Op de realm waar ik speel was het zo druk dat ik twee uur heb gedaan over 80-81quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat questen wel al beter gaat ondertussen, gisterenmiddag/avond voornamelijk bezig geweest inhet zuiden van Vashj'ir (waar je die visions moet spelen met die Naga enzo), en er was goed door te levellen, eigenlijk geen een keer gehad dat 't te druk was met mensen die aan t questen waren. Het enigste plekje waar t druk was, was dat Nespira geval.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Rauw. het volgende:
En dat komt omdat mensen geen hol snappen van Nespirah
Ik heb iig gisteren wel 40 man uit de brand geholpen daar.
Dat vraag ik me ook afquote:
Ja dat heb ik al bij meerdere mensen gehoord.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Het enige probleem wat ik dus heb ik Vashj'ir is dat ik niet alle quests heb kunnen vinden voor de achievement en een bug heb dat ik er een niet in kan leveren die (sowieso één) andere quest(s) opent.
Zo heel lang vind ik 2uur niet hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef internal het volgende:
[..]
Op de realm waar ik speel was het zo druk dat ik twee uur heb gedaan over 80-81Moest de hele tijd wachten op respawns.
Niet eerst nog Uldum? Dan mis je wel nog de Gnomebliteration quest.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef lifeblind het volgende:
Heel Vashj'ir kan me verder verotten vanaf 't moment dat ik 82 dingdeBen meteen naar deepholm gegaan
Heb wel een obsidium mining route uitgestippeld daar, moet toch inkomsten hebben (en ik moet m'n JC ook nog levellen, want die zit nog maar op 455 ofzo).
Het had een stuk sneller gekund als er niet de hele tijd mensen mijn mobs aan het taggen warenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Zo heel lang vind ik 2uur niet hoor.
Als je mount bij binnenkomst komen die lui niet. wat resulteert in heel lang rondlopen en zoeken naar de clue.quote:
Ik snap wat je bedoeld.. ^^quote:Op woensdag 8 december 2010 11:13 schreef internal het volgende:
[..]
Het had een stuk sneller gekund als er niet de hele tijd mensen mijn mobs aan het taggen waren
Dat zie ik dan wel, 't is nu zaak om z.s.m. 85 te worden, het liefste in 1 flow, en als ik heel snel van gebied moet gaan wisselen schiet dat niet op voor mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:12 schreef internal het volgende:
[..]
Niet eerst nog Uldum? Dan mis je wel nog de Gnomebliteration quest.
Oeh, die zit er inderdaad wel érg nice uitquote:Op woensdag 8 december 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Terwijl ik op onze CE's wacht, vanavond nog een uurtje grinden voor deze toffe TBC mount die ik nog niet had![]()
[ afbeelding ]
Read wowhead or GTFO. Lijkt me simpel genoeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Grats
Blijft leuk gisteren was ik van plan om archologie te gaan doen ipv questen. Maar om de een of andere reden kwam ik steeds weer in instances terecht met een guild group.
Ik zou toch een moeten leren om nee te zeggen![]()
Maar ik weet wel weer zeker dat ik een enorme hekel heb aan tactics uitleggen in tekst ipv vent. Damn dat wordt irritant als je iedere keer nieuwe guildy's mee hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb zojuist een Sparkle Pony cadeau gekregen voor mijn verjaardag
Godverdomme
Ik voel me ineens verplicht een Belf te rollenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:51 schreef internal het volgende:
[..]
Ach nu kan jij ook pronken met je paardje.
Male Belf met goku haarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me ineens verplicht een Belf te rollen
Gebruik altijd mijn OS 3D (10 man) draak die ik heb gehaald voor het te zergen was, zijn er inmiddels zoveel van dat het niet om te pimpen is...quote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vraagje, op welke mount vliegen jullie het meest rond? Op een kijk-mij-eens-uber-zijn-draak die je alleen kunt krijgen door tig raid achievements? Of een bijzondere waar je veel geluk voor hebt moeten hebben?
Echt wel! Wat ongelooflijk irritant is dat!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef Hitomi het volgende:
Ik vlieg rond op de standaard faction mount. Lekker compact.
Wat kan ik me ergeren aan de mensen die tegenwoordig hun fat-ass dragon mount bovenop een questgiver planten..
Obsidian sanctum 3Dquote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef lifeblind het volgende:
Ik wissel met vliegen een beetje tussen mijn celestial steed (ja lach maar), of anders op mijn zwarte draakje (geen idee waar ie vandaag komt, maar volgens mij is dat die uit CoS-HC).
Ah, weet ik dat ook weerquote:
Cenarion Expedition mount. Vind hem het mooist en hij is lekker klein vergeleken met al die dragons.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vraagje, op welke mount vliegen jullie het meest rond? Op een kijk-mij-eens-uber-zijn-draak die je alleen kunt krijgen door tig raid achievements? Of een bijzondere waar je veel geluk voor hebt moeten hebben?
Ik vlieg zelf het liefst rond op gewoon de standaard Horde mount. Lekker slank en klein, ook als je gelandt bent. Veel prettiger nmm.
Cenarion War Hippogryph omdat dat gewoon het mooiste model ingame isquote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik vlieg zelf het liefst rond op gewoon de standaard Horde mount. Lekker slank en klein, ook als je gelandt bent. Veel prettiger nmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Daar moet je gewoon een ban voor kunnen krijgen inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef Hitomi het volgende:
Ik vlieg rond op de standaard faction mount. Lekker compact.
Wat kan ik me ergeren aan de mensen die tegenwoordig hun fat-ass dragon mount bovenop een questgiver planten..
Is dat zo? Ik heb die Swift Horde Wolf ookquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef ufopiloot het volgende:
ICC drake, Ulduar drake en Netherdrake, met een random mount macro
En op de grond een Swift Alliance Steed, heb nog wel veel anderen maar die alliance steed is officieel uit de game, dus leuker
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef internal het volgende:
Ik vlieg gewoon rond op mijn Bronze Drake
Ik vind die albino draak er echt niet uitzien, sowieso eigenlijk alle draken. De Ironbound Proto daarentegen (L)quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook een random macro (een voor grond en een voor vliegen) met de tofste mounts uit mijn collectie, en daar komen vanavond dus de Cenarian War Hippogryph én de albino draak bij want 50 mounts)
Echt?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik vind die albino draak er echt niet uitzien, sowieso eigenlijk alle draken. De Ironbound Proto daarentegen (L)
Edit: alle draken die dezelfde model hebben als de albino. Protos zijn awesome.
Ik wilde die ook omdat ik nog maar 3 mounts hoef voor die achievement ofzo, maar ik heb geen zin om rep te grindenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk.![]()
Archeology levelt je xp nog lekker ook trouwens.
Rep grinden is wel irritant maar Blizz heeft wel de drop chance verhoogd en een ei hatched nu om de drie dagen in plaats van om de week.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde die ook omdat ik nog maar 3 mounts hoef voor die achievement ofzo, maar ik heb geen zin om rep te grinden
Godverdommequote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Rep grinden is wel irritant maar Blizz heeft wel de drop chance verhoogd en een ei hatched nu om de drie dagen in plaats van om de week.![]()
Nadeeltje: weg portals Dalaran.
Argent Tournament Ground tabard of Dalaran Ring.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef Sjiznit het volgende:
Ik moet ook nog de Polar Bear van de daily in Northrend, beetje vervelend daar te komen alleen.
En dan ben je nu een?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Successful Race Change Transactions
Name Race/Class Realm Date Transaction ID
Bxoylon Aggramar 8/12/2010 1040XXXX
These race changes have been successfully completed.
The characters are now available to play.
DKxDKquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit een x in de naam, wat denk jezelf!
Wat heeft een x te maken met Goblin?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bxoylon (ipv Babylon). Een Gobliin dus
Veel Gobliin namen hebben een x erinquote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef internal het volgende:
[..]
Wat heeft een x te maken met Goblin?
Boxxy lijkt op een goblinquote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef internal het volgende:
[..]
Wat heeft een x te maken met Goblin?
Hmm, was mij nog niet opgevallenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel Gobliin namen hebben een x erin
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Boxxy lijkt op een goblin
explains everything
Ik vond Gilneas juist wel goed gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net eerste 6 levels van Worgen stuff gedaan, is echt ontzettend saai en stom. Die worgens lopen ook nog eens alsof ze nog 3333 pijlen in hun enkels hebben hangen.
Same, alleen over dat lopen van de Worgen heeft hij wel een punt. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vond Gilneas juist wel goed gedaan
Aliquanta. Nu hoor ik er niet bij!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel Gobliin namen hebben een x erin
Thunderstyle. Ik mag dus ook niet bij de clubquote:
Erg emo bedoel jequote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef pugehenis het volgende:
deepholm is erg sfeervol vergeleken met mount hyjal
Snel! Thunderstylex!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Thunderstyle. Ik mag dus ook niet bij de club
Ik las: Thunderstylesex.quote:
Nee, gewoon gaafquote:
Ik vind het echt het ergste gebied sinds shadowmoon valley. Irritante kleur, overdekt, en kaalquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon gaaf
Die Earthen etc kunnen me dan gestolen worden, maar de zone zelf. Ja, goeie toelie
Tja ach, smaken verschillen hèquote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vind het echt het ergste gebied sinds shadowmoon valley. Irritante kleur, overdekt, en kaal
Dit is niet de FP..quote:
Ik las ''een cellofaankut''quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Civilian het volgende:
De postbode is lief geweest
(en celofaan is kut als je graag iets snel wil openen)
Dat is hetzelfde als je arena ratingquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef drumstickNL het volgende:
Oh mijn god, nu is er zelfs een qeue van 1300!!!!
Die is pas crowded geworden nádat ik ging spelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef leeell het volgende:
moet je niet op een crowded server spelen
Tong80 postquote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die is pas crowded geworden nádat ik ging spelen.
IEDEREEN OPROTTEN!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |