abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90960448
Riccardo Rosset :').
Vergeet Taki Inoue en Yuji Ide niet :')

_O_


Of natuurlijk...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 januari 2011 @ 00:12:12 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90960568
Tarso Marques, nog zo'n hoogvlieger
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90960593
Pedro Diniz, met de centjes van papa's Parmalat
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:16:30 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_90960704
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Pedro Diniz, met de centjes van papa's Parmalat
Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
The line is a dot to you!
pi_90960773
En natuurlijk mag Jean-Denis Délétraz niet ontbreken
quote:
1994 : Larrousse

Towards the end of 1994, the Larrousse team were running short on money.[5] Larrousse's number 19 car, which had started the year being driven by Olivier Beretta, was now being driven by drivers who could bring sponsorship money to the team.[5] For the final race of the year in Australia, Larrousse let Délétraz replace Érik Comas in the team's second car for more sponsorship money in order to aid their financial situation.[5]

During qualifying, Délétraz surprised some in the Formula One paddock when he qualified in 25th position, outqualifying Domenico Schiattarella.[2] However, Schiattarella overtook him during the first lap of the Grand Prix, and Délétraz gradually dropped back from the rest of the field. He retired on lap 57 with gearbox failure, after he had already been lapped ten times. He was lapping the circuit 6 seconds slower than the leaders, 2 seconds slower than his teammate Hideki Noda and 1-2 seconds slower than the next slowest driver Schiattarella.
quote:
1995 : Pacific
During qualifying for his first round of the year, in Portugal, Délétraz was hindered by a gearbox problem which saw him qualify last, twelve seconds behind pole-position sitter David Coulthard. The race proved problematic as well - Délétraz was so out of his depth that after 3 laps, he was 40 seconds behind Coulthard, and was lapping the circuit 12 seconds slower than the leaders and 6-7 seconds than the next slowest driver Roberto Moreno in a Forti and 7-8 seconds slower than his teammate Montermini. He was lapped by the leaders after just seven laps of the race, and after fourteen he retired from the race with cramp in his left arm- but this drew paddock wide criticism as Estoril is a clockwise circuit, which requires more work from the right arm, and English F1 journalist Nigel Roebuck made scathing comments about Deletraz's performance in the race. He did better at his second race, at the Nürburgring, saw him qualify just over nine seconds behind pole-position, and he finished the race in fifteenth place as the last finisher, seven laps behind the winner.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90960790
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
Uiteindelijk werd ie nog best goed... :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 7 januari 2011 @ 03:40:48 #257
184465 Migue
Sensuele man
pi_90963691
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Of natuurlijk...
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:hyyH99i6WNOBsM:http://f1rejects.com/driv(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Esteban Tuero was een enorm groot talent, maar die jongen koos er zelf voor om geen Formule 1 meer te doen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij met de juiste motivatie een succesvolle Formule 1-coureur had kunnen zijn. De resultaten spreken voor zich, net als de opinie van Formule 1-prominenten destijds.
pi_90964085
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Diniz kon nog wel enigszins rijden toch? :D
Ja, die was niet heel slecht.
pi_90965085
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Riccardo Rosset :').

tosser :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_90965416
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?

Overigens is er voor mij maar een echte held: Taki Inoue. Er is ergens een interview van Olav Mol met die gozer, waarop ie alleen maar 'is okay' antwoord. Briljant.
Calmer than you are
pi_90965717
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?

Overigens is er voor mij maar een echte held: Taki Inoue. Er is ergens een interview van Olav Mol met die gozer, waarop ie alleen maar 'is okay' antwoord. Briljant.
Ik vind het zo jammer dat ik pas sinds dit seizoen écht F1 volg :) Ik heb heel wat gemist :(
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:16:42 #262
184465 Migue
Sensuele man
pi_90966907
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, die Tuero heb ik ook nooit begrepen: destijds jongste coureur ooit in F1 en deed het toch vrij prima. Stopte hij niet nadat ie redelijke crash had meegemaakt?
De crash was de officiële reden. De werkelijkheid zou zijn dat racen in de Formule 1 vooral de droom van zijn vader was en niet van Esteban zelf.

Inmiddels rijdt hij al weer heel wat jaartjes in de TC2000, dus hij lijkt daar wel gelukkig mee te zijn. Good for him.
pi_90968799
Karthikeyan naar HRT, geen slechte keuze lijkt me. Ik heb Narain niet bepaald hoog zitten, maar hij heeft wel vrij veel ervaring en hij zal veel sponsorgeld meenemen uit het onontgonnen India wat betreft sponsoren. Ben benieuwd wie het 2e stoeltje krijgt, ik zou Klien er in houden.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:43:46 #264
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_90969788
Ik had liever iets nieuws gezien in plaats van Karthikeyan.
Nietszeggende coureur.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:24:37 #265
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90971478
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:27:33 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90971587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef bodylotion het volgende:
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Ik vraag me af of ze uberhaupt aan de start verschijnen bij de eerste GP
pi_90972975
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef bodylotion het volgende:
die 107 procent-regel kan nog wel eens kut worden voor HRT...
Zal wel meevallen. Vorig jaar waren ze er ook met de 107% altijd bij geweest, toch? Zoiets zie Bernie iig.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:20:16 #268
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_90973680
weer zon rijder die niks toevoegt hij heeft zijn kans al gehad om te laten zien wat die had en heeft gefaald.

ik zie liever een rijder uit de GP2 een kans krijgen
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_90974544
Narain is een schande voor de F1, zoals dat zovele coureurs zijn en zijn geweest trouwens. Dan is Chandok iets minder slecht. Waarom sponsert Tata deze Chandok dan niet?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef sveno1990 het volgende:
weer zon rijder die niks toevoegt hij heeft zijn kans al gehad om te laten zien wat die had en heeft gefaald.

ik zie liever een rijder uit de GP2 een kans krijgen
Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
pi_90976288
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Big-Ern het volgende:

Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
Maar dan wordt ook alweer de rijder met de beste wagen beloond.
the pleasure - the privilege is mine
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:28:37 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90976557
Narain Karthikeyan, Karun Chandhok And Indian F1 Progress

quote:
F1s Indian horizons expanded dramatically yesterday when the Hispania Race Team (HRT) announced the signing of Narain Karthikeyan, the Indian who raced F1 for Jordan in 2005 and then stagnated as a Williams test driver in 2006-07. The Racedriver.com also understands that Indias other leading driver, Karun Chandhok, is on the verge of agreeing a third driver deal with Tony Fernandes Lotus Racing a contract that would include two races appearances in 2011 (at the Indian Grand Prix and also at the preceding Korean GP).

Karthikeyan has long enjoyed a positive sponsorship relationship with the massive Tata group (software suppliers to Ferrari) and regularly trains two London-based members of the Tata family at Dr Jonathan Palmers Bedford track facility. Tata were determined to support an Indian driver in their home Grand Prix and have therefore paid Eu10m to secure the full-time race drive for Karthikeyan. The 2011 HRT car will be based on the 2010 Dallara monocoque but a small team of engineers are now working out of the excellent BRP composite facility in the UK, designing a building a new adaptation of the Williams gearbox to the Dallara chassis. With HRT also rumoured to have secured major sponsorship from a Swiss bank, there is now every chance that a quick driver will be seen in the other HRT car, too.

Chandhok has meanwhile put together a neat-looking package for his Lotus deal. It may not involve a lot of racing but there is a fair chance that he will be able to parlay this into a full-time drive for 2012, particularly on the back of what is shaping up to be a blockbuster race in India. Monsoon rains have recently delayed circuit construction but the organizers as they would remain confident that all will be in place for the October 30 date.
http://www.theracedriver.(...)-indian-f1-progress/
pi_90985676
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Big-Ern het volgende:
Narain is een schande voor de F1, zoals dat zovele coureurs zijn en zijn geweest trouwens. Dan is Chandok iets minder slecht. Waarom sponsert Tata deze Chandok dan niet?

[..]

Er zou een regel moeten komen dat in ieder geval de kampioen uit de GP2 ondergebracht wordt bij een F1 team, al dan niet met Bernie's hulp. Een beetje zoals dat nu in de Indy's ook gebeurd. Voor de nummer 2 zou dan een prijs als vrijdagrijder vast moeten zitten ofzo.
Ik snap ook niet waarom Chandhok geen kans krijgt, hij deed het beter dan Senna maar werd toch gekicked.

Wat de GP2 kampioen betreft, die rijdt dit jaar voor Williams (Maldonado) en de runner-up voor Sauber (Pérez)... daar zal je wel blij mee zijn?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:51:03 #273
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_90985761
Please, make yourself uncomfortable.
pi_90985832
Marussia Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jérôme d'Ambrosio

Waarom staat er nog TBA? Ook Petrov is al bevestigd bij Renault volgens wikipedia en hij staat op de Renault F1 website als driver.

quote:
Mallya...
Liuzzi OUT
Chandhok IN

Is dat nou zo moeilijk? :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2011 17:59:06 ]
pi_90987790
quote:
quote:
Eén seizoen racen voor HRT is prima, maar nu wil ik voor een team rijden waarmee ik punten kan scoren", zei hij
Ik vind dat nogal wat hoor.

10 races gereden en dan meteen hoog in de bol hebben :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')