abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90025826
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef bas-beest het volgende:
Volgens mij hebben deze bewoners iets met roze:
[ afbeelding ]

Wat is dat ding dat voor salontafel door moet gaan? Trouwens ook mooi bij elkaar passend meubilair.
[ afbeelding ]

bron
Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...
pi_90025904
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik vind het wel mee vallen. Misschien zelfs nog wel mooi...
Dat zou kunnen, smaken verschillen. Ik vind vooral die eerste foto echt serieus afschuwelijk.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_90026143
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
dit appartement wordt omschreven als: 'Perfect onderhouden en luxe afgewerkt. " Nou dat mag wat brengen dan!!

ter indicatie:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig douchen bij/in de prut van je wasmachine! :r
pi_90031300
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef T42 het volgende:
vind ik het niet gek
nee ok een hoogslaper in de woonkamer is heel normaal :')

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef bas-beest het volgende:
Of mensen met Indonesische roots. :)
Want die hebben van nature geen smaak :?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 08:45:16 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90031352
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:42 schreef GeenWijn het volgende:
Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90031421
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er is maar één kamer. Waar wil je hem anders neerzetten?
omdat ze zelf die muur hebben doorgebroken :')
maargoed, t zal wel normaal zijn
pi_90033098
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288

Krijg het alleen niet voor elkaar om een foto toe te voegen pfffff
pi_90033747
Geweldiggg huisje! O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef miepke71 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en vind het waanzinnig. Dit is mijn eerste aandeel.Dit huis moet je in zijn geheel bekijken en is zo bijzonder dat ik het echt op dit topic vond horen http://funda.nl/47671288

pi_90033854
quote:
Nee, die hebben áltijd rotan meubels. :P

En dit huis lijkt op Darth Vader en het kijkt heel boos.
pi_90034267
quote:

Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwd _O_
pi_90035309
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef fonsoy het volgende:

Ge-wel-dig! Die mensen hebben 70 jaar lang niet verbouwd _O_
Ik vind het prachtig! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90035533
Ik vind 't eerlijk gezegd niets bijzonders. :{
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:33:28 #88
53151 T42
Pinball Wizard
pi_90038416
quote:

[..]

[..]

weet nie of jij vaak in het onderste van de koopmarkt hebt gekeken maar dan zie je dit heel vaak
pi_90040758
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Nee, die hebben áltijd rotan meubels. :P

En dit huis lijkt op Darth Vader en het kijkt heel boos.
[ link | afbeelding ]

:D
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:02:24 #90
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_90042569
quote:

Niks bijzonders imho... Die granito vloeren overal O+
pi_90044921
quote:

Ik vind het nu niet echt je-van-het, maar het kan een prachtig huisje worden!
pi_90053069
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-raboes-14-a/fotos/
pi_90053160
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:
Dit huis is héél minimalistisch ingericht. Enorme kamers en dan zet je er ielige meubels in. Zelfs de kinderkamer ziet er 'koud' uit. Het zwembad komt trouwens met een brug.
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.
Dat zwembad ziet er uit als een willekeurig budget commercieel zwembad. :X :r
En let op die speakers in de 'woon'kamer: zal lekker klinken. :N
pi_90053397
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Elvi het volgende:

Hè gezellig zo'n open haard! :D
pi_90053628
Huis zelf is wel tof, maar de afwerking met al die witte tegels oogt enorm goedkoop.
pi_90055012
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef tjoptjop het volgende:
Huis zelf is wel tof, maar de afwerking met al die witte tegels oogt enorm goedkoop.
Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer. :') Als je goed kijkt zie je dat de tegels niet egaal wit zijn, maar dat ze geaderd zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, dunne lijn tussen geslaagd en niet geslaagd. Deze is heel ver naar de niet geslaagd categorie.
Dat zwembad ziet er uit als een willekeurig budget commercieel zwembad. :X :r
En let op die speakers in de 'woon'kamer: zal lekker klinken. :N
Een zwembad van 17 m. met jetstream en whirlpool erbij... niet zo heel erg budget, lijkt me,

Ik vind het wel een aardig huis (muv de badkamer), maar het kan wel wat beter ingericht worden. Meubilair in de woonkamer is overigens nog best fraai. Volgens mij krijg je wel enorme echo's, of er moet een akoestisch plafond in zitten. En ik vind dit een rare slaapkamer;

Moet je die nou afschermen met een soort kamerscherm (links)? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2010 19:24:59 ]
pi_90055425
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, enorm goedkoop zo'n marmeren vloer. :') Als je goed kijkt zie je dat de tegels niet egaal wit zijn, maar dat ze geaderd zijn.

Wat snap je niet aan "oogt"?
pi_90056113
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 05:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Holy Moly. PRACHTIG!!! _O_ Wat een pandje zeg. Beeldschoon.
"Centrale woonkamer (c.a. 85 m2) ..." - da's meer dan mijn hele huis. :')

Helaas In the Middle of NOWHERE.
Als ik daar een baan wist te vinden... misschien.

Zoals gezegd: BEELDSCHOON. Toppertje!!!
Jammer zat ze de orgelpijpen hebben laten zitten en het orgel weggehaald hebben, dan had je af en toe nog een riedeltje kunnen spelen:)

Maar idd hoe stook je zoiets warm?
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_90056254
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "oogt"?
Misschien moet je mijn reactie nog een keertje lezen. Of nog twee keer. Of drie. Gewoon, totdat je 'm snapt. :)

Als je vindt dat een duidelijk zichtbaar marmeren vloer goedkoop oogt, spoor je niet. Ordinair wellicht, maar niet goedkoop.
pi_90056525
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef doehetzelfer het volgende:
Vreselijk!! :? Ik zou er gek in worden!!
Buiten ziet het er beter uit!
Nou die schouw mogen ze hier plaatsen:) maar voor de rest ben ik het met je eens.. brrrr.
pi_90056547
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Misschien moet je mijn reactie nog een keertje lezen. Of nog twee keer. Of drie. Gewoon, totdat je 'm snapt. :)

Als je vindt dat een duidelijk zichtbaar marmeren vloer goedkoop oogt, spoor je niet. Ordinair wellicht, maar niet goedkoop.
Zeker icm die tegeltjes bij het zwembad/badkamer vind ik het idd goedkoop ogen
pi_90056822
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat zitmeubilair is eigenlijk het enige wat er 'mis' is daar... de rest van het huis ziet er prachtig uit. Tsja, vrijstaande villa in Laren, dat kost een paar centjes! :X
Die meubels komen toch niet met het huis mee, die zijn goed voor in de haard:) en ieder zijn smaak toch.?
pi_90057053
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Die meubels komen toch niet met het huis mee, die zijn goed voor in de haard:) en ieder zijn smaak toch.?
Oh als ik het huis zou willen kopen (in my dreams :')) zou ik me er ook niet aan storen :+ Maar ik vind het toch op zijn minst wel een "opmerkelijke" smaak :P
pi_90057638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Oh als ik het huis zou willen kopen (in my dreams :')) zou ik me er ook niet aan storen :+ Maar ik vind het toch op zijn minst wel een "opmerkelijke" smaak :P
Mee eens, maar rijke mensen hebben schijt aan smaak ...:) open haard is echt dan een goede optie..
pi_90060251
Warm, knus en gezellig: wit met oranje accessoires

klik
pi_90060949
Ik mis waarschijnlijk iets. Wat is er opmerkelijk aan? :?
pi_90061434
Dat 't kennelijk jouw smaak is maar dat ik kwijnend ten onder zou gaan in zo'n interieur, waarschijnlijk. ;) Ik zie soms zulke stuitend lelijke interieurs dat ik er bijna van moet huilen maar kennelijk zijn er mensen op Fok die dat niet opmerkelijk vinden en zelfs mooi?
Voor mij is 't opmerkelijk genoeg om 't te plaatsen.
Of ben jij de welstandscommissie van dit topic en bepaal jij wat wel en niet topicwaardig is? :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:27:25 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_90061560
Ik houd ook niet zo van alles heel licht (inclusief meubels), maar vind dit in die stijl nog wel goed gedaan eik.

Dat witte huis hierboven was veel erger en desolater wat mij betreft. Al vraag ik me daar af of die foto's niet gemaakt zijn na de verhuizing met alleen nog wat meubels voor de nep erin, want hoe kan een kinderkamer in bewoonde staat er zo steriel uitzien :?
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:38:20 #109
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90069008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het een mooie en warme combinatie idd! Sterker nog, ik zou er 1 knaloranje muur bij gegooid hebben!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90069961
Dat wit + wit + wit + misschien een ander klein kleurtje... echt... ik wil niet in een ziekenhuis wonen... een beetje warmte / knusheid mag wel...
pi_90070311
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-16/fotos/#foto-1

Hoe vreselijk moet het binnen zijn als je alleen tig foto's van je tuin en zwembad plaatst... :?
pi_90071744
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Gwywen het volgende:
Dat 't kennelijk jouw smaak is maar dat ik kwijnend ten onder zou gaan in zo'n interieur, waarschijnlijk. ;) Ik zie soms zulke stuitend lelijke interieurs dat ik er bijna van moet huilen maar kennelijk zijn er mensen op Fok die dat niet opmerkelijk vinden en zelfs mooi?
Voor mij is 't opmerkelijk genoeg om 't te plaatsen.
Het is een vrij doorsnee modern interieur. Ik vind het niet extreem mooi of lelijk. Niet opmerkelijk dus. :)
quote:
Of ben jij de welstandscommissie van dit topic en bepaal jij wat wel en niet topicwaardig is? :)
Dat sowieso. Ik heb het tenslotte bedacht. :7
pi_90071877
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Jojogirl het volgende:
Dat witte huis hierboven was veel erger en desolater wat mij betreft. Al vraag ik me daar af of die foto's niet gemaakt zijn na de verhuizing met alleen nog wat meubels voor de nep erin, want hoe kan een kinderkamer in bewoonde staat er zo steriel uitzien :?
Dat vroeg ik me ook af, temeer omdat ik me het huis vaag herinner (hoeveel zwembaden hebben een bruggetje?). Dat zou betekenen dat het al een behoorlijke tijd te koop staat. Aan de andere kant; er hangt ook nog allerlei kunst en er staan spulletjes in de badkamer en keuken die een bewoonde indruk geven.
pi_90071973
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef elkravo het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-16/fotos/#foto-1

Hoe vreselijk moet het binnen zijn als je alleen tig foto's van je tuin en zwembad plaatst... :?
Of hoeveel waardevols is er te vinden? Het is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen om geen interieurfoto's te plaatsen. Het idee is dan dat ook criminelen (of de Belastingdienst) op Funda kunnen kijken wat er allemaal in huis is.
pi_90075814
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Gwywen het volgende:
Geinig altijd, zo'n inrichting. En er dan echt in leven. :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Knap ook hoe ze een goed uitgeruste, moderne keuken zo'n antieke look hebben weten te geven
[ afbeelding ]

Water komt via de pomp en onze boter karnen we nog zelf
[ afbeelding ]

Maar wel een zwembad in de tuin dat net zo bij de sfeer van het huis past als een vlag op een modderschip. :{
[ afbeelding ]

En dat voor slechts 4,2 miljoen! Vlug een eindejaarslot kopen dus. :)
[ afbeelding ]
Dacht even dat een vriend zijn huis te koop had gezet :D Zijn ''geval'' waar die dus zoveel van houdt heeft totale controle over het huis en de inrichting ervan :') Die hele hut staat vol met dit soort meuk en haar geliefde porseleinen poppen collectie van zo,n 120 stuks staan er ook nog eens in :P En die poppen zijn haar zo heilig dat ze alle 120 elk onder een glazen stolp staan :')
pi_90076321
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klik
Mijn buren hebben het ook zo, alleen de accentkleur wisselen ze eens in de zoveel tijd. Niet echt mijn smaak maar vooral niet praktisch hier met huisdieren. :P Maar als een andere persoon het mooi vindt, lekker doen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 december 2010 @ 06:28:33 #117
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_90077538
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klik
De oranje elementen zijn wel heel demonstratief op de foto's gezet. Vooral bij de laatste twee is dat storend.
Verder niks mis met de inrichting.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Of hoeveel waardevols is er te vinden? Het is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen om geen interieurfoto's te plaatsen. Het idee is dan dat ook criminelen (of de Belastingdienst) op Funda kunnen kijken wat er allemaal in huis is.
Maar uit het feit dat er geen foto's van het interieur op staan kun je herleiden dat er wel wat te halen valt binnen :7 .
pi_90078253
Keuken waarbij je jezelf in een aquarium/de zee kan wanen

ik zou er hoofdpijn van krijgen

Strategisch geplaatst toilet in oranje badkamer

pissen en handen wassen tegelijk!

En dan nog een object wat ik wel opvallend vond, het is namelijk geheel gesloopt voordat het de verkoop inging. Op zich handig als het een bende was, maar wat beweegt je om het zo te verkopen? Wat moet er wel niet in gezeten hebben dat je dacht dat je het makkelijker verkoopt als je er een puinhoop van maakt? Of was het iemand die er iets in wilde bouwen, begonnen is met slopen en dat het geld toen op was?

Sfeervolle huiskamer met iets wat waarschijnlijk ooit een hele mooie vloer is geweest

Voldoende ventilatie

En dan de bovenverdieping.. Tja...

In de hele bovenverdieping is het gebrek aan daglicht opvallend. Overal hele kleine raampjes.
link
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_90079024
Wat ik nog het meest schokkend vind aan die woning in Delft is de vraagprijs van ¤350.000... Misschien 'ietsjes' veel voor een pand in die staat. :{
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:21:46 #120
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_90081111
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Freddeh het volgende:
Wat ik nog het meest schokkend vind aan die woning in Delft is de vraagprijs van ¤350.000... Misschien 'ietsjes' veel voor een pand in die staat. :{
Gezien de locatie (pal in de binnenstad), het woonoppervlak én een tuin is dit niet zo'n gekke prijs. Ik gok dat als het 'af' zou zijn je zo 800.000 neerlegt voor het pand. En Delft is gewoon best duur qua koophuizen.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_90081719
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef Ienepien het volgende:

[..]

Gezien de locatie (pal in de binnenstad), het woonoppervlak én een tuin is dit niet zo'n gekke prijs. Ik gok dat als het 'af' zou zijn je zo 800.000 neerlegt voor het pand. En Delft is gewoon best duur qua koophuizen.
Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K... :{

Misschien is dat huisje in Delft inderdaad niet verkeerd qua locatie, maar dan nog vind ik het véél te veel voor de huidige staat.
  zondag 19 december 2010 @ 21:32:44 #122
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90145012
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Behoorlijk duur, gezien ik in onderhandeling ben over een boerderij met vraagprijs 395K... :{
Zoals iedere goede makelaar je kan vertellen, zijn de volgende drie factoren het belangrijkste voor de bepaling van de waarde van een huis: de plek, de plek en de plek. ;)
En dat kan betekenen dat er voor een krotje in de oude historische binnenstad van een geliefde plaats meer moet worden neergeteld dan voor een boerderij met landerijen in Nergenshoven.

quote:
Misschien is dat huisje in Delft inderdaad niet verkeerd qua locatie, maar dan nog vind ik het véél te veel voor de huidige staat.
Dat vind ik ook hoor. Maar heel veel verkopers willen gewoon nog niet weten dat de jaren 1988-2006, toen de prijzen maar bleven stegen, nu echt voorbij zijn. Het is voor een hele generatie kopers nog steeds een onwerkelijk idee dat huizenprijzen echt ook in elkaar kunnen zakken - wat nu aan het gebeuren is. En gezien de enorme hoop 'lucht' die er nog steeds in de huizenprijzen zit kan het nog wel een tijdje voortduren ook.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90147450
Ziet er uit als een gevalletje 'ideeën zijn groter dan het budget', en hebben het halverwege maar opgegeven toen het volgende (vloer?) kapot ging.

Huis gekocht voor laten we zeggen 307.000,-, toen weer verkocht voor 309.000,-, waarschijnlijk voor 100.000,- aan verspijkerd omdat ze ook met de 800.000 in hun ogen zaten als het af zou zijn, en toen was het geld op :')
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 19 december 2010 @ 23:30:36 #124
327807 Mariposas
יה&#14
pi_90153358
Heb jij ook altijd die ergernis gehad, dat je op de bank zat en wéér die zon op je hoofd voelde branden?

Zet gewoon eens een parasol boven je bank! Zo simpel, maar zo doeltreffend. :)

source
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 19 december 2010 @ 23:32:59 #125
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90153482
Ik vraag me af hoe die kamer er uit ziet zonder die lappen voor de ramen....
  zondag 19 december 2010 @ 23:36:14 #126
327807 Mariposas
יה&#14
pi_90153669
Ik begrijp sowieso niet dat je als verkopend makelaar niet een doos pakt en met je arm over een tafel veegt alvorens je foto's maakt. Die badkamer is al helemaal een drama. Zo'n overdreven kaal huis is niets, maar dit is dan ook weer zo wat.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 20 december 2010 @ 15:37:06 #127
53151 T42
Pinball Wizard
pi_90180188
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Freddeh het volgende:

[..]

ga je naar friesland of zuid limburg koop je een boerderij voor 150k...
is echt de lokatie.
als je dit huis zou slopen is de grond misschien al 300k waard...
en het is een begonne verbouwing/renovatie, boven is alles dus al redelijk af. (geisoleerd enzo)
jammer van de oude vloeren...
pi_90193886
Ik denk dat heel wat PTA mensjes zich hier thuis zullen voelen
Hobbyschuur met hefbrug _O_

(en de fotograaf wist niet wat de mooiste foto van de voorkant was, en heeft ze dus allemaal maar geplaatst)
pi_90196599
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Resistor het volgende:
Ik denk dat heel wat PTA mensjes zich hier thuis zullen voelen
Hobbyschuur met hefbrug _O_

[ afbeelding ]

(en de fotograaf wist niet wat de mooiste foto van de voorkant was, en heeft ze dus allemaal maar geplaatst)
Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben. :)

Het is trouwens wel duidelijk om welke auto's het hier (voornamelijk) gaat:

En leuk ruim huis voor onder de 2 ton :) Jammer dat het diep in groningen staat.

[ Bericht 13% gewijzigd door aloe_vera op 20-12-2010 20:43:17 ]
pi_90236692
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Ik ken best een hoop autohobbyisten, waarvan ik er van 2 zeker weet dat ze ook hun eigen hefbrug thuis hebben. :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En leuk ruim huis voor onder de 2 ton :) Jammer dat het diep in groningen staat.
Is nou op de eerste foto een urinoir in de keuken te zien??
pi_90236929
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:

[..]

Idd!!! En ik denk dat jij de eerste bent die het opviel :D
pi_90237440
Dat lijkt me niet de keuken maar meer een wc met toegevoegde functionaliteit ten behoeve van het voorzien in bijvoorbeeld een bakje koffie of de mogelijkheid je handen te wassen met het oog op de aanwezige werkplaats.

Dit is namelijk de keuken:
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_90246281
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:25 schreef Tulping het volgende:

[..]

:Y
quote:
Voor de werkplaats een apart eenvoudig keukenblok met toilet en urinoir
  woensdag 22 december 2010 @ 09:22:16 #134
53151 T42
Pinball Wizard
pi_90276699
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

te ver weg jammer :P
  woensdag 22 december 2010 @ 09:24:47 #135
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_90276752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor een Cello - een (contra-)bas is nog veel groter.
En die opgezette hond lijkt me een gevalletje 'kunst' van het :X -soort.
Volgens mij is het een hond van houtskool. Zoiets staat bij de dokter hier in het dorp ook. :Y
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_90288508
Huis van Wesley Sneijder en zijn ex

Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
pi_90290345
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hè gezellig zo'n open haard! :D
De vorige eigenaar kijkt gezellig mee vanaf de kast.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:04:27 #138
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90296508
Huis van Wesley Sneijder staat ook op Funda.

Een beetje een woonwagen inrichting in een huis met 700m2 oppervlakte. :')

http://www.funda.nl/koop/(...)enrooslaan-23/fotos/
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_90300297
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Huis van Wesley Sneijder staat ook op Funda.

Een beetje een woonwagen inrichting in een huis met 700m2 oppervlakte. :')

http://www.funda.nl/koop/(...)enrooslaan-23/fotos/
...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 december 2010 @ 19:27:47 #140
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90302069
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...je hoeft maar 2 berichtjes terug te lezen. Twee.
Oké.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:54:29 #141
323439 HetKlusKonijn
pi_90315485
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:

Die ex woont er met hun zoontje, dus ik ga er maar vanuit dat het haar wansmaak is...
Volgens de Telegraaf (ja ik weet het, niet de meest betrouwbare bron :') ) is het toch echt meneer Snijder's huis. Zou me, gezien die recentelijke potsierlijke bruiloft van hem (in lichtblauwe campingsmoking), toch echt niet veel verbazen als hij zelf ook wel verantwoordelijk is voor enige wansmaak in die woning...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  woensdag 22 december 2010 @ 23:01:48 #142
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90315999
quote:

Het is ab-so-luut niet mijn smaak qua inrichting, maar ik vind het wel mooi dat het zo constant is. Het is gewoon tot in de puntjes helemaal doorgevoerd en afgemaakt :)
  woensdag 22 december 2010 @ 23:07:11 #143
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_90316349
Mooi die twee douchecabines in huis :').
pi_90321743
quote:

Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijn :D

Bij de haard (de orchideeen zijn hopelijk wel echt)

Er staat nog meer als je goed rondkijkt.... :P
pi_90325825
Valt me wel op dat, na de geshopte blauwe luchten, de makelaars nu overgestapt zijn op HDR :')

als voorbeeldje
pi_90335553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:42 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Ik zie toch een heleboel zijden bloemen, dus denk dat die van Yolanthe zijn :D

Bij de haard (de orchideeen zijn hopelijk wel echt)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er staat nog meer als je goed rondkijkt.... :P
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het werk van een interieurarchitect is. Dat er iemand betaalt wordt voor zoiets. :')
pi_90344662
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Zoheetik het volgende:
Mooi die twee douchecabines in huis :').
Ik durft er ¤7,52 op te zetten dat de een toiletruimte is en de andere de douche.
pi_90495851
Kijk, een tuin *O*

maandag 27 december 2010 @ 16:15:31 #149
323439 HetKlusKonijn
pi_90498170
^^ da's meer tuin dan dat ik hier heb...

enne.. linkje? Ik vermoed dat het een binnenstadswoninkje is, dan is dat toch best een leuke oplossing.
pi_90498673
Oh, foto is klikbaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')