Het is nu heul rustig, er zijn maar 2 andere mensenquote:Op zondag 12 december 2010 10:25 schreef PierreTT het volgende:
Het is weer zover. Ik zou ook eens in die GRTDOJW moeten gaan posten, elke zondag dan
Ik kom wel even meepostenquote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is nu heul rustig, er zijn maar 2 andere mensen
ja nogal ja, voortaan de deur van m'n kamer op slot doen als ik naar een gala gaquote:Op zondag 12 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
Cockblocked
when you are going to hookup with some chick and then someone (her friend, cousin, whatever) comes in and sees to it that it doesnt happen
![]()
Kut voor je
![]()
Gemiste kans!quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja nogal ja, voortaan de deur van m'n kamer op slot doen als ik naar een gala ga![]()
niet helemaal gemist, ik heb haar wel geregeld uiteraard, maar niet geneukt dusquote:
Dat zeg ik, gemiste kans! Als je nou aan die deur had gedacht jonge!quote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
niet helemaal gemist, ik heb haar wel geregeld uiteraard, maar niet geneukt dus
ja dan zat ik nou niet op fokquote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gemiste kans! Als je nou aan die deur had gekocht jonge!
Precies. Waarom heb ik trouwens het gevoel dat alleen jij, Michhas en ik hier postenquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja dan zat ik nou niet op fok
omdat iedereen z'n roes aan het uitslapen is? ik kan godverdomme niet slapen, net m'n date naar het station gebracht, en nou ben ik veels te goed wakkerquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Waarom heb ik trouwens het gevoel dat alleen jij, Michhas en ik hier posten
Mja, maar dan nog. Ik mis alle andere mensen die hier ook horen, nee moeten, posten. Pringles, Tauch, Sold, dat soort volkquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
omdat iedereen z'n roes aan het uitslapen is? ik kan godverdomme niet slapen, net m'n date naar het station gebracht, en nou ben ik veels te goed wakker
Fsmxi, niet te vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Michhas het volgende:
Er zijn er een paar aan het spelen, maar ik ben geragequit
Black Ops gebeurde, verder vrij weinigquote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fsmxi, niet te vergetenEn hoezo geragequit, vertel wat er gebeurde, vertel me allessss
Hoezo heb ik hier echt nooit last vanquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Black Ops gebeurde, verder vrij weinig
Enemies met lag, enemies die naast me spawnen terwijl ik zwaar aan het rapen was, enemies die me door 3 meter beton nog doodschieten.. Black Ops gebeurde
hoaxquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
terwijl ik zwaar aan het rapen was,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |