Ga eerst maar eens fatsoenlijk leren zuipen sjaars!quote:Op maandag 13 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik vind trouwens wel dat we dan gewoon maximaal pinten moeten gaan hakken, en niet een beetje slap een paar biertjes pakken
Die komt sowieso nietquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommy doet ook wel meeEens kijken of we Pringles ook kunnen strikken
nee, jij dan, van knorrenstein!quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens fatsoenlijk leren zuipen sjaars!
sowieso dat ons corpspikje dreamzk ook moet komenquote:
Gestoeld op 5 jaar studeerervaring knulletjequote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, jij dan, van knorrenstein!
Met veel bier!quote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef PierreTT het volgende:
Dreamz en Sold willen met een beetje overhalen vast ook wel.. anyhow, hoe gaan we dit regelen?
Schiet op dan! Dan gaan we deze week eens even een locatie en een datum prikkenquote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met veel bier!
Ik moet naar werkoverleg
Fsmxi moet ook een invite krijgen!quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
Bier is altijd goed, heb wel interesse, en ik wil heel graag stoma ontmoeten. Een modded controller gebruiker in het echt zien
Stimmt, zeker als Tauch en Sommy komen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Rossdale het volgende:
Als Tauch ook komt dan is Tilburg of Eindhoven wel het centrale punt denk ik
michhas praat blijkbaar voor.mijquote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz zal misschien wel meekomen, Sommy misschien.
Lijkt mij in ieder geval wel een leuk plan
quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja ik mag van justitie niet buiten gelderland komen
Er staat misschienquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
michhas praat blijkbaar voor.mij
ohja ik mag van justitie niet buiten gelderland komen
Ik ook wel. Ik ben benieuwd of hij altijd een zonnebril op heeft, omdat het buitenlicht te fel is voor z'n ogen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef dreamzk het volgende:
[..] en ik wil heel graag stoma ontmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |