wtf honden op je werk?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega en ik maken de honden bang, zo mooi zingen we nu met Laura mee, en vooral erg hard
Ja drie van die van mij komen gezellig meequote:
Kut voor je dat het nu in Eindhoven is.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Willen ze dit jaar geen geld ophalen ofzo? Willie Warloser, Dennis Weening, Ralf Mackenbach![]()
![]()
.
Mss laten ze jou betalen voor het gooienquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Willen ze dit jaar geen geld ophalen ofzo? Willie Warloser, Dennis Weening, Ralf Mackenbach![]()
![]()
.
LOLWHUTquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja drie van die van mij komen gezellig mee
Jaquote:
Vergeet Dries Roelvink nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
.
quote:
Ilse moet gewoon hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Ilse had gezegd dat ze ook slaapgast was.
Zijn er al 5 namen bekend dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Ilse had gezegd dat ze ook slaapgast was.
Check Twitwouter of 3FMarleen. Ook van die mafkezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Pino112 het volgende:
Twitterende 3FM-addicts zijn soms wel een beetje triest.
http://twitter.com/#!/tamarageense
Owja Do, wat een faal slaapgast was datquote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Waalwijker het volgende:
Wie heeft trouwens nog dat faal gifje van Do die stond te paffen vorig jaar?![]()
Die ging toch pitten? Of wie was dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Owja Do, wat een faal slaapgast was dat
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die ging toch pitten? Of wie was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |