeology is het wel zo, op 81 gaf een vondst me 13k xp, op level 83 ongeveer 26k.
Moet nog beginnen met mijn pala, lvl 80 vorig jaar geworden en toen niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ze in UK besteld want hier waren ze overal al weg enzo..quote:
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
Ik denk het niet, maar misschien heb je wel gelijk met auctioneer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef Deimos000 het volgende:
Er staat een passage in de TOA dat je niet meer mag data minen, slaat dit op bijv. Auctioneer?
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Kan best, heb gister nogal van m'n bier gesnoeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Het is alleen jammer dat hij niet zoveel doetquote:
Die heb ik al ruim 4 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef Sjiznit het volgende:
Woohoo! Wielder of Thunderfury, blessed blade of the Windseeker.
Toen je nog een raid nodig had om het te halen, een goede raid, met goede gear.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die heb ik al ruim 4 jaar
En gefeliciteerd!
Niet helemaal waarquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen je nog een raid nodig had om het te halen, een goede raid, met goede gear.
Hmm, TBC alweer 4 jaar terug... Ik speel het echt al te langquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.... Ik heb hem gehaald met TBC.. de eerste binding had ik wel al tijdens Vanilla-WoW.... Toen was ik 3 weken op vakantie en logden ze voor me in als ze Garr killden, maar m'n automatische credit card subscription was stopgezet en daardoor konden ze 2* niet inloggen, en toen viel hij ook nog eens gewoon 2*. Vervolgens met TBC gingen we een keer naar MC omdat we niet genoeg hadden om een TBC raid te doen, en toen dropte de bindings! Wel nog redelijk lang gebruikt in TBC. De meeste nuttige Legendary was dat, ging tenminste lang mee.
Oh dan kan je nu ook leuk de trade chat ermee vol spammenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef Sjiznit het volgende:
Woohoo! Wielder of Thunderfury, blessed blade of the Windseeker.
Helaas gaat die prijs razend rap naar beneden, dus ik kan er helaas niet mee daytraden zonder een enorm risico te nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef OmniRocket het volgende:
Je kan nu zoveel gold verdienen door crafting materials te verkopen
Je gaat niet serieus menen dat mensen die mats voor die absurde prijzen ook daadwerkelijk kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef OmniRocket het volgende:
Je kan nu zoveel gold verdienen door crafting materials te verkopen
Ik heb woensdag 8 Obsidium Bars en 2 uncut gems gekocht, voor 75G het stuk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus menen dat mensen die mats voor die absurde prijzen ook daadwerkelijk kopen?
1 stack Obsidium Ore, 1500g minimum gisteravond bij ons op de server:')
400g per stack gaat iig nog primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus menen dat mensen die mats voor die absurde prijzen ook daadwerkelijk kopen?
1 stack Obsidium Ore, 1500g minimum gisteravond bij ons op de server:')
ik ben ook bezig met savage leathers farmen, wil straks de 359 chest craften van Enh/Hunterquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ben een beetje aan het skinnen op m'n dk nu. Genoeg corpses overal. Daarna LW levellen op m'n druid. Wil die epic armors kunnen maken.
Ik vroeg iemand of hij met mijn mats iets wilde transmuten. Vraagt die gestoorde gek 5k daarvoorquote:
Jullie hebben Worgen. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef Migwi het volgende:
Speelt er iemand Alliance?
En zo ja, winnen die ook nog ergens of is het echt alleen maar een Horde expansion? Want dan heeft 't geen nut om m'n Alliance chars te levelen natuurlijk.
De goblins hebben Trikes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jullie hebben Worgen. Wat wil je nog meer?
Een faction zonder die vlooiennestenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
quote:
Tis ook nooit goed he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een faction zonder die vlooiennesten
Nope, alles van de Alliance gaat kapot en ze verliezen overal. Ach, je went er wel aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef Migwi het volgende:
Speelt er iemand Alliance?
En zo ja, winnen die ook nog ergens of is het echt alleen maar een Horde expansion? Want dan heeft 't geen nut om m'n Alliance chars te levelen natuurlijk.
Bahquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope, alles van de Alliance gaat kapot en ze verliezen overal. Ach, je went er wel aan.
Solo levelen gaat nog best, maar in dungeons is het zwaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ha, dus het ligt niet aan mij.
Retri levelen is kut
Worgen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Net even m'n tank spec weer geactiveerd, maar wel m'n retri gear aangehouden. Gaat veel lekkerder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:10 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Solo levelen gaat nog best, maar in dungeons is het zwaar.
En terecht, een faction die gnomes tolereert verdient niet beter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope, alles van de Alliance gaat kapot en ze verliezen overal. Ach, je went er wel aan.
Grrr. For the Alliance!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Terechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Metzen fapt zich helemaal kapot en veegt zijn fapsel op met een horde vlag.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]En dat gaat met mij wat drinken
Doe je goed, ik verkocht er vanochtend 2 voor 4 keer zoveel gold. Engineeringquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Normaal koop ik amper gear, maar vanmiddag toch maar, voor maar 150 gold een crossbow gekocht, geen geld.
Er stonden er nog meer, voor 400, dus ik had mazzel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe je goed, ik verkocht er vanochtend 2 voor 4 keer zoveel gold. Engineering![]()
Nog slechts 1 Truegold bar en ik kan mijn eigen epic bow maken
Net weer een clown die 4k vraagt voor een Transmute. Het ergste is nog dat er mensen zijn die dat nog betalen ook. Ik heb vanochtend 250gold betaald voor precies dezelfde transmute, en meer ga ik zeker niet uitgevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden er nog meer, voor 400, dus ik had mazzel.
Op mijn server zijn de prijzen al redelijk aan het dalen, in het begin was het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Net weer een clown die 4k vraagt voor een Transmute. Het ergste is nog dat er mensen zijn die dat nog betalen ook. Ik heb vanochtend 250gold betaald voor precies dezelfde transmute, en meer ga ik zeker niet uitgeven
Op Kor'gall helemaal geen last van inlog queue, gelukkig maar. Als het te vaak voor komt zou ik overwegen om een realmchange te doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks 2 weken vakantie en dan hou ik het waarschijnlijk niet meerAls ik dan weer ga spelen ga ik gelijk nonstop naar 85, heb ik die zooi ook gelijk maar gehad.
Hoe zijn de queue op jullie servers? Ik speelde op Sylvanas en daar hoor ik nu overal dat het haast onmogelijk is om erin te komen. Queue van 3500 en je gaat soms ook gewoon plaatsen terug + de server is er al een paar keer compleet uit gegaan
Speel al sinds vanilla op Sylvanas, altijd al tijden gehad met queue problemen alleen dit is wel heel erg. Zit even te testen nu met trial account en ben in 1.5-2 uur 300 plekken opgeschoten. Begonnen op 880quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Op Kor'gall helemaal geen last van inlog queue, gelukkig maar. Als het te vaak voor komt zou ik overwegen om een realmchange te doen
dat is leuk als je het voor het eerst doetquote:
Daardoor weet ik waar ik t beste kan lvlen . welke quest ect.. weet zeker dat t me al vele tijd geshceeld heeftquote:
Hmm die cheevo heb ik waarschijnlijk op 84 ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
HAHA! Dit net in de guild;
[ afbeelding ]
Die gast is lvl84![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |