quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto, is sneller dan alles hier uittypen
post m dan hier, misschien zie ik er nog wat leuks tussen liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto, is sneller dan alles hier uittypen
Shit, nog 4 jaar wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale verkoopt ook poesjes ja.
maar daar moet je wel 18+ voor zijn
waarom sc:c kan ik je niet meer inmakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:09 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, bij nader inzien mogen Crackdown 2, Splinter Cell: Conviction, Mass Effect 2, Red Dead Redemption en Mirror's Edge ook weg
laat me raden, je zocht naar tante lean van de jeugd van tegenwoordigquote:
Yep, maar klikte toen op deze en vond m nog baziger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
laat me raden, je zocht naar tante lean van de jeugd van tegenwoordig
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, dat zuipfestijn, gaat dat er nog van komen?
Om kwart voor 3, vind je het gek?quote:Op woensdag 15 december 2010 02:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!
Gelulquote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sup?
En Pierre, niemand wilt met jou gamen als je gedronken hebt!
ik ben om kwart over 2 gestopt, je hebt me net gemistquote:Op woensdag 15 december 2010 02:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb genoeg gehad... kom ik ook online, is er godverdomme niemand om mee te spelen!
Ik sta in jouw sigquote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om kwart voor 3, vind je het gek?
O, ik dacht dat je sowieso al in Tilburg wasquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, ik heb nog geen plannenTenzij mijn vriendin vrijdag of zaterdag iets wil gaan doen kan ik best naar Tilburg komen
houdt op met foto's van mij te plaatsenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Michhas het volgende:
http://www.lolwigger.com/
Deze siteDeze foto's
Hier nog niet, ik heb nog een week tentamens eerst...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Fsmxi het volgende:
Idovon, als je dat filmpje op rapidshare hebt moet je de link maar ff PM'en
Verder, bijna kerstvakantie lui!
22 december laatste van 2010, 5 januari eerste van 2011quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Fsmxi het volgende:
Volgens mij heb ik 21 januari pas weer tentamens.
assault rifles zonder recoilquote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Net weer MW2 gespeeld.![]()
INTERVENTION + SPAS
Nachtbrigade, en ik mis het!quote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Net weer MW2 gespeeld.![]()
INTERVENTION + SPAS
Nog anderhalve week werken en dan 2 weken vrijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Fsmxi het volgende:
Idovon, als je dat filmpje op rapidshare hebt moet je de link maar ff PM'en
Verder, bijna kerstvakantie lui!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |