ik heb d'r hyves gevonden.. het is wel duidelijk dat ze 3fm heel wat vindquote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Twitterende 3FM-addicts zijn soms wel een beetje triest.
http://twitter.com/#!/tamarageense
Gruwelijk wat slecht..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb d'r hyves gevonden.. het is wel duidelijk dat ze 3fm heel wat vind
ekstra weekend achtergrondje.. je kan amper lezen wat er op haar profiel staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik wou LaPo...
Had een mooie Miss Montreal-titel in gedachten
Ken uw klassiekers.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Burgemeester van Franekeradeel. Wie kent hem niet.
Is die zender ook niet eigenaar van RadioNL?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens weer met veel plezier geluisterd naar:
[ afbeelding ].
Wat een zender mensen. Serieuse concurrent voor hitradio 3FM. Zeker nu want de nieuwsbulletins komen rechtstreeks vanaf de redactie van de Leeuwarder Courant. Jaja. Altijd de eerste.. WaterstadFM.
Nope, het schijnt een onderdeel te zijn van de Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC).quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die zender ook niet eigenaar van RadioNL?
Niet de Noordelijke Hans Combinatie?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, het schijnt een onderdeel te zijn van de Noordelijke Dagblad Combinatie (NDC).
Ja overheid geeft 0,0.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Echt slecht nieuws voor SR volgens Albert..
Maarja, RTL Boulevard
Geen bijdrage door de overheid, gok ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Echt slecht nieuws voor SR volgens Albert..
Maarja, RTL Boulevard
Die pot is kleiner en elke euro zal al zijn toegewezen. Helaas maar waarquote:Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Stom ja.
Jammer, komt toch gewoon uit de ontwikkelingslandenpot zo een bedrag...
Mja, er kan alsnog een recordbedrag komen hoor... als je het vergelijkt met de niet-overheidsopbrengsten van de vorige jaren. Vorig jaar was het bedrag dan 4.113.447 euro.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef gerbenp het volgende:
Dus daar komt geen recordbedrag dit jaar, maar dat hoeft ook niet elk jaar beter te worden.
Ergste kerstplaat ever... maareh kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
Maria Curry!![]()
dan hoor ik toch liever It Never Ends van Bring me the Horizon!
Oja, dat was hetquote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet de Noordelijke Hans Combinatie?
uuhhm, gesprek?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
Hans, heb jij nog tips voor mij voor mijn gesprek vanavond?
ik mag de plugplaat doen!quote:
Deze plaat is anders ook niet verkeerd, maar dat mag ook wel als men als Serious Talent gelijk op de reguliere playlist terecht komt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon maar Megahit maken dit. Geweldig.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay
Ook al vindt niemand hem leuk hier
ach, tis een kerstnummer....maar tis imho geen kerstmeezinger like Mariah of Wham. die zijn lekker fout mee te brullen en dat lukt me bij deze niet...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay
Ook al vindt niemand hem leuk hier
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken en dat het kuiken terug moet. Als je dan nog wat tijd over hebt even roepen dat Claudia van de ether moet, de playlist wat pittiger mag worden, dat de stelling tijdens 3voor12 toch elke keer weer een 'jammer' momentje is en dat voor de rest Veenstra naar de ochtend mag verhuizen, Kevin Moens terug moet keren bij 3FM en Giel weer eens een leuke Freaknacht moet maken. En als je dan nog tijd over hebt... Gewoon keiharde rock 'n roll draaienquote:
Ik wel... zeg maar dat rijstwafels stinkenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
Hans, heb jij nog tips voor mij voor mijn gesprek vanavond?
Das inderdaad knap ! Volgens mij is dat The Hype nog niet gelukt of wel? Daar ben ik wel 'fan' van.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze plaat is anders ook niet verkeerd, maar dat mag ook wel als men als Serious Talent gelijk op de reguliere playlist terecht komt.
haha...ik weet niet of ik daar tijd voor heb....en je zit er niet ver naast met Slipknot...ik ga nog iets harder....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken en dat het kuiken terug moet. Als je dan nog wat tijd over hebt even roepen dat Claudia van de ether moet, de playlist wat pittiger mag worden, dat de stelling tijdens 3voor12 toch elke keer weer een 'jammer' momentje is en dat voor de rest Veenstra naar de ochtend mag verhuizen, Kevin Moens terug moet keren bij 3FM en Giel weer eens een leuke Freaknacht moet maken. En als je dan nog tijd over hebt... Gewoon keiharde rock 'n roll draaien. Slipknot
./
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, dat ! Ik zou zeggen dat rijstwafels stinken
Rijswafels ruiken lekker!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik wel... zeg maar dat rijstwafels stinken
Ik dacht eerst 'kak, we halen geen record', maar weet je, het is ook geen wedstrijd. Het is een kwestie van alles op alles zetten om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Dan maar op volledige eigen kracht. Laten we in die 5 dagen maar bewijzen dat het 'gewone volk' saamhoriger en effectiever is dan dat gepeupel in Den Haag dat om de haverklap met elkaar overhoop ligt.quote:
aparte rijstwafeleetruimtes en dikke accijns op die dingen. maar ze maar 5euro per stuk!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Rijswafels ruiken lekker!
Goedenavond
Weet niet wat er met Youtube aan de hand is, maar het laden gaat vreselijk traag. Wacht inmiddel al een minuut voor een stukje van 20 seconden... Begin klinkt aardig hardquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha...ik weet niet of ik daar tijd voor heb....en je zit er niet ver naast met Slipknot...ik ga nog iets harder....
LOLquote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Rijswafels ruiken lekker!
Goedenavond
vandaag even aan mijn collegas laten horen......binnen 20seconden waren ze alle 8 foetsie!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet wat er met Youtube aan de hand is, maar het laden gaat vreselijk traag. Wacht inmiddel al een minuut voor een stukje van 20 seconden... Begin klinkt aardig hard.
Niks! Die dingen stinken, maar ik vind ze wel lekker en 30 cent voor een verpakking vind ik een mooie prijsquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aparte rijstwafeleetruimtes en dikke accijns op die dingen. maar ze maar 5euro per stuk!
+1quote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'kak, we halen geen record', maar weet je, het is ook geen wedstrijd. Het is een kwestie van alles op alles zetten om zo veel mogelijk geld binnen te halen. Dan maar op volledige eigen kracht. Laten we in die 5 dagen maar bewijzen dat het 'gewone volk' saamhoriger en effectiever is dan dat gepeupel in Den Haag dat om de haverklap met elkaar overhoop ligt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
Die Bril Met Die Disney Fixatie was zojuist ook op SMS6 m.b.t het telaat komen van Giel, wat een nieuws zeg in Shownieuws, sowieso SMS 6
Je kunt in het Hans Hostel blijven pitten. En anders het Hans Hilton Groningen of het Hans Inn.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk, die nieuwjaarsreceptie, maar Groningen vind ik wel errug ver weg voor een avondje...
Jump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |