ik heb d'r hyves gevonden.. het is wel duidelijk dat ze 3fm heel wat vindquote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Twitterende 3FM-addicts zijn soms wel een beetje triest.
http://twitter.com/#!/tamarageense
Gruwelijk wat slecht..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb d'r hyves gevonden.. het is wel duidelijk dat ze 3fm heel wat vind
ekstra weekend achtergrondje.. je kan amper lezen wat er op haar profiel staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik wou LaPo...
Had een mooie Miss Montreal-titel in gedachten
Ken uw klassiekers.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Burgemeester van Franekeradeel. Wie kent hem niet.
Is die zender ook niet eigenaar van RadioNL?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens weer met veel plezier geluisterd naar:
[ afbeelding ].
Wat een zender mensen. Serieuse concurrent voor hitradio 3FM. Zeker nu want de nieuwsbulletins komen rechtstreeks vanaf de redactie van de Leeuwarder Courant. Jaja. Altijd de eerste.. WaterstadFM.
Nope, het schijnt een onderdeel te zijn van de Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC).quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die zender ook niet eigenaar van RadioNL?
Niet de Noordelijke Hans Combinatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, het schijnt een onderdeel te zijn van de Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC).
Ja overheid geeft 0,0.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Echt slecht nieuws voor SR volgens Albert..
Maarja, RTL Boulevard
Geen bijdrage door de overheid, gok ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Echt slecht nieuws voor SR volgens Albert..
Maarja, RTL Boulevard
Die pot is kleiner en elke euro zal al zijn toegewezen. Helaas maar waarquote:Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Stom ja.
Jammer, komt toch gewoon uit de ontwikkelingslandenpot zo een bedrag...
Mja, er kan alsnog een recordbedrag komen hoor... als je het vergelijkt met de niet-overheidsopbrengsten van de vorige jaren. Vorig jaar was het bedrag dan 4.113.447 euro.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef gerbenp het volgende:
Dus daar komt geen recordbedrag dit jaar, maar dat hoeft ook niet elk jaar beter te worden.
Ergste kerstplaat ever... maareh kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
Maria Curry!![]()
dan hoor ik toch liever It Never Ends van Bring me the Horizon!
Oja, dat was hetquote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet de Noordelijke Hans Combinatie?
uuhhm, gesprek?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
Hans, heb jij nog tips voor mij voor mijn gesprek vanavond?
ik mag de plugplaat doen!quote:
Deze plaat is anders ook niet verkeerd, maar dat mag ook wel als men als Serious Talent gelijk op de reguliere playlist terecht komt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon maar Megahit maken dit. Geweldig.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay
Ook al vindt niemand hem leuk hier
ach, tis een kerstnummer....maar tis imho geen kerstmeezinger like Mariah of Wham. die zijn lekker fout mee te brullen en dat lukt me bij deze niet...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay
Ook al vindt niemand hem leuk hier
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken en dat het kuiken terug moet. Als je dan nog wat tijd over hebt even roepen dat Claudia van de ether moet, de playlist wat pittiger mag worden, dat de stelling tijdens 3voor12 toch elke keer weer een 'jammer' momentje is en dat voor de rest Veenstra naar de ochtend mag verhuizen, Kevin Moens terug moet keren bij 3FM en Giel weer eens een leuke Freaknacht moet maken. En als je dan nog tijd over hebt... Gewoon keiharde rock 'n roll draaienquote:
Ik wel... zeg maar dat rijstwafels stinkenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
Hans, heb jij nog tips voor mij voor mijn gesprek vanavond?
Das inderdaad knap ! Volgens mij is dat The Hype nog niet gelukt of wel? Daar ben ik wel 'fan' van.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze plaat is anders ook niet verkeerd, maar dat mag ook wel als men als Serious Talent gelijk op de reguliere playlist terecht komt.
haha...ik weet niet of ik daar tijd voor heb....en je zit er niet ver naast met Slipknot...ik ga nog iets harder....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken en dat het kuiken terug moet. Als je dan nog wat tijd over hebt even roepen dat Claudia van de ether moet, de playlist wat pittiger mag worden, dat de stelling tijdens 3voor12 toch elke keer weer een 'jammer' momentje is en dat voor de rest Veenstra naar de ochtend mag verhuizen, Kevin Moens terug moet keren bij 3FM en Giel weer eens een leuke Freaknacht moet maken. En als je dan nog tijd over hebt... Gewoon keiharde rock 'n roll draaien. Slipknot
./
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken
Rijswafels ruiken lekker!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik wel... zeg maar dat rijstwafels stinken
Ik dacht eerst 'kak, we halen geen record', maar weet je, het is ook geen wedstrijd. Het is een kwestie van alles op alles zetten om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Dan maar op volledige eigen kracht. Laten we in die 5 dagen maar bewijzen dat het 'gewone volk' saamhoriger en effectiever is dan dat gepeupel in Den Haag dat om de haverklap met elkaar overhoop ligt.quote:
aparte rijstwafeleetruimtes en dikke accijns op die dingen. maar ze maar 5euro per stuk!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Rijswafels ruiken lekker!
Goedenavond
Weet niet wat er met Youtube aan de hand is, maar het laden gaat vreselijk traag. Wacht inmiddel al een minuut voor een stukje van 20 seconden... Begin klinkt aardig hardquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha...ik weet niet of ik daar tijd voor heb....en je zit er niet ver naast met Slipknot...ik ga nog iets harder....
LOLquote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Rijswafels ruiken lekker!
Goedenavond
vandaag even aan mijn collegas laten horen......binnen 20seconden waren ze alle 8 foetsie!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet wat er met Youtube aan de hand is, maar het laden gaat vreselijk traag. Wacht inmiddel al een minuut voor een stukje van 20 seconden... Begin klinkt aardig hard.
Niks! Die dingen stinken, maar ik vind ze wel lekker en 30 cent voor een verpakking vind ik een mooie prijsquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aparte rijstwafeleetruimtes en dikke accijns op die dingen. maar ze maar 5euro per stuk!
+1quote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'kak, we halen geen record', maar weet je, het is ook geen wedstrijd. Het is een kwestie van alles op alles zetten om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Dan maar op volledige eigen kracht. Laten we in die 5 dagen maar bewijzen dat het 'gewone volk' saamhoriger en effectiever is dan dat gepeupel in Den Haag dat om de haverklap met elkaar overhoop ligt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
Die Bril Met Die Disney Fixatie was zojuist ook op SMS6 m.b.t het telaat komen van Giel, wat een nieuws zeg in Shownieuws, sowieso SMS 6
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk, die nieuwjaarsreceptie, maar Groningen vind ik wel errug ver weg voor een avondje...
Jump
als Giel te laat komt moet Miss Mondriool beter haar best doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
Die Bril Met Die Disney Fixatie was zojuist ook op SMS6 m.b.t het telaat komen van Giel, wat een nieuws zeg in Shownieuws, sowieso SMS 6
of in MartiniHansa! Het Hansure of het Hanshire zijn ook nog opties...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.
Of ze deed juist heel goed haar bestquote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Giel te laat komt moet Miss Mondriool beter haar best doen.
das toch vlakbij de HanseHogeschool?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef gerbenp het volgende:
Volgens mij staat er nu ergens in Groningen een huis op springen, ik zag 'm zojuist op een of andere P2000-pager voorbij komen. Adres is Hansstraat 4HANS
Ja. Alle hansen aan dek!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das toch vlakbij de HanseHogeschool?
Als ik in die periode vrij zou kunnen krijgen was dat een optie geweest. Dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nja, je kunt als voorafje natuurlijk denken aan die kleinere pizzaatjes: piccolinis!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Ik serveer ook een 3 gangen menu! voor, hoofd en nagerecht heb je de keuze uit een heerlijke pizza. Binnen 10 minuten klaar dankzij hypermoderne combi magnetrons met Crisp functionaliteit.
Ik introduceer u de nieuwe Pizza: Hanszzaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Ik serveer ook een 3 gangen menu! voor, hoofd en nagerecht heb je de keuze uit een heerlijke pizza. Binnen 10 minuten klaar dankzij hypermoderne combi magnetrons met Crisp functionaliteit.
Hansolinisquote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, je kunt als voorafje natuurlijk denken aan die kleinere pizzaatjes: piccolinis!
Ben je half juni ook open? Dan ben ik wel in Grunn!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Niet eens in het van der hans restaurant?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik in die periode vrij zou kunnen krijgen was dat een optie geweest. Dat wel.
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit hier met een aansteker in de lucht. Meteen sfeer.
ik met paastakkenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.
Ik ben voor, mits Gijp.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
Als de NPO graag nog budget heeft, dan moeten ze een Basketbal International maken, met Hans Derksen!
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Ben je half juni ook open? Dan ben ik wel in Grunn!
Juist wel in het van der Hans restaurantquote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef borisz het volgende:
Niet eens in het van der hans restaurant?
Dus als ik een keer in Grunn ben ben ik welkom in Hans Hotel in de Peper Hans?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. U vraagt, wij draaien! Openingstijden is geen issue
.
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.
*proest*quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoe Hans z'n geld verdient.
Meer Mans in een slip van Hans!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoe Hans z'n geld verdient.
Dat ga je berouwen...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. U vraagt, wij draaien! Openingstijden is geen issue
.
[..]
Kan zijn dat de deur even gesloten is omdat het kwaliteits eten bij een externe leverancier moet worden gehaald bonuskaart niet vergeten!, maar voor de rest ben je welkom.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dus als ik een keer in Grunn ben ben ik welkom in Hans Hotel in de Peper Hans?
Volgens mij handelt hij ook nog in pleisters met Hansaplastquote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hier z'n bijbaantje.
Handel je ook nog in baden, Hans?
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ik voorzie een speciale Sersjeecurfew.
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ik voorzie een speciale Sersjeecurfew.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!
Begrijp je opmerking ineens een stuk beter. Hahaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat een concert van hem de héle tijd zo?
nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat een concert van hem de héle tijd zo?
quote:Conclusie na 3,5 minuut Bohemian Polka van @alyankovic op #3FM: sommige mensen hebben geen gevoel voor humor.
Of sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/statuses/12583021676859392
[..]
En dat links gebeuren aan de macht? Nee, dank je.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef miieejj het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ring__.html?sn=prive
ik hoop snel dat de regering snel valt..
Weird Al is ver verheven boven zoiets triviaals als smaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor.
Bij mij thuis niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weird Al is ver verheven boven zoiets triviaals als smaak.
dat rechte kabinet bezuinigd teveelquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat links gebeuren aan de macht? Nee, dank je.
Serious Request kan prima zonder overheidsbijdrage.
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat rechte kabinet bezuinigd teveel
Best logisch toch ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef miieejj het volgende:
weet nietquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?
Op ontwikkelingssamenwerking mag best bezuinigd worden. Niet zoals Links wil alleen maar geld weggeven aan corrupte staten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat rechte kabinet bezuinigd teveel
ik weet niet zoveel over het kabinet..quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Michie_ het volgende:
"Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?"
Ja want het is echt niet zo dat we in Nederland te weinig geld hebben om SR te steunen.
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik weet niet zoveel over het kabinet.... maar ik mag rutte niet
Zijn persco's en gesprekken met de MP zijn echt beter dan met JP. JP zag achter iedere grasspriet een vijand.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.
nou..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.
Ze bezuinigen wel wat ondoordacht volgens mij. Echt duidelijke richtlijnen voor het hoe en waarom van de cultuurbezuinigingen zijn er bijvoorbeeld ook niet. Waar voetbal en bioscoop niet en concerten wel? waarom niet de verzuiling opdoeken maar wel denken om één van de publieke zenders weg te halen? Op dit soort dingen heb ik nog geen goed antwoord gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?
Dat staat buiten kijf. Ach, dan moeten wij maar wat meer storten!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
Jongens, wat je er ook van vindt... ik vind het vooral jammer dat we nu minder kinderen kunnen helpen. Punt.
Dat ja. Maar dat was er duidelijk met dit kabinetquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
Jongens, wat je er ook van vindt... ik vind het vooral jammer dat we nu minder kinderen kunnen helpen. Punt.
bij gebrek aan geld zet ik me dit jaar fysiek inquote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Ach, dan moeten wij maar wat meer storten!
wie ??quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Sersjee het volgende:
WiWa is een baas. Lijkt me ook een leuke slaapgast. Echt.
Klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
De neger die zo hard komt.quote:
Dat zal de economische crisis sws wel. Bedrijven zullen zelf ook terughoudender zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef Michie_ het volgende:
"Als je dat bij alles wat een paar miljoen kost zegt, blijft er weinig over hè"
Tja laat ze eerst dan iets doen aan de HRA en die idiote JSF.
"Serious Request slaagt ook zonder overheidsbijdrage."
Ik denk toch dat het zijn schaduw over deze editie zal gaan werpen.
Zeker, hopen dat de rest van De Jeugd ook langskomt, Vieze Fur is zo'n baasquote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Sersjee het volgende:
WiWa is een baas. Lijkt me ook een leuke slaapgast. Echt.
ik vind vieze fur maar een raar mannetje.. hij lijkt altijd stoned of dronken ofzoietsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zeker, hopen dat de rest van De Jeugd ook langskomt, Vieze Fur is zo'n baas
Wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind vieze fur maar een raar mannetje.. hij lijkt altijd stoned of dronken ofzoiets
dat vind ik dan weer juist zo vet. De man lijkt zo duf als een hoepel maar is nog best intelligent als je er echt mee gaat praten, dat merk je wel in interviewsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind vieze fur maar een raar mannetje.. hij lijkt altijd stoned of dronken ofzoiets
Veel budgetten waren al klaar (waarin gedeelte voor goede doelen gereserveerd was). Die budgetten zullen nu wat bewuster zijn opgesteld.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Michie_ het volgende:
"Dat zal de economische crisis sws wel. Bedrijven zullen zelf ook terughoudender zijn"
Eigenlijk had dan verleden editie minder moeten zijn gezien we toen nog midden in de crisis zaten.
Zeg opa, zit je al met een dekentje over je benen bij de open haard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG OMG.![]()
Echt zeg, dan nog een jaar One Song.
Yup, ik heb net de fotoboeken van vroeger weer es van zolder gehaald en denk dat ik zo een flesje Rothschild uit 1912 opentrek.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg opa, zit je al met een dekentje over je benen bij de open haard?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef cheese. het volgende:
Wat een themasong zeg.
Wijdopen, ik sta wijdopen.Er zijn geen nieuwe platen meer uitgekomen sinds One Song?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG OMG.![]()
Echt zeg, dan nog een jaar One Song.![]()
Je snapt het punt niet; het gaat mij erom dat ik liever nog een jaar naar hetzelfde liedje luister, dan naar dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn geen nieuwe platen meer uitgekomen sinds One Song?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik heb net de fotoboeken van vroeger weer es van zolder gehaald en denk dat ik zo een flesje Rothschild uit 1912 opentrek.
Sommige mensen in dit topicquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef miieejj het volgende:
Soms voor mij voordelig dat ik niet alle nummers kenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef gerbenp het volgende:
Waarom moet ik bij deze plaat aan dat kut Kane denken die dit verkracht heeft?
en ik ben er gewoon bijquote:
Ik vind het een superleuk liedje.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Sersjee het volgende:
Hé, the Hype! Da's niet kud. Vrijdag staan ze in Beverwijk, misschien ga ik wel even een kijkje nemen.
Is dat al weer 6 jaar geleden?! Wat heb ik Vulgar displa y of power grijsgedraait zegquote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef Sersjee het volgende:
Tja, Lennon... Held. Sowieso.
Maar precies 6 jaar geleden werd Dimebag Darrell neergeschoten. Dat deed me persoonlijk meer. Dat Lennon was doodgeschoten, tja, dat was een feit waar je mee opgroeide.
Ja, ik las het vanmorgen. Ik denk da'k vandaag nog even Cowboys From Hell en The Great Southern Trendkill opzet. Voor het sfeertje.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat al weer 6 jaar geleden?! Wat heb ik Vulgar displa y of power grijsgedraait zeg
Echt he? Ik had het precies hetzelfde. Na een halve keer horen zong ik al mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een superleuk liedje.Hey, da's eng. Ik vind een Serious Talent band in 1 keer leuk.
toch knap dat je de tekst dan al weet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Echt he? Ik had het precies hetzelfde. Na een halve keer horen zong ik al mee.
Ik vind dat ze ook een versie met kerstbellen moeten maken ervan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Echt he? Ik had het precies hetzelfde. Na een halve keer horen zong ik al mee.
Jammer dat Corton niet op de radio is vanavond, anders had ik wel " fucking hostile" of "walk" aangevraagd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, ik las het vanmorgen. Ik denk da'k vandaag nog even Cowboys From Hell en The Great Southern Trendkill opzet. Voor het sfeertje.
Ik sta al vooraan met m'n vlaggetje!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Je kijkt een half uurtje niet naar buiten en het is ineens wit buiten. Zal wel weer feest worden morgenvroeg..
Daar is 'ie weer... rimbimbimbimbimbim.... Hans!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Je kijkt een half uurtje niet naar buiten en het is ineens wit buiten. Zal wel weer feest worden morgenvroeg..
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Hans Upon A Time Ago ook nog voorbij komen?
Tot morgen !quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef gerbenp het volgende:
Tot vrijdag (of misschien... misschien morgen)
Dat. Vind ik fijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Zo, Ajax staat me toch een partij lekker te spelen!
Nu kan het wel opeens als Jol weg is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Nu het er niet toe doetquote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Ja, dat kan. Niet voor het eerst dat een ploeg in tijd van een paar dagen helemaal opbloeit nadat een trainer is opgetieft. Niet voor het laatst ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu kan het wel opeens als Jol weg is.![]()
als we pino toch niet hadden.....quote:
Hoelaat ongeveer?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
filmpje gekeken. was stom, nu lekker Rudy luisteren tot ik mijn plaatje mag aankondigen
Sharid heeft gezegd dat dat rond kwart voor 12 gaat zijn....quote:
Pino is wel een baas al wil hij er zelf niets van weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als we pino toch niet hadden.....
de spanning stijgt in huize Rock...
Oef dat is mij te laatquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sharid heeft gezegd dat dat rond kwart voor 12 gaat zijn....
watje! ik blijf regelmatig tot na 12en zitten terwijl mijn wekker meestal rond 6.15u gaat....quote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Oef dat is mij te laat![]()
6 uur er weer af
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino is wel een baas al wil hij er zelf niets van weten.
Een Prachtig, Interessant, Nederig, Oermensch is het!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino is wel een baas al wil hij er zelf niets van weten.
Ik hou dat ook wel vol. De dag erop heb ik dan vaak aan het eind van de middag een dip, waar ik een hekel aan heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
watje! ik blijf regelmatig tot na 12en zitten terwijl mijn wekker meestal rond 6.15u gaat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |