Gebruik altijd mijn OS 3D (10 man) draak die ik heb gehaald voor het te zergen was, zijn er inmiddels zoveel van dat het niet om te pimpen is...quote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vraagje, op welke mount vliegen jullie het meest rond? Op een kijk-mij-eens-uber-zijn-draak die je alleen kunt krijgen door tig raid achievements? Of een bijzondere waar je veel geluk voor hebt moeten hebben?
Echt wel! Wat ongelooflijk irritant is dat!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef Hitomi het volgende:
Ik vlieg rond op de standaard faction mount. Lekker compact.
Wat kan ik me ergeren aan de mensen die tegenwoordig hun fat-ass dragon mount bovenop een questgiver planten..
Obsidian sanctum 3Dquote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef lifeblind het volgende:
Ik wissel met vliegen een beetje tussen mijn celestial steed (ja lach maar), of anders op mijn zwarte draakje (geen idee waar ie vandaag komt, maar volgens mij is dat die uit CoS-HC).
Ah, weet ik dat ook weerquote:
Cenarion Expedition mount. Vind hem het mooist en hij is lekker klein vergeleken met al die dragons.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Vraagje, op welke mount vliegen jullie het meest rond? Op een kijk-mij-eens-uber-zijn-draak die je alleen kunt krijgen door tig raid achievements? Of een bijzondere waar je veel geluk voor hebt moeten hebben?
Ik vlieg zelf het liefst rond op gewoon de standaard Horde mount. Lekker slank en klein, ook als je gelandt bent. Veel prettiger nmm.
Cenarion War Hippogryph omdat dat gewoon het mooiste model ingame isquote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik vlieg zelf het liefst rond op gewoon de standaard Horde mount. Lekker slank en klein, ook als je gelandt bent. Veel prettiger nmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Daar moet je gewoon een ban voor kunnen krijgen inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef Hitomi het volgende:
Ik vlieg rond op de standaard faction mount. Lekker compact.
Wat kan ik me ergeren aan de mensen die tegenwoordig hun fat-ass dragon mount bovenop een questgiver planten..
Is dat zo? Ik heb die Swift Horde Wolf ookquote:Op woensdag 8 december 2010 13:44 schreef ufopiloot het volgende:
ICC drake, Ulduar drake en Netherdrake, met een random mount macro
En op de grond een Swift Alliance Steed, heb nog wel veel anderen maar die alliance steed is officieel uit de game, dus leuker
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef internal het volgende:
Ik vlieg gewoon rond op mijn Bronze Drake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |