Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk, die nieuwjaarsreceptie, maar Groningen vind ik wel errug ver weg voor een avondje...
Jump
als Giel te laat komt moet Miss Mondriool beter haar best doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
Die Bril Met Die Disney Fixatie was zojuist ook op SMS6 m.b.t het telaat komen van Giel, wat een nieuws zeg in Shownieuws, sowieso SMS 6
of in MartiniHansa! Het Hansure of het Hanshire zijn ook nog opties...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.
Of ze deed juist heel goed haar bestquote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Giel te laat komt moet Miss Mondriool beter haar best doen.
das toch vlakbij de HanseHogeschool?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef gerbenp het volgende:
Volgens mij staat er nu ergens in Groningen een huis op springen, ik zag 'm zojuist op een of andere P2000-pager voorbij komen. Adres is Hansstraat 4HANS
Ja. Alle hansen aan dek!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das toch vlakbij de HanseHogeschool?
Als ik in die periode vrij zou kunnen krijgen was dat een optie geweest. Dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nja, je kunt als voorafje natuurlijk denken aan die kleinere pizzaatjes: piccolinis!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Ik serveer ook een 3 gangen menu! voor, hoofd en nagerecht heb je de keuze uit een heerlijke pizza. Binnen 10 minuten klaar dankzij hypermoderne combi magnetrons met Crisp functionaliteit.
Ik introduceer u de nieuwe Pizza: Hanszzaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Ik serveer ook een 3 gangen menu! voor, hoofd en nagerecht heb je de keuze uit een heerlijke pizza. Binnen 10 minuten klaar dankzij hypermoderne combi magnetrons met Crisp functionaliteit.
Hansolinisquote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, je kunt als voorafje natuurlijk denken aan die kleinere pizzaatjes: piccolinis!
Ben je half juni ook open? Dan ben ik wel in Grunn!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Niet eens in het van der hans restaurant?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik in die periode vrij zou kunnen krijgen was dat een optie geweest. Dat wel.
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit hier met een aansteker in de lucht. Meteen sfeer.
ik met paastakkenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.
Ik ben voor, mits Gijp.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
Als de NPO graag nog budget heeft, dan moeten ze een Basketbal International maken, met Hans Derksen!
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Ben je half juni ook open? Dan ben ik wel in Grunn!
Juist wel in het van der Hans restaurantquote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef borisz het volgende:
Niet eens in het van der hans restaurant?
Dus als ik een keer in Grunn ben ben ik welkom in Hans Hotel in de Peper Hans?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. U vraagt, wij draaien! Openingstijden is geen issue
.
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zwaai hier met de kerstboom op en neer.
*proest*quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoe Hans z'n geld verdient.
Meer Mans in een slip van Hans!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoe Hans z'n geld verdient.
Dat ga je berouwen...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. U vraagt, wij draaien! Openingstijden is geen issue
.
[..]
Kan zijn dat de deur even gesloten is omdat het kwaliteits eten bij een externe leverancier moet worden gehaald bonuskaart niet vergeten!, maar voor de rest ben je welkom.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dus als ik een keer in Grunn ben ben ik welkom in Hans Hotel in de Peper Hans?
Volgens mij handelt hij ook nog in pleisters met Hansaplastquote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hier z'n bijbaantje.
Handel je ook nog in baden, Hans?
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ik voorzie een speciale Sersjeecurfew.
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ik voorzie een speciale Sersjeecurfew.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!
Begrijp je opmerking ineens een stuk beter. Hahaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik zit dan in Grunn met 16 gasten van een jaar of 18 en die lusten wel wat na een avondje tanken!
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat een concert van hem de héle tijd zo?
nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat een concert van hem de héle tijd zo?
quote:Conclusie na 3,5 minuut Bohemian Polka van @alyankovic op #3FM: sommige mensen hebben geen gevoel voor humor.
Of sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/statuses/12583021676859392
[..]
En dat links gebeuren aan de macht? Nee, dank je.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef miieejj het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ring__.html?sn=prive
ik hoop snel dat de regering snel valt..
Weird Al is ver verheven boven zoiets triviaals als smaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of sommige mensen hebben een ander gevoel voor humor.
Bij mij thuis niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weird Al is ver verheven boven zoiets triviaals als smaak.
dat rechte kabinet bezuinigd teveelquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat links gebeuren aan de macht? Nee, dank je.
Serious Request kan prima zonder overheidsbijdrage.
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat rechte kabinet bezuinigd teveel
Best logisch toch ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef miieejj het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ring__.html?sn=prive
ik hoop snel dat de regering snel valt..
weet nietquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?
Op ontwikkelingssamenwerking mag best bezuinigd worden. Niet zoals Links wil alleen maar geld weggeven aan corrupte staten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat rechte kabinet bezuinigd teveel
ik weet niet zoveel over het kabinet..quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Michie_ het volgende:
"Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?"
Ja want het is echt niet zo dat we in Nederland te weinig geld hebben om SR te steunen.
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik weet niet zoveel over het kabinet.... maar ik mag rutte niet
Zijn persco's en gesprekken met de MP zijn echt beter dan met JP. JP zag achter iedere grasspriet een vijand.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.
nou..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk es een premier die relatief jong is en duidelijk en vlot praat.
Ze bezuinigen wel wat ondoordacht volgens mij. Echt duidelijke richtlijnen voor het hoe en waarom van de cultuurbezuinigingen zijn er bijvoorbeeld ook niet. Waar voetbal en bioscoop niet en concerten wel? waarom niet de verzuiling opdoeken maar wel denken om één van de publieke zenders weg te halen? Op dit soort dingen heb ik nog geen goed antwoord gehoordquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een links kabinet zou ineens geld erbij kunnen toveren?
Dat staat buiten kijf. Ach, dan moeten wij maar wat meer storten!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
Jongens, wat je er ook van vindt... ik vind het vooral jammer dat we nu minder kinderen kunnen helpen. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |