*nominatie voor meest intelligente userquote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een verschil van dag en nacht. Verschil tussen high society en het proletariaat.
Ik speelde alleen om met die gebouwtjes te spelen, ik was nog jongquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het spel vrij suf. Heb je geen leuke verdeling onderling is er voor sommige medespelers niets aan.
Uit je dip tip op Woensdagquote:
Ik heb de welbekende schijn tegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*nominatie voor meest intelligente user
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar weken... 2 of 3, dat weet ik eigenlijk niet precies
Kerstvakantie![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
crv jij zit thuis tot 4 januari?
DJ PAUL DJ PAULquote:
Omdat bananensap.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
Ja dat heb ik ook altijd, geen idee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
waarom had ik trouwens bijd de lapo geen knopje volgend deel, maar als ik het gesloten topic opnieuw open dan wel ???
moet je eerst even F5 doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
Moet je even refreshen en naar laatste pagina gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef crv het volgende:
die komt vrijdag hierheenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in nederland bij je vrouw
ow is dat handig?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je eerst even F5 doen
Yupquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij hebt toch ook gewoon op 20-12 kerstvakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |