abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90960448
Riccardo Rosset :').
Vergeet Taki Inoue en Yuji Ide niet :')

_O_


Of natuurlijk...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2011 @ 00:12:12 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90960568
Tarso Marques, nog zo'n hoogvlieger
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90960593
Pedro Diniz, met de centjes van papa's Parmalat
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:16:30 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_90960704
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Pedro Diniz, met de centjes van papa's Parmalat
Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
The line is a dot to you!
pi_90960773
En natuurlijk mag Jean-Denis Délétraz niet ontbreken
quote:
1994 : Larrousse

Towards the end of 1994, the Larrousse team were running short on money.[5] Larrousse's number 19 car, which had started the year being driven by Olivier Beretta, was now being driven by drivers who could bring sponsorship money to the team.[5] For the final race of the year in Australia, Larrousse let Délétraz replace Érik Comas in the team's second car for more sponsorship money in order to aid their financial situation.[5]

During qualifying, Délétraz surprised some in the Formula One paddock when he qualified in 25th position, outqualifying Domenico Schiattarella.[2] However, Schiattarella overtook him during the first lap of the Grand Prix, and Délétraz gradually dropped back from the rest of the field. He retired on lap 57 with gearbox failure, after he had already been lapped ten times. He was lapping the circuit 6 seconds slower than the leaders, 2 seconds slower than his teammate Hideki Noda and 1-2 seconds slower than the next slowest driver Schiattarella.
quote:
1995 : Pacific
During qualifying for his first round of the year, in Portugal, Délétraz was hindered by a gearbox problem which saw him qualify last, twelve seconds behind pole-position sitter David Coulthard. The race proved problematic as well - Délétraz was so out of his depth that after 3 laps, he was 40 seconds behind Coulthard, and was lapping the circuit 12 seconds slower than the leaders and 6-7 seconds than the next slowest driver Roberto Moreno in a Forti and 7-8 seconds slower than his teammate Montermini. He was lapped by the leaders after just seven laps of the race, and after fourteen he retired from the race with cramp in his left arm- but this drew paddock wide criticism as Estoril is a clockwise circuit, which requires more work from the right arm, and English F1 journalist Nigel Roebuck made scathing comments about Deletraz's performance in the race. He did better at his second race, at the Nürburgring, saw him qualify just over nine seconds behind pole-position, and he finished the race in fifteenth place as the last finisher, seven laps behind the winner.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90960790
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
Uiteindelijk werd ie nog best goed... :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 7 januari 2011 @ 03:40:48 #257
184465 Migue
Sensuele man
pi_90963691
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Of natuurlijk...
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:hyyH99i6WNOBsM:http://f1rejects.com/driv(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Esteban Tuero was een enorm groot talent, maar die jongen koos er zelf voor om geen Formule 1 meer te doen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met de juiste motivatie een succesvolle Formule 1-coureur had kunnen zijn. De resultaten spreken voor zich, net als de opinie van Formule 1-prominenten destijds.
pi_90964085
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
Ja, die was niet heel slecht.
pi_90965085
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Riccardo Rosset :').

tosser :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_90965416
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?

Overigens is er voor mij maar een echte held: Taki Inoue. Er is ergens een interview van Olav Mol met die gozer, waarop ie alleen maar 'is okay' antwoord. Briljant.
Calmer than you are
pi_90965717
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?

Overigens is er voor mij maar een echte held: Taki Inoue. Er is ergens een interview van Olav Mol met die gozer, waarop ie alleen maar 'is okay' antwoord. Briljant.
Ik vind het zo jammer dat ik pas sinds dit seizoen écht F1 volg :) Ik heb heel wat gemist :(
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:16:42 #262
184465 Migue
Sensuele man
pi_90966907
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?
De crash was de officiële reden. De werkelijkheid zou zijn dat racen in de Formule 1 vooral de droom van zijn vader was en niet van Esteban zelf.

Inmiddels rijdt hij al weer heel wat jaartjes in de TC2000, dus hij lijkt daar wel gelukkig mee te zijn. Good for him.
pi_90968799
Karthikeyan naar HRT, geen slechte keuze lijkt me. Ik heb Narain niet bepaald hoog zitten, maar hij heeft wel vrij veel ervaring en hij zal veel sponsorgeld meenemen uit het onontgonnen India wat betreft sponsoren. Ben benieuwd wie het 2e stoeltje krijgt, ik zou Klien er in houden.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:43:46 #264
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_90969788
Ik had liever iets nieuws gezien in plaats van Karthikeyan.
Nietszeggende coureur.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:24:37 #265
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90971478
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:27:33 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90971587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef bodylotion het volgende:
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Ik vraag me af of ze uberhaupt aan de start verschijnen bij de eerste GP
pi_90972975
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef bodylotion het volgende:
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Zal wel meevallen. Vorig jaar waren ze er ook met de 107% altijd bij geweest, toch? Zoiets zie Bernie iig.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:20:16 #268
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_90973680
weer zon rijder die niks toevoegt hij heeft zijn kans al gehad om te laten zien wat die had en heeft gefaald.

ik zie liever een rijder uit de GP2 een kans krijgen
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_90974544
Narain is een schande voor de F1, zoals dat zovele coureurs zijn en zijn geweest trouwens. Dan is Chandok iets minder slecht. Waarom sponsert Tata deze Chandok dan niet?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef sveno1990 het volgende:
weer zon rijder die niks toevoegt hij heeft zijn kans al gehad om te laten zien wat die had en heeft gefaald.

ik zie liever een rijder uit de GP2 een kans krijgen
Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
pi_90976288
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Big-Ern het volgende:

Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
Maar dan wordt ook alweer de rijder met de beste wagen beloond.
the pleasure - the privilege is mine
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:28:37 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90976557
Narain Karthikeyan, Karun Chandhok And Indian F1 Progress

quote:
F1s Indian horizons expanded dramatically yesterday when the Hispania Race Team (HRT) announced the signing of Narain Karthikeyan, the Indian who raced F1 for Jordan in 2005 and then stagnated as a Williams test driver in 2006-07. The Racedriver.com also understands that Indias other leading driver, Karun Chandhok, is on the verge of agreeing a third driver deal with Tony Fernandes Lotus Racing a contract that would include two races appearances in 2011 (at the Indian Grand Prix and also at the preceding Korean GP).

Karthikeyan has long enjoyed a positive sponsorship relationship with the massive Tata group (software suppliers to Ferrari) and regularly trains two London-based members of the Tata family at Dr Jonathan Palmers Bedford track facility. Tata were determined to support an Indian driver in their home Grand Prix and have therefore paid Eu10m to secure the full-time race drive for Karthikeyan. The 2011 HRT car will be based on the 2010 Dallara monocoque but a small team of engineers are now working out of the excellent BRP composite facility in the UK, designing a building a new adaptation of the Williams gearbox to the Dallara chassis. With HRT also rumoured to have secured major sponsorship from a Swiss bank, there is now every chance that a quick driver will be seen in the other HRT car, too.

Chandhok has meanwhile put together a neat-looking package for his Lotus deal. It may not involve a lot of racing but there is a fair chance that he will be able to parlay this into a full-time drive for 2012, particularly on the back of what is shaping up to be a blockbuster race in India. Monsoon rains have recently delayed circuit construction but the organizers as they would remain confident that all will be in place for the October 30 date.
http://www.theracedriver.(...)-indian-f1-progress/
pi_90985676
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Big-Ern het volgende:
Narain is een schande voor de F1, zoals dat zovele coureurs zijn en zijn geweest trouwens. Dan is Chandok iets minder slecht. Waarom sponsert Tata deze Chandok dan niet?

[..]

Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
Ik snap ook niet waarom Chandhok geen kans krijgt, hij deed het beter dan Senna maar werd toch gekicked.

Wat de GP2 kampioen betreft, die rijdt dit jaar voor Williams (Maldonado) en de runner-up voor Sauber (Pérez)... daar zal je wel blij mee zijn?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:51:03 #273
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90985761
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90985832
Marussia Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jérôme d'Ambrosio

Waarom staat er nog TBA? Ook Petrov is al bevestigd bij Renault volgens wikipedia en hij staat op de Renault F1 website als driver.

quote:
Mallya...
Liuzzi OUT
Chandhok IN

Is dat nou zo moeilijk? :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Nober op 07-01-2011 17:59:06 ]
pi_90987790
quote:
quote:
Eén seizoen racen voor HRT is prima, maar nu wil ik voor een team rijden waarmee ik punten kan scoren", zei hij
Ik vind dat nogal wat hoor.

10 races gereden en dan meteen hoog in de bol hebben :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:55:53 #276
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_90988144
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat nogal wat hoor.

10 races gereden en dan meteen hoog in de bol hebben :X
Hij heeft gelijk ;) Hoe hoog kun je jezelf schatten als je weet dat je eerst 7 andere teams langs moet om punten te pakken met een bak die langzamer is als een GP2. Iedere coureur wil punten pakken en het liefst winnen. Als je je zelf als doel geeft om enkel en alleen mee te kunnen rijden, dan verdien je het niet om f1-coureur te zijn, en verdien je enkel en alleen de stempel paydriver.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_90988260
Nouja ik persoonlijk ben van mening dat áls je al instapt in de F1 dat je dat dan zeker niet bij een derderangs kutteam eerste klas moet doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90989181
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Nober het volgende:
Marussia Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jérôme d'Ambrosio

Waarom staat er nog TBA? Ook Petrov is al bevestigd bij Renault volgens wikipedia en hij staat op de Renault F1 website als driver.

[..]

Mallya...
Liuzzi OUT
Chandhok IN

Is dat nou zo moeilijk? :)
Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.
En dan Di Resta erin.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_90991408
Jon Noble van autosport.com op Twitter:

McLaren has announced it will launch its car in Berlin on February 4
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:35:50 #280
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_90993549
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef vosss het volgende:
Nouja ik persoonlijk ben van mening dat áls je al instapt in de F1 dat je dat dan zeker niet bij een derderangs kutteam eerste klas moet doen.
Het moet toch ergens gebeuren? Kijk naar Webber, Alonso, Trulli, Fisichella. Allemaal Minardi, derde rangs kutteam destijds. Oké, die laatste 2 zijn misschiens niet de allerbeste voorbeelden, maar hebben het allebei niet onverdienstelijk gedaan bij Renault. Niet iedereen heeft de luxe van ene Hamilton. Of suiker oompjes zoals Mateschitz.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_90995158
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Chandhok geen kans krijgt, hij deed het beter dan Senna maar werd toch gekicked.

Wat de GP2 kampioen betreft, die rijdt dit jaar voor Williams (Maldonado) en de runner-up voor Sauber (Pérez)... daar zal je wel blij mee zijn?
Zo hoort het wel ja.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:00:38 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91003468
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Trystar het volgende:
Jon Noble van autosport.com op Twitter:

McLaren has announced it will launch its car in Berlin on February 4
Ja en volgens hem doen ze de eerste test in Valencia niet met de nieuwe auto

McLaren plans interim car for first test

By Jonathan Noble Friday, January 7th 2011, 19:16 GMT

quote:
McLaren is set to use an interim car for the first Formula 1 test of 2011 at Valencia, AUTOSPORT understands, after announcing on Friday that its launch will be held in Berlin on February 4.

The first official test of the year takes place at Valencia from February 1-3, but McLaren will not unveil its new MP4-26 until the day after that test finishes.

AUTOSPORT understands that the launch is not simply a colour-scheme unveiling - but will be the actual first public appearance of the new car.

McLaren has declined to comment on its intentions for the first test at Valencia, but sources suggest the team is looking at using an updated version of the MP4-25 for the test - rather than its 2011 model.

It is understood that the car that will run at Valencia will likely be a modified hybrid of the current MP4-25, but fitted with aerodynamic developments and updates from the 2011 car.

Such a move would allow the team a few extra days of development time in the wind tunnel. Using a well-known platform will also ensure that McLaren should be able to complete plenty of mileage to gain data on how Pirelli's 2011 rubber interacts with the cars.

Tim Goss, chief engineer of McLaren's 2010 car, told AUTOSPORT last month that the outfit was upbeat about the progress being made with the new car.

"It's looking very good," Goss said. "We can't say much about it at the moment, but Doug [McKiernan, chief aerodynamicist] and his team have done a great job of creating the aerodynamic platform for the car, and it is looking good."

McLaren is not the only team that is choosing not to run its 2011 car in Valencia - with Force India, Virgin Racing and HRT all having so far confirmed that they will only run 2010 models for the first test.

World champion Red Bull Racing, which missed the first test last year, is making a big push to get its car ready for Valencia so it can understand better how the Pirellis work on the actual 2011 challenger.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:48:47 #283
184465 Migue
Sensuele man
pi_91012082
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.
En dan Di Resta erin.
Mallya is ook gekke Henkie niet, hij gaat echt geen bakken met geld betalen om Liuzzi in te ruilen voor Chandhok wie bij lange na nog geen plek bij een regelmatig puntenscorend team heeft afgedwongen. Di Resta daarentegen, verdient die kans wel.
pi_91012186
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?


quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Zo hoort het wel ja.
Maar als jij dat echt vind dan moeten er dus nu 12 GP2 coureurs in de F1 zitten? Rosberg, Kovalainen, Hamilton, Piquet, Glock, Di Grassi, Pantano, Senna, Hülkenberg, Petrov, Maldonado en Pérez.

Dat zijn namelijk de GP2 kampioenen en de runner-ups van 2005-2010, dan zou je over 5 jaar alleen maar GP2 coureurs in de F1 hebben... beetje te veel van het talenvolle als je het mij vraagt.

Dan word je op je wenken bediend zie ik, want alleen Pantano (Jordan, 2004) is het niet gelukt als GP2 kampioen, alle andere 11 wel en voor Pantano kreeg je Kobayashi.

Dat zou ten koste gaan van coureurs als Vettel, Kubica... en net als in de F1 geldt dat de beste auto/team vooraan mee doet voor het kampioenschap.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 08-01-2011 02:03:22 ]
  zaterdag 8 januari 2011 @ 03:26:24 #285
184465 Migue
Sensuele man
pi_91013887
De Formule 1 moet zich verre houden van prijzengeld en beloningen voor prestaties in feederseries. Anders sluit de F1 andere raceklassen uit, en hoe kan je dan nog spreken van de beste coureurs ter wereld? De beste coureurs van de GP2 wordt het dan. En hoewel dat ook geen schande is, is het niet eerlijk naar coureurs die hun best doen in DTM, IndyCar, Superleague Formula, etc. Klassen vanwaaruit de overstap naar de F1 ook prima te maken is. Er is toch wel genoeg animo voor coureurs om de weg naar de Formule 1 te vinden, in tegenstelling tot de weg naar de IndyCars die dat dan weer wel nodig heeft.
pi_91014970
Ja, voor een deel zeker mee eens. Het is natuurlijk ook onzin om te stellen dat het veld vnml uit GP 2 rijders moet bestaan want er zijn wel meer goede raceklasses. De andere kant is dat het in principe wel de ideale opstapklasse is. DTM bijvoorbeeld is compleet wat anders, is geen openwiel Formule racen meer. En je ziet maar weinig overstappen van IndyLights/IndyCars naar Europees racen. Als je eenmaal in Amerika racet kom je blijkbaar niet snel terug. Overigens is het rijdersnivo daar wel een stuk lager.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:54:22 #287
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_91015127
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]

Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_91015228
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]

ernstig mooi :9~

en tevens ontzettend belachelijk dat deze kleurstelling aan de naam lotus gekoppelt word.
dat is hetzelfde als dat williams bijv. volgend jaar weer met rothmans kleuren gaat rijden :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_91015942
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 08:54 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...
Dit.
Het is de R30 met de nieuwe livery, meer niet.
pi_91016422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:09 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ernstig mooi :9~

en tevens ontzettend belachelijk dat deze kleurstelling aan de naam lotus gekoppelt word.
dat is hetzelfde als dat williams bijv. volgend jaar weer met rothmans kleuren gaat rijden :P
Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91016449
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?
omdat jps nu geen sponsor is?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_91016485
Ow op die manier bedoel je. :)

Nouja ik vind hem wel erg vet in elk geval :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91019259
Aan de andere kant :

Zwart + goud != trademark.

Zie Ferrari met hun achterlijkestreepjescode. Asociatie is kennelijk genoeg.
Calm down, please!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:48:40 #294
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91019326
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de andere kant :

Zwart + goud != trademark.

Zie Ferrari met hun achterlijkestreepjescode. Asociatie is kennelijk genoeg.
Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_91019419
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 79 - Het gevecht tussen de Lotussen
Calm down, please!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:33:19 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91020768
Ja, die heb ik gezien. Ik zie het meer als geel. Iig niet het goud zoals dat vroeger door Lotus gebruikt werd volgens mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:06:37 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91022005
Zo "goud" ziet het goud er op die oude JPS ook niet uit maar de kwaliteit van de lak is ook niet te vergelijken
pi_91022462
Die Renault is een render, geen echte foto.. Valt dus niet veel over die kleur te zeggen op dat plaatje.
Where facts are few, experts are many.
pi_91022516
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef sanger het volgende:
Ja, die heb ik gezien. Ik zie het meer als geel. Iig niet het goud zoals dat vroeger door Lotus gebruikt werd volgens mij.
Word rijk! Vindt de eerste internet spiegel uit!

Als je dat lukt begrijp je ook glittering, spiegeling, weerkaatsing, etc.

Goud != Geel.
Goud drukkleur != Goud.
Calm down, please!
pi_91022783
Edit : Speciaal voor sanger ;)


Gouden ring naast Pantone waaier.
En dan NOG is druk kleur anders dan scherm-kleur.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')