Hahaquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef PierreTT het volgende:
Aaaaaaa kankeripad met zijn autocorrectie
quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Parvus het volgende:
iPad![]()
![]()
ahahahahahhahaha hij doet een hartje maar ook kotspoppetje wat bedoelt ie nou hahahahahaaaa
quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Parvus het volgende:
iPad![]()
![]()
ahahahahahhahaha hij doet een hartje maar ook kotspoppetje wat bedoelt ie nou hahahahahaaaa
Helemaal mee eens, zag je idd al met Bozz SC:Conviction spelenquote:Op maandag 13 december 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik begin multiplayer shooters een beetje beu te raken. Dit weekend heb ik Splinter cell gecoopt en dat vind ik nu veel tofferik moet sowieso nog een hoop games die in de kast staan uitspelen
Binnenkort maar weer eens aan crackdown 2 beginnen ofzo. Is er iemand van jullie die de game samen wil doorraggen? o+
Ik heb deel 1 liggen maar die heb ik met tegenzin uitgespeeld, puur omdat ik hem halverwege al veeeeel te eentonig vond maar gewoonweg wilde weten hoe het af zou lopenquote:Op maandag 13 december 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zag je idd al met Bozz SC:Conviction spelenbazengame, heb hem toen hij net uit was ook een paar keer met Bozz gespeeld, is wel lachen
Ik ga deze/volgende week The Force Unleashed 2 maar eens halen
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 liggen maar die heb ik met tegenzin uitgespeeld, puur omdat ik hem halverwege al veeeeel te eentonig vond maar gewoonweg wilde weten hoe het af zou lopen
Identiek aan deeltje 1... dus daarom ga ik hem zeker niet kopenquote:Op maandag 13 december 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ookMaar wel 2 keer uitgespeeld, waarom weet ik niet
Demo van deel 2 was wel heeel erg vet hoor
Ik bint erbiequote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
Pierre, Ross en ik hebben besloten dat we binnenkort maar even met een paar mensen bier moeten gaan drinken.
Einde bericht.
Dat valt of wel mee, of dat wijf waarmee je wilde batsen is ook kenkerlelijk. Of ze was bezopen. Zoiets.quote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik ben kenkerlelijk, dus ik waarschuw jullie alvast
bezopen en van zichzelf al gewilligquote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt of wel mee, of dat wijf waarmee je wilde batsen is ook kenkerlelijk. Of ze was bezopen. Zoiets.
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachenquote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
bezopen en van zichzelf al gewillig
quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachen
quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan kunnen Ross, Michhas en ik je tenminste in het echt uitlachen
Sommy doet ook wel meequote:Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz zal misschien wel meekomen, Sommy misschien.
Lijkt mij in ieder geval wel een leuk plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |