Vasjh'ir is 80-82 starting area, net als Hyjal. Lage XP, low-level gear/quest rewards dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Fipotje het volgende:
Is het dom dat ik nu ik 82,5 ben naar die onderwater wereld ben gegaan ipv deepholm?
Of zit er niet zo een groot verschil in exp?
Vanavond toch maar eens even kijken danquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In Deepholme krijg je 3* zoveel meer XP, maar mobs slaan ook wat harder hoorde ik
I know maar vind die onderwater wereld fucking vet :pquote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Vasjh'ir is 80-82 starting area, net als Hyjal. Lage XP, low-level gear/quest rewards dus.
Om dan maar even plat antwoord te geven op je vraag: ja het is dom om op 82.5 naar Vashj'ir te gaan in plaats van Deepholmquote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vanavond toch maar eens even kijken dan
[..]
I know maar vind die onderwater wereld fucking vet :p
Dat klopt ik zat ooit eens in Dutch Alliance. Was uit eindelijk 1 van de leiders. Maar op een gegeven moment was ik de atmosphere daar een beetje zat. Hitomi komt me ook nog bekend voor. Leuk je weer is te zien. Also WarcraftRealms ftwquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Jouw naam kwam me heel erg bekend voor. Dacht dat ik misschien ooit lang geleden bij je in de guild heb gezeten, maar dat is niet zo. Wel hebben we een guild in gemeen. Dutch Alliance, in 2005. Jij bent in augustus weggegaan en ik ben er in oktober ingegaan. Misschien kom je me dan gewoon bekend van voor van dat ik je ergens heb zien staan.(WarcraftRealms is handig, haha).
Maybe, maybe not. Ik was ooit eens verslaafd. Kwam terug van een wow-break van een half jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klinkt alsof je verslaafd bent
Jij speelt gnomequote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jup, was een van de minst leuke imo
Is gewoon te doen, dan kun je die kut deepholm overslaanquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Fipotje het volgende:
Is het dom dat ik nu ik 82,5 ben naar die onderwater wereld ben gegaan ipv deepholm?
Of zit er niet zo een groot verschil in exp?
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:26 schreef Predacore het volgende:
Ik ben op zoek naar een tof overzicht voor Warlock.
ben een noobje wat dat betreft, ik cast eigenlijk alles waarvan ik denk dat ik het goed doe.
maar de vraag is natuurlijk of dat ook wel zo is...
weet iemand een site waar ik kan lezen wat o.a. de beste cast-volgorde is na de nieuwe patch?
deze had ik al gevonden voor de basics:
http://www.wowwiki.com/Warlock_PvE_guide
en veel oude guides hier:
http://wowmb.net/
deze bijvoorbeeld voor 3.03, of werkt dat allemaal nog vrijwel 1 op 1?
http://wowmb.net/forums/f(...)ing_sl_fg_video_inc/
lvl 85 want want
thank you!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.
Voor shadowpriests kan je dan beter naar shadowpriest.comquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier http://elitistjerks.com/f80/ staat veel goede info over warlocks. Sowieso de beste site voor welke class dan ook.
Ga naar het bord in je home-city. Daar krijg je dan een quest dat je naar de Mealstrom geteleport wordt, en vanuit daar kom je in Deepholm. Vanaf dan kun je vanuit je home-city teleporten als je er naartoe moet (en er is ook een portal in deepholm terug naar je home-city).quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
hoe kom ik in deepholm eigenlijk? heb nog geen hele area uitgespeeld, wordt ik aan het eind van Hyjal doorgestuurd?
Als je 82 bent kan je een startquest oppakken waar je ook je startquests voor hyjal en Vashj'ir hebt opgepaktquote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
hoe kom ik in deepholm eigenlijk? heb nog geen hele area uitgespeeld, wordt ik aan het eind van Hyjal doorgestuurd?
Ik ging gewoon naar dat Warchief bord in Orgrimmar, die stuurde me via wat andere gasten naar Deepholm.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:47 schreef Maruna het volgende:
ah, gezien idd, thxquote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je 82 bent kan je een startquest oppakken waar je ook je startquests voor hyjal en Vashj'ir hebt opgepakt
Ik heb nooit Hitomi geheten haha. geen idee eigenlijk ook of die er zit. Xinouth, dat was (is) mijn naam op AN.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:21 schreef Sanko het volgende:
[..]
Dat klopt ik zat ooit eens in Dutch Alliance. Was uit eindelijk 1 van de leiders. Maar op een gegeven moment was ik de atmosphere daar een beetje zat. Hitomi komt me ook nog bekend voor. Leuk je weer is te zien. Also WarcraftRealms ftw
[..]
Maybe, maybe not. Ik was ooit eens verslaafd. Kwam terug van een wow-break van een half jaar.
Oh noes am i becoming a addict again !?
Mja warcraft realms op je main gedaan :3 foutje zal vast wel een naam met hitomi hebben gezien ergens! Maar xinouth ken ik wel ;o vaag maar ik ken mquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik heb nooit Hitomi geheten haha. geen idee eigenlijk ook of die er zit. Xinouth, dat was (is) mijn naam op AN.
heartstonequote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Fipotje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk uit die onderwater wereldgewoon naar boven zwemmen en vliegen ?
Er is een boot boven Legions Rest. Gewoon helemaal naar boven zwemmen en dan zie je hem vanzelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Olment het volgende:
[..]
heartstone
Nee, je kunt idd naar boven en ergens een FP pakken. waar en hoe,, geen idee
Als je naar boven gaat, zeg maar ongeveer rechts van de Abyssal Depths en boven de Shimmering Expanse, daar ergens zit een eiland of iets, met daarop een flight master. Tenminste, Alliance, die van horde heb ik niet naar gezocht.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Fipotje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk uit die onderwater wereldgewoon naar boven zwemmen en vliegen ?
Ze huren bij blizz volgens mij iemand in om slechte woordgrappen te verzinnenquote:
Ik kan er meestal wel om lachen, gewoon omdat ze zo slecht zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 15:03 schreef internal het volgende:
[..]
Ze huren bij blizz volgens mij iemand in om slechte woordgrappen te verzinnenEr zijn er echt enorm veel.
En, waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:
Relaxed... Free migration from Burning Legion... heb daar nog een shammy staan die ik direct ga overhuizen. Bespaart me toch weer mooi 20 euro
Nergens want mn target realm zit er niet tussen. Vroeger stond dat er gewoon bij als je inlogde.quote:
ja idd,, ik dacht ook dat je een migration van die realms kon naar naar "random" realm. Hmm. Slecht dat ze dat er niet bij vermelden.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nergens want mn target realm zit er niet tussen. Vroeger stond dat er gewoon bij als je inlogde.
en hard. Dit was altijd de eerste die ik neukte bij de AT daily'squote:
Terrokar kan je toch wel even snel door heen rushen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik merk dat ik alweer begin te slacken in Outlands, ben nog steeds lvl 62, mijn doel voor vandaag is 64Heb echt geen zin in Zangar/Terokkar.
ga naar Nagrand =)quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik merk dat ik alweer begin te slacken in Outlands, ben nog steeds lvl 62, mijn doel voor vandaag is 64Heb echt geen zin in Zangar/Terokkar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |