quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig maar! We willen jouw soort hier niet hebben
Sjiiiieeeeeeeet, denk je nou echt?quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommy doet ook wel meeEens kijken of we Pringles ook kunnen strikken
Als je het waagt jagen Sommy en ik je op met onze fakkels en hooivorkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjiiiieeeeeeeet, denk je nou echt?
Ik ga niet 2 uur in de trein zitten richting het platteland.
Come and get me, holmes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het waagt jagen Sommy en ik je op met onze fakkels en hooivorken
Ik ben hier man, vrees niet, de cavalerie is gearriveerd, uw redding is nabij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waar zijn alle papi's dan?
Pierre, micchas? De gasten die geen moer doen op hun werk.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet jij die vieze praat maar voor je houden.
ja man, kutprovinciequote:
Ja ik heb hier nog AC2 in de verpakking liggen en Skate 3 die ik pas 5 minuten heb gespeeld. Die ga ik vandaag maar eens inruilen met MW2quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag dat ik 40 games in de kast had staan. Misschien idd ook maar een gamemania'tje inlassen en daar Fable 3 of Brotherhood van kopen
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit gedaan eigenlijk. Kun je gewoon met een stapel zooi naar zo'n muts achter de balie lopen en shit inleveren?
Ja, alleen zullen die mensen in de winkel je wel aankijken van.. wat een mongeaul zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit gedaan eigenlijk. Kun je gewoon met een stapel zooi naar zo'n muts achter de balie lopen en shit inleveren?
AC2 niet spelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb hier nog AC2 in de verpakking liggen en Skate 3 die ik pas 5 minuten heb gespeeld. Die ga ik vandaag maar eens inruilen met MW2
Waarom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, alleen zullen die mensen in de winkel je wel aankijken van.. wat een mongeaul zeg.
Zolang ik het goed blijf doen bij de vrouwtjes kan ik daar wel mee levenquote:
Hahaha, komt wel dicht in de buurt bij zn xbox-avatar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
op basis van de laatste posts heb ik deze foto van rossdale gevonden:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:76szZ4po8IynKM:http://www.motor-forum.nl(...)35a4a&t=1]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |