Handen in de lucht en groeten aan je tantequote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nice, dat nieuwe album is zwaar baas.
Dit is MW2 topicquote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef FUUUU het volgende:
Private match en dan met alleen tomahawk en crossbow met explosive tip (ADS niet toegestaan).
Eer gister gedaan en heb behoorlijk kunnen lachen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is MW2 topicBO is aan de rechterkant
kk zemmel ah kk boeler ik maak je dood jonge wollahquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kk zemmel ah kk boeler ik maak je dood jonge wollah
online dan he
Ja... Dus...quote:
nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ja... Dus...
Erg origineel van je...
Zegt er 1 watquote:Op donderdag 9 december 2010 14:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee.
wat loop je te haten vandaag
jaquote:
1000$ for touching it?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:12 schreef PierreTT het volgende:
O, en als toevoeging op de TT:
[ afbeelding ]
quote:
ik heb in de appie een speciale van diamant gemaakt winkelwagentje voor mezelf staan, zelfs de kluis waar het in staat is aan de binnen en buitenkant ingelegd met diamanten, daaromheen staan de bewakers met diamanten pakken en diamanten ak-47's die diamanten schietenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb er nog 3 in de schuur man
Sowieso, niet een perfect geronde diamant gebruiken voor de wielen
Ik misschien, weet nog niet hoe laat mijn vriendin weggaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Fsmxi het volgende:
Het is te laat om te gaan slapenIk zal er na het weekend nog op normale tijden uit moeten helaasch. Nog mensen die gaan knallen vandaag?
Zeg tegen die vrouw dat ze de was moet doen of je avondmaal gaat kopen/kokenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik misschien, weet nog niet hoe laat mijn vriendin weggaat
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Parvus het volgende:
Ik heb m'n GT maar weer eens veranderd. Ik heet nu aSe 38
Waar staat dat voor?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Parvus het volgende:
Ik heb m'n GT maar weer eens veranderd. Ik heet nu aSe 38
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Parvus het volgende:
Ace = beste kaart in het deck, maar dan met de S van Sander![]()
![]()
![]()
Alleen alles wat ik verzinde was al bezet :/
Teveel MS points die je op moet maken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Parvus het volgende:
Ach jongens ik verander hem binnenkort toch wel weer. No worries.
Het is nu heul rustig, er zijn maar 2 andere mensenquote:Op zondag 12 december 2010 10:25 schreef PierreTT het volgende:
Het is weer zover. Ik zou ook eens in die GRTDOJW moeten gaan posten, elke zondag dan
Ik kom wel even meepostenquote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is nu heul rustig, er zijn maar 2 andere mensen
ja nogal ja, voortaan de deur van m'n kamer op slot doen als ik naar een gala gaquote:Op zondag 12 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
Cockblocked
when you are going to hookup with some chick and then someone (her friend, cousin, whatever) comes in and sees to it that it doesnt happen
![]()
Kut voor je
![]()
Gemiste kans!quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja nogal ja, voortaan de deur van m'n kamer op slot doen als ik naar een gala ga![]()
niet helemaal gemist, ik heb haar wel geregeld uiteraard, maar niet geneukt dusquote:
Dat zeg ik, gemiste kans! Als je nou aan die deur had gedacht jonge!quote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
niet helemaal gemist, ik heb haar wel geregeld uiteraard, maar niet geneukt dus
ja dan zat ik nou niet op fokquote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gemiste kans! Als je nou aan die deur had gekocht jonge!
Precies. Waarom heb ik trouwens het gevoel dat alleen jij, Michhas en ik hier postenquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja dan zat ik nou niet op fok
omdat iedereen z'n roes aan het uitslapen is? ik kan godverdomme niet slapen, net m'n date naar het station gebracht, en nou ben ik veels te goed wakkerquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Waarom heb ik trouwens het gevoel dat alleen jij, Michhas en ik hier posten
Mja, maar dan nog. Ik mis alle andere mensen die hier ook horen, nee moeten, posten. Pringles, Tauch, Sold, dat soort volkquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
omdat iedereen z'n roes aan het uitslapen is? ik kan godverdomme niet slapen, net m'n date naar het station gebracht, en nou ben ik veels te goed wakker
Fsmxi, niet te vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Michhas het volgende:
Er zijn er een paar aan het spelen, maar ik ben geragequit
Black Ops gebeurde, verder vrij weinigquote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fsmxi, niet te vergetenEn hoezo geragequit, vertel wat er gebeurde, vertel me allessss
Hoezo heb ik hier echt nooit last vanquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Black Ops gebeurde, verder vrij weinig
Enemies met lag, enemies die naast me spawnen terwijl ik zwaar aan het rapen was, enemies die me door 3 meter beton nog doodschieten.. Black Ops gebeurde
hoaxquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
terwijl ik zwaar aan het rapen was,
Jij rent toch alleen rond met een camera?quote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shut up, jij speelt amper dus jij weet helemaal niet hoe ik speel
het is zo fucking herkenbaarquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shut up, jij speelt amper dus jij weet helemaal niet hoe ik speel
ik ook niet :/quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef Fsmxi het volgende:
Youtube accountsettings kan ik ook nog steeds niet bij...
Altijd uit-wedstrijden spelen. Ik heb vannacht mijn date haar huisgenoten wakker gehoudenquote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef vulva-kobold. het volgende:
kankerhuisgenotenkeihard gecockblocked vanacht
beetje jammer dat ze in utrecht woont en het gala in delft wasquote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Altijd uit-wedstrijden spelen. Ik heb vannacht mijn date haar huisgenoten wakker gehouden
Gaat idd beetje moeilijk. Was het een ufje?quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
beetje jammer dat ze in utrecht woont en het gala in delft was
nee, ze zit bij orca geloof ik, een roeivereniging in ieder gevalquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaat idd beetje moeilijk. Was het een ufje?
Ah orca, de knorren roei verenigingquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, ze zit bij orca geloof ik, een roeivereniging in ieder geval
maar ze zou zo voor ufje door kunnen gaan
van de middelbarequote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah orca, de knorren roei verenigingBlind date oid?
studeren is fucking mooi, en verenigingen zijn ook fucking mooi, gala's zijn het mooiste van alles, indien je je date regeltquote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Parvus het volgende:
Maak ff een [SC] suf studenten gelul topic aan ofzo
Uitkering trekken en de hele dag op de bank jointjes roken. Das pas mooiquote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
studeren is fucking mooi, en verenigingen zijn ook fucking mooi, gala's zijn het mooiste van alles, indien je je date regeltalleen corpspikken als huisgenoten is kut want die verneuken je waar je bij staat
QFTquote:Op maandag 13 december 2010 09:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Uitkering trekken en de hele dag op de bank jointjes roken. Das pas mooi
grapje
Dat is pasquote:Op maandag 13 december 2010 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uitkering trekken en de hele dag BO spelen, dat is pas moo
Hahaquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef PierreTT het volgende:
Aaaaaaa kankeripad met zijn autocorrectie
quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Parvus het volgende:
iPad![]()
![]()
ahahahahahhahaha hij doet een hartje maar ook kotspoppetje wat bedoelt ie nou hahahahahaaaa
quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Parvus het volgende:
iPad![]()
![]()
ahahahahahhahaha hij doet een hartje maar ook kotspoppetje wat bedoelt ie nou hahahahahaaaa
Helemaal mee eens, zag je idd al met Bozz SC:Conviction spelenquote:Op maandag 13 december 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik begin multiplayer shooters een beetje beu te raken. Dit weekend heb ik Splinter cell gecoopt en dat vind ik nu veel tofferik moet sowieso nog een hoop games die in de kast staan uitspelen
Binnenkort maar weer eens aan crackdown 2 beginnen ofzo. Is er iemand van jullie die de game samen wil doorraggen? o+
Ik heb deel 1 liggen maar die heb ik met tegenzin uitgespeeld, puur omdat ik hem halverwege al veeeeel te eentonig vond maar gewoonweg wilde weten hoe het af zou lopenquote:Op maandag 13 december 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zag je idd al met Bozz SC:Conviction spelenbazengame, heb hem toen hij net uit was ook een paar keer met Bozz gespeeld, is wel lachen
Ik ga deze/volgende week The Force Unleashed 2 maar eens halen
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 liggen maar die heb ik met tegenzin uitgespeeld, puur omdat ik hem halverwege al veeeeel te eentonig vond maar gewoonweg wilde weten hoe het af zou lopen
Identiek aan deeltje 1... dus daarom ga ik hem zeker niet kopenquote:Op maandag 13 december 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ookMaar wel 2 keer uitgespeeld, waarom weet ik niet
Demo van deel 2 was wel heeel erg vet hoor
Ik bint erbiequote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
Pierre, Ross en ik hebben besloten dat we binnenkort maar even met een paar mensen bier moeten gaan drinken.
Einde bericht.
Dat valt of wel mee, of dat wijf waarmee je wilde batsen is ook kenkerlelijk. Of ze was bezopen. Zoiets.quote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik ben kenkerlelijk, dus ik waarschuw jullie alvast
bezopen en van zichzelf al gewilligquote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt of wel mee, of dat wijf waarmee je wilde batsen is ook kenkerlelijk. Of ze was bezopen. Zoiets.
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachenquote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
bezopen en van zichzelf al gewillig
quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachen
quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachen
Sommy doet ook wel meequote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz zal misschien wel meekomen, Sommy misschien.
Lijkt mij in ieder geval wel een leuk plan
Ga eerst maar eens fatsoenlijk leren zuipen sjaars!quote:Op maandag 13 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik vind trouwens wel dat we dan gewoon maximaal pinten moeten gaan hakken, en niet een beetje slap een paar biertjes pakken
Die komt sowieso nietquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommy doet ook wel meeEens kijken of we Pringles ook kunnen strikken
nee, jij dan, van knorrenstein!quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens fatsoenlijk leren zuipen sjaars!
sowieso dat ons corpspikje dreamzk ook moet komenquote:
Gestoeld op 5 jaar studeerervaring knulletjequote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, jij dan, van knorrenstein!
Met veel bier!quote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef PierreTT het volgende:
Dreamz en Sold willen met een beetje overhalen vast ook wel.. anyhow, hoe gaan we dit regelen?
Schiet op dan! Dan gaan we deze week eens even een locatie en een datum prikkenquote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met veel bier!
Ik moet naar werkoverleg
Fsmxi moet ook een invite krijgen!quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
Bier is altijd goed, heb wel interesse, en ik wil heel graag stoma ontmoeten. Een modded controller gebruiker in het echt zien
Stimmt, zeker als Tauch en Sommy komen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Rossdale het volgende:
Als Tauch ook komt dan is Tilburg of Eindhoven wel het centrale punt denk ik
michhas praat blijkbaar voor.mijquote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz zal misschien wel meekomen, Sommy misschien.
Lijkt mij in ieder geval wel een leuk plan
quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja ik mag van justitie niet buiten gelderland komen
Er staat misschienquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
michhas praat blijkbaar voor.mij
ohja ik mag van justitie niet buiten gelderland komen
Ik ook wel. Ik ben benieuwd of hij altijd een zonnebril op heeft, omdat het buitenlicht te fel is voor z'n ogen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
[..] en ik wil heel graag stoma ontmoeten.
Daar heb ik mijn krullebol voor mn ogen voorquote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik ben benieuwd of hij altijd een zonnebril op heeft, omdat het buitenlicht te fel is voor z'n ogen.
Zeer waarschijnlijk in Brabantquote:
ik wil jou wel ontmoeten, kijken of je eruitziet als standaard corpsbal of dat ballen die gamen er toch anders uitzienquote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
Bier is altijd goed, heb wel interesse, en ik wil heel graag stoma ontmoeten. Een modded controller gebruiker in het echt zien
ik ben ook wel voor den bosch, niet heel veel ervaring met tilburg en eindhoven, maar den bosch is sowieso gezellige stadquote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Den Bosch zou ook nog kunnen, trouwens. Ligt ook vrij centraal.
de portiek van een random winkel?quote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, kan het niet iets noorderlijker? Zo zuidelijk moet ik wel een plek hebben om te pitten
Hotel jonge!quote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, kan het niet iets noorderlijker? Zo zuidelijk moet ik wel een plek hebben om te pitten
Utrecht is "maar" 2 uur en een kwartier met de treinquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hotel jonge!
Edit: Utrecht mag van mij ook heur.
utrecht is voor mij een uurtje en het ligt op het nachtnet net als delft wat echt zwaar chillend isquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Utrecht is "maar" 2 uur en een kwartier met de trein
Eeeehhhh. Ja. Van waar jij woont welquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
5min lopenquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ben je ook dik?quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
5min lopenmij maakt het allemaal niet zoveel uit, zolang ik maar thuis kom uiteindelijk. En als ik met de trein moet reizen, liefst doordeweeks dan want dan kan ik lekker gratis met OV
En kutkaboutert, ik heb het matje iig wel
Nee man, sterk metabolisme, wordt niet dikquote:
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).quote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef Fsmxi het volgende:
O, en wat dream zegt, doordeweeks is een plus
Dit.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).
Arnhemquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Michhas het volgende:
Locatie vinden wordt lastig, we hebben mensen uit alle windstreken.. behalve het westen
Wie komt er uit Limburg dan? Arnhem is voor mij net een uur geloof ik, valt reuze mee. En nee, ook ik ben niet te pauper voor een treinkaartje, woehoe!quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Fok, ik zie het ja2:30 uur reizen vanuit limburg
Sold (als die komt) komt toch ergens uit het noorden van Limburgia?quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie komt er uit Limburg dan? Arnhem is voor mij net een uur geloof ik, valt reuze mee. En nee, ook ik ben niet te pauper voor een treinkaartje, woehoe!
ok dan doen we wel winterswijk iedereen happyquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sold (als die komt) komt toch ergens uit het noorden van Limburgia?
Arme studentquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).
Precies. Iedereen is veel te ver weg van elkaar. Arnhem is voor mij de grens.quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat zo niks wordenPierre, wanneer gaan we nog eens pinten in tilburg?
Wanneer jij tijd hebt, ik heb altijd tijdquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat zo niks wordenPierre, wanneer gaan we nog eens pinten in tilburg?
nee, dan wordt het sowieso awkwardquote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Als het in Arnhem word gehouden kom ik eventjes kijken.
Net alsof ik zin heb om in de Woo te staan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar geen mensen voor utrecht? het ligt op het nachtnet en verder is het best wel goed bereikbaar vanuit het hele land en als we het goed doen kunnen we dankzij dreamzk naar het USC en genoeg ufjes regelen om allemaal een slaapplek te hebben
Ik hele week van 09.00 tot 22.00 tentamen trainingquote:
Moet jij die vieze praat maar voor je houden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, dan wordt het sowieso awkward
Zaterdag ben ik Bredaquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:12 schreef Rossdale het volgende:
Dan moeten al die jonge mannetjes stoer doen om de dame in ons midden te imponeren
Pierre ik zal eens kijken wanneer het uit komt, misschien vrijdag of zaterdag al ofzoOf ben jij nog eens in Breda de komende tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig maar! We willen jouw soort hier niet hebben
Sjiiiieeeeeeeet, denk je nou echt?quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommy doet ook wel meeEens kijken of we Pringles ook kunnen strikken
Als je het waagt jagen Sommy en ik je op met onze fakkels en hooivorkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjiiiieeeeeeeet, denk je nou echt?
Ik ga niet 2 uur in de trein zitten richting het platteland.
Come and get me, holmes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het waagt jagen Sommy en ik je op met onze fakkels en hooivorken
Ik ben hier man, vrees niet, de cavalerie is gearriveerd, uw redding is nabij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waar zijn alle papi's dan?
Pierre, micchas? De gasten die geen moer doen op hun werk.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet jij die vieze praat maar voor je houden.
ja man, kutprovinciequote:
Ja ik heb hier nog AC2 in de verpakking liggen en Skate 3 die ik pas 5 minuten heb gespeeld. Die ga ik vandaag maar eens inruilen met MW2quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag dat ik 40 games in de kast had staan. Misschien idd ook maar een gamemania'tje inlassen en daar Fable 3 of Brotherhood van kopen
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit gedaan eigenlijk. Kun je gewoon met een stapel zooi naar zo'n muts achter de balie lopen en shit inleveren?
Ja, alleen zullen die mensen in de winkel je wel aankijken van.. wat een mongeaul zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit gedaan eigenlijk. Kun je gewoon met een stapel zooi naar zo'n muts achter de balie lopen en shit inleveren?
AC2 niet spelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog AC2 in de verpakking liggen en Skate 3 die ik pas 5 minuten heb gespeeld. Die ga ik vandaag maar eens inruilen met MW2
Waarom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, alleen zullen die mensen in de winkel je wel aankijken van.. wat een mongeaul zeg.
Zolang ik het goed blijf doen bij de vrouwtjes kan ik daar wel mee levenquote:
Hahaha, komt wel dicht in de buurt bij zn xbox-avatar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
op basis van de laatste posts heb ik deze foto van rossdale gevonden:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:76szZ4po8IynKM:http://www.motor-forum.nl(...)35a4a&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:76szZ4po8IynKM:http://www.motor-forum.nl(...)35a4a&t=1]afbeelding[/url] ]
Bijnaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
zie je welquote:
Moet ik even kijken, vrijdag ben ik volgens mij in Tilburg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:12 schreef Rossdale het volgende:
Dan moeten al die jonge mannetjes stoer doen om de dame in ons midden te imponeren
Pierre ik zal eens kijken wanneer het uit komt, misschien vrijdag of zaterdag al ofzoOf ben jij nog eens in Breda de komende tijd?
Doe mij die Skate 3!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog AC2 in de verpakking liggen en Skate 3 die ik pas 5 minuten heb gespeeld. Die ga ik vandaag maar eens inruilen met MW2
Werken is 1 dag per week, rest van de week studeren. Alhoewel dat grotendeels ook neerkomt op geen moer doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waar zijn alle papi's dan?
Pierre, micchas? De gasten die geen moer doen op hun werk.
Skate 3 heb ik ook nog liggen geloof ik. Ik kan alleen niet met die besturing omgaanquote:
Iets met reactiesnelheid en leeftijd....quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Skate 3 heb ik ook nog liggen geloof ik. Ik kan alleen niet met die besturing omgaan
maar de hamvraag, was het jou foto?quote:
Dat was hij, ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maar de hamvraag, was het jou foto?
Heb je niet wat anders tofs te ruil ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iets met reactiesnelheid en leeftijd....![]()
OT: Hoeveel jonge!
Meh?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maar de hamvraag, was het jou foto?
AC:B zou ik even mee wachten eigenlijk, dat is zoiets dat snel goedkoop wordtquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je niet wat anders tofs te ruil ofzo?Geen idee hoeveel dat kreng waard is namelijk
Ik wil dus graag Fable 3 of brotherhood. Krijg je er naast Skate 3 een tweede gamepje extra gratis bij!
Was die foto die je in het user-foto-topic gepost had.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meh?
Pringles wat doe je, laat die foto eens zien dan
Heb Fable 3 hier liggen, uitgespeeld. PM anders eens wat je nog meer hebt, dan kunnen we vast wel wat regelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je niet wat anders tofs te ruil ofzo?Geen idee hoeveel dat kreng waard is namelijk
Ik wil dus graag Fable 3 of brotherhood. Krijg je er naast Skate 3 een tweede gamepje extra gratis bij!
Ik maak vanavond wel een foto, is sneller dan alles hier uittypenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb Fable 3 hier liggen, uitgespeeld. PM anders eens wat je nog meer hebt, dan kunnen we vast wel wat regelen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto, is sneller dan alles hier uittypen
post m dan hier, misschien zie ik er nog wat leuks tussen liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto, is sneller dan alles hier uittypen
Shit, nog 4 jaar wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale verkoopt ook poesjes ja.
maar daar moet je wel 18+ voor zijn
waarom sc:c kan ik je niet meer inmakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:09 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, bij nader inzien mogen Crackdown 2, Splinter Cell: Conviction, Mass Effect 2, Red Dead Redemption en Mirror's Edge ook weg
laat me raden, je zocht naar tante lean van de jeugd van tegenwoordigquote:
Yep, maar klikte toen op deze en vond m nog baziger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
laat me raden, je zocht naar tante lean van de jeugd van tegenwoordig
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, dat zuipfestijn, gaat dat er nog van komen?
Om kwart voor 3, vind je het gek?quote:Op woensdag 15 december 2010 02:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!
Gelulquote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sup?
En Pierre, niemand wilt met jou gamen als je gedronken hebt!
ik ben om kwart over 2 gestopt, je hebt me net gemistquote:Op woensdag 15 december 2010 02:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!
Ik sta in jouw sigquote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om kwart voor 3, vind je het gek?
O, ik dacht dat je sowieso al in Tilburg wasquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, ik heb nog geen plannenTenzij mijn vriendin vrijdag of zaterdag iets wil gaan doen kan ik best naar Tilburg komen
houdt op met foto's van mij te plaatsenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Michhas het volgende:
http://www.lolwigger.com/
Deze siteDeze foto's
Hier nog niet, ik heb nog een week tentamens eerst...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Fsmxi het volgende:
Idovon, als je dat filmpje op rapidshare hebt moet je de link maar ff PM'en
Verder, bijna kerstvakantie lui!
22 december laatste van 2010, 5 januari eerste van 2011quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Fsmxi het volgende:
Volgens mij heb ik 21 januari pas weer tentamens.
assault rifles zonder recoilquote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Net weer MW2 gespeeld.![]()
INTERVENTION + SPAS
Nachtbrigade, en ik mis het!quote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Net weer MW2 gespeeld.![]()
INTERVENTION + SPAS
Nog anderhalve week werken en dan 2 weken vrijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Fsmxi het volgende:
Idovon, als je dat filmpje op rapidshare hebt moet je de link maar ff PM'en
Verder, bijna kerstvakantie lui!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |