Daar heb ik mijn krullebol voor mn ogen voorquote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik ben benieuwd of hij altijd een zonnebril op heeft, omdat het buitenlicht te fel is voor z'n ogen.
Zeer waarschijnlijk in Brabantquote:
ik wil jou wel ontmoeten, kijken of je eruitziet als standaard corpsbal of dat ballen die gamen er toch anders uitzienquote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
Bier is altijd goed, heb wel interesse, en ik wil heel graag stoma ontmoeten. Een modded controller gebruiker in het echt zien
ik ben ook wel voor den bosch, niet heel veel ervaring met tilburg en eindhoven, maar den bosch is sowieso gezellige stadquote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Den Bosch zou ook nog kunnen, trouwens. Ligt ook vrij centraal.
de portiek van een random winkel?quote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, kan het niet iets noorderlijker? Zo zuidelijk moet ik wel een plek hebben om te pitten
Hotel jonge!quote:Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
Pfft, kan het niet iets noorderlijker? Zo zuidelijk moet ik wel een plek hebben om te pitten
Utrecht is "maar" 2 uur en een kwartier met de treinquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hotel jonge!
Edit: Utrecht mag van mij ook heur.
utrecht is voor mij een uurtje en het ligt op het nachtnet net als delft wat echt zwaar chillend isquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Utrecht is "maar" 2 uur en een kwartier met de trein
Eeeehhhh. Ja. Van waar jij woont welquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
5min lopenquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ben je ook dik?quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
5min lopenmij maakt het allemaal niet zoveel uit, zolang ik maar thuis kom uiteindelijk. En als ik met de trein moet reizen, liefst doordeweeks dan want dan kan ik lekker gratis met OV
En kutkaboutert, ik heb het matje iig wel
Nee man, sterk metabolisme, wordt niet dikquote:
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).quote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef Fsmxi het volgende:
O, en wat dream zegt, doordeweeks is een plus
Dit.quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).
Arnhemquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Michhas het volgende:
Locatie vinden wordt lastig, we hebben mensen uit alle windstreken.. behalve het westen
Wie komt er uit Limburg dan? Arnhem is voor mij net een uur geloof ik, valt reuze mee. En nee, ook ik ben niet te pauper voor een treinkaartje, woehoe!quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Fsmxi het volgende:
Fok, ik zie het ja2:30 uur reizen vanuit limburg
Sold (als die komt) komt toch ergens uit het noorden van Limburgia?quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie komt er uit Limburg dan? Arnhem is voor mij net een uur geloof ik, valt reuze mee. En nee, ook ik ben niet te pauper voor een treinkaartje, woehoe!
ok dan doen we wel winterswijk iedereen happyquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sold (als die komt) komt toch ergens uit het noorden van Limburgia?
Arme studentquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat jullie te pauper zijn voor een treinkaartje zeker? Nee, doordeweeks is niks (behalve vrijdag dan).
Precies. Iedereen is veel te ver weg van elkaar. Arnhem is voor mij de grens.quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat zo niks wordenPierre, wanneer gaan we nog eens pinten in tilburg?
Wanneer jij tijd hebt, ik heb altijd tijdquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Rossdale het volgende:
Dit gaat zo niks wordenPierre, wanneer gaan we nog eens pinten in tilburg?
nee, dan wordt het sowieso awkwardquote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Als het in Arnhem word gehouden kom ik eventjes kijken.
Net alsof ik zin heb om in de Woo te staan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar geen mensen voor utrecht? het ligt op het nachtnet en verder is het best wel goed bereikbaar vanuit het hele land en als we het goed doen kunnen we dankzij dreamzk naar het USC en genoeg ufjes regelen om allemaal een slaapplek te hebben
Ik hele week van 09.00 tot 22.00 tentamen trainingquote:
Moet jij die vieze praat maar voor je houden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, dan wordt het sowieso awkward
Zaterdag ben ik Bredaquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:12 schreef Rossdale het volgende:
Dan moeten al die jonge mannetjes stoer doen om de dame in ons midden te imponeren
Pierre ik zal eens kijken wanneer het uit komt, misschien vrijdag of zaterdag al ofzoOf ben jij nog eens in Breda de komende tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |