Oepsje.quote:
Ik heb deze ook al eens gepostquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie blauwschakeringen en dan die subtiele gele tint van de radiator, de kast en de muur.
link
Wat vreemd dat het plafond wel wit lijkt...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Net huis waar niet gerookt werd.
klik
Wtfquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie blauwschakeringen en dan die subtiele gele tint van de radiator, de kast en de muur.
link
Zelfs in de badkamer kun je het zien, gadverdamme.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Net huis waar niet gerookt werd.
klik
...lijkt wel een horecakeuken. Niet erg smaakvol....en dan die rode loper....:Squote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja..op zich heb ik er ook niet zoveel op aan te merken, ziet er op het eerste oog wat "knullig" uit, maar aan de andere kant past het allemaal precies, alsof het erop gebaseerd is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dit wel een nette oplossing. Het lijkt er op dat de sauna is meegenomen in de bouw, het past allemaal precies. Beter dan zo'n blokhut uit het niks in de kamer.
Het is dat ik een sauna niks vind, als ik er toch 1 in huis zou hebben, doe het dan maar zo![]()
Opvallender vind ik de straatnaam van dat huis
Dat computer scherm is zijn flightsim, als het goed is is dat linker ding op het bureau een instrumentenpaneel.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Studiotje het volgende:
Laat ik mijn woonkamer is inrichten in het wit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het gezellig te houden, maak ik mijn slaapkamer ook wit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat het wit zo wit is, maak ik mijn zolder zwart... met wit!
[ afbeelding ]
En vergeet niet mijn mooie soepkom achtige bad!
En computeren doe ik achter dit te grote scherm, op een bureau, midden in de kamer uitkijkend op een witte muur door een glazen muur!
[ afbeelding ]
Voor wie het nog niet door heeft, dit is het huis van Gordon en staat te koop voor 3,8 miljoen
Die kan ook gerust in het topic met opvallend mooie foto's.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Huurwoning in Friesland, bouwjaar 1656... Wonen in een 'poortwoning'![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/huur/(...)awei-6/fotos/#foto-5
Ja, dat vond ik ook! En heb je die prijs gezien: ¤ 700,= per maand. Daar krijg je in Amsterdam een afgeleefde etage voor in een snertbuurt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef k_man het volgende:
Jammer dat er geen foto's van de binnenkant zijn.
Gordon die flightsims speelt????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Dat computer scherm is zijn flightsim, als het goed is is dat linker ding op het bureau een instrumentenpaneel.
O-M-F-Gquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
WAUW, dan kom jij best uit een behoorlijk rijke familie. Villaatje in Laren. BOFKONT.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
O-M-F-G
Hier heb ik 35 jaar geleden gewoond... Toen werd dat zwembad aangelegd... Ben nog in de bouwkuil gevallen toen die net was uitgegraven... Trauma!
Subtitel onder de naam zegt het al... Dromerquote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
WAUW, dan kom jij best uit een behoorlijk rijke familie. Villaatje in Laren. BOFKONT.
Dat bouwkuil-incidentje heb je dus wel kunnen overleven?
Dat huis is gebouwd in 1992.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
O-M-F-G
Hier heb ik 35 jaar geleden gewoond... Toen werd dat zwembad aangelegd... Ben nog in de bouwkuil gevallen toen die net was uitgegraven... Trauma!
Ja dat incident heb ik overleefd. Overigens is er nog een scheiding geweest en sindsdien wonen we niet meer in zulke sjieke huizen hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
WAUW, dan kom jij best uit een behoorlijk rijke familie. Villaatje in Laren. BOFKONT.
Dat bouwkuil-incidentje heb je dus wel kunnen overleven?
Ow dat is wel raar... Hm dan is of het huis waar wij toen woonden gesloopt en opnieuw gebouwd, of er zit een verschil tussen nummer 14A en 14, ons huisnummer was 14. Maar volgens mij zit op 14 nu de scouting. (Edit: 14 bestaat kennelijk ook nog als apart huis.) Hmpf nou het zwembad lijkt in ieder geval wel heel erg op wat er toen bij ons werd aangelegd, ook met die galerij ernaast én de jet.quote:
je liegt gewoonquote:Op zondag 2 januari 2011 14:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja dat incident heb ik overleefd. Overigens is er nog een scheiding geweest en sindsdien wonen we niet meer in zulke sjieke huizen hoor.
[..]
Ow dat is wel raar... Hm dan is of het huis waar wij toen woonden gesloopt en opnieuw gebouwd, of er zit een verschil tussen nummer 14A en 14, ons huisnummer was 14. Maar volgens mij zit op 14 nu de scouting. (Edit: 14 bestaat kennelijk ook nog als apart huis.) Hmpf nou het zwembad lijkt in ieder geval wel heel erg op wat er toen bij ons werd aangelegd, ook met die galerij ernaast én de jet.
Ik besef dat ik mezelf nu niet echt geloofwaardiger maak maar ik heb echt op Raboes 14 in Laren gewoond. Heeeeel lang geleden... Zal eens kijken of ik nog foto's heb van toen ik nog een heel klein Pandoraatje was.
Hahaha, nee sorry, ik lieg echt niet, maar goed, ik zou het ook denken als ik jullie was.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je liegt gewoon
en post eens ontopic over funda
Wauwquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288
Krijg het alleen niet voor elkaar om een foto toe te voegen pfffff
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:48 schreef DroogDok het volgende:
Leuk, een openhaart midden in je kamer
[ afbeelding ]
Maar hoe zit dat dan met de schorsteen?
[ afbeelding ]
http://www.remax.nl/aanbod/details.asp?id={40314DD4-8641-4BAD-BE4D-3F50A1AA7B63}
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-83362271-roestmos-9/?mna
Fantastisch huis, en wat een prijs!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Huurwoning in Friesland, bouwjaar 1656... Wonen in een 'poortwoning'![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/huur/(...)awei-6/fotos/#foto-5
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef aloe_vera het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvolle vloer... (nee er is niks mis je beeldscherm)
http://www.funda.nl/koop/(...)g-122/fotos/#foto-15
En dan niet een mooie spiegel, maar gewoon drie aan elkaar zodat je jezelf schijnbaar kunt zien liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef aloe_vera het volgende:
Spiegels aan het plafond![]()
[ afbeelding ]
Verder ook nog opmerkelijk door algeheel gebrek aan smaak![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-10/fotos/#foto-9
Ja voor mij ook iets te onpersoonlijk. Het bad is wel grappig maar lijkt me ook niet handig, als je spettert heb je je bed natquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Weer zo'n pand ingericht door een veel te dure 'designer', met als resultaat: een totaal gebrek aan elke persoonlijke sfeer. Vinden mensen het ècht aantrekkelijk om in een showroom te leven tegenwoordig? Je zou het bijna gaan denken...
Dan zie ik persoonlijk toch echt liever wat gekke kleurtjes en zo.
*proest* Dat had ik nog niet eens gezien!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Slapen op een soort toneel in je huiskamer
Huis stond vandaag paginagroot in de Spits.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef sommeltje het volgende:
Dit huis is opmerkelijk - in zoverre dat het in de nieuwjaarsnacht behoorlijk is toegetakeld.
[ afbeelding ]
Het AD (maar die foto kan ik niet online vinden) bracht een foto waarop de benedenruit met hout afgetimmerd is.
[ afbeelding ]
Wel triest en een niet erg verkoopbevorderende buurt. 'Lokatie lokatie lokatie'.
In de vuilcontainer op de hoek is vorig jaar een babylijkje gevonden....
WOZ 382.000 - vraagprijs nu: 359.000
regio15 nieuwssite
Er staat in die straat trouwens nog 1 te koop
Lees de omschrijving: "Op rustige locatie in gewilde woonwijk Singels ligt dit karakteristieke herenhuis..."
Als ik het geld had zou ik het wel willen, sowieso makkelijk stofzuigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Weer zo'n pand ingericht door een veel te dure 'designer', met als resultaat: een totaal gebrek aan elke persoonlijke sfeer. Vinden mensen het ècht aantrekkelijk om in een showroom te leven tegenwoordig? Je zou het bijna gaan denken...
Dan zie ik persoonlijk toch echt liever wat gekke kleurtjes en zo.
Zodat je jezelf kunt zien krikken inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef nikky het volgende:
[..]
En dan niet een mooie spiegel, maar gewoon drie aan elkaar zodat je jezelf schijnbaar kunt zien liggen.
Wat een vreselijk levenloze, zielloze woning, ...wie bedenkt zo'n indeling en inrichting in godesnaam???quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Audreyoot het volgende:
Net zoals bij huize Gordon houden ze hier ook wel van een witte inrichting.
[ afbeelding ]
Hier zou ik met mijn 2 honden niet moeten wonen, denk dat die vloer niet lang zo'n mooie vernis laag blijft hebben![]()
[ afbeelding ]
Wel gaaf zo'n bad achter je bed..
[ afbeelding ]
Link
Het is een loft. Dus alles in één grote, industriële ruimte.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
*proest* Dat had ik nog niet eens gezien!!!
Zeker onderdeel van 'het nieuwe wonen'..
Aha...mja ik weet niet of ik zoveel geld voor een loft neer zou tellen. Lijkt me leuk om voor een jaartje of 3 eens in gewoond te hebben maar om er zo'n bedrag in te pompenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is een loft. Dus alles in één grote, industriële ruimte.
Ik vind het wel mooi, maar volgens mij oogt het onpersoonlijk omdat het simpelweg niet bewoond is. Of er is wel heel rigoreus opgeruimd (kasten en vitrines zijn leeg, geen spulletjes bij de badhoek, niks in de keuken). Dat je in een leegstaand huis geen persoonlijke spullen vindt, is niet zo gek.
Want aan een rommelige keuken herken je een echte kok? Ik denk dat het eerder omgekeerd is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heb ik nou altijd bij die superdeluxe uitgeruste keukens waar alles is opgeborgen in kastjes en laden. Ik mag omvallen als daar regelmatig uitgebreid gekookt wordt.
Niet zozeer rommelig, maar gewoon de indruk dat zo'n keuken echt gebruikt wordt doordat niet álle keukenattributen zijn opgeborgen, behalve dan het aanrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want aan een rommelige keuken herken je een echte kok? Ik denk dat het eerder omgekeerd is.
Waarschijnlijk gewoon opgeruimd voor de foto's hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heb ik nou altijd bij die superdeluxe uitgeruste keukens waar alles is opgeborgen in kastjes en laden. Ik mag omvallen als daar regelmatig uitgebreid gekookt wordt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef aloe_vera het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvolle vloer... (nee er is niks mis je beeldscherm)
http://www.funda.nl/koop/(...)g-122/fotos/#foto-15
Wat een zielig huis!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef Hork het volgende:
Keuken voorzien van inbouwapparatuur.
[ afbeelding ]
Omdat een foto meer zegt dan duizend woorden ...
[ afbeelding ]
Betreffende woning
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-23/fotos/#foto-10
Iemand wilde ook niet uit bed komen toen de makelaar foto's kwam maken
Als je dit ziet vraag je je af of we niet terug moeten naar welstandscommissies met vetorecht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel een apothekersloket rechts, waar je medicijnen in het weekend kunt afhalen
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als je dit ziet vraag je je af of we niet terug moeten naar welstandscommissies met vetorecht.
Hey, eindelijk eens iemand met hetzelfde (lelijke) bed als ik heb!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
Lades in de keuken zijn handig, totdat je er zoveel hebt dat je niet meer weet wat waar ligt
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)dijk-5/fotos/#foto-1
nee, het kratje hield het ook niet![]()
[ afbeelding ]
http://www.intrahuis.nl/w(...)&pandid=237&start=23
Misschien was het wel de dooie oma waar ze effe snel een deken over gemieterd hebbenquote:
Juist geweldig. In mijn ogen zijn de meeste huizen, en vooral de inrichters, dodelijk saai en kil. Ik hou van zulke kleuren.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef pussywillow het volgende:
Geen gek huis, maar wie heeft het ingericht? Een kleurenblinde Pipo de Clown?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |