Hmm, was mij nog niet opgevallenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel Gobliin namen hebben een x erin
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Boxxy lijkt op een goblin
explains everything
Ik vond Gilneas juist wel goed gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 17:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net eerste 6 levels van Worgen stuff gedaan, is echt ontzettend saai en stom. Die worgens lopen ook nog eens alsof ze nog 3333 pijlen in hun enkels hebben hangen.
Same, alleen over dat lopen van de Worgen heeft hij wel een punt. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef internal het volgende:
[..]
Ik vond Gilneas juist wel goed gedaan
Aliquanta. Nu hoor ik er niet bij!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel Gobliin namen hebben een x erin
Thunderstyle. Ik mag dus ook niet bij de clubquote:
Erg emo bedoel jequote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef pugehenis het volgende:
deepholm is erg sfeervol vergeleken met mount hyjal
Snel! Thunderstylex!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Thunderstyle. Ik mag dus ook niet bij de club
Ik las: Thunderstylesex.quote:
Nee, gewoon gaafquote:
Ik vind het echt het ergste gebied sinds shadowmoon valley. Irritante kleur, overdekt, en kaalquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon gaaf
Die Earthen etc kunnen me dan gestolen worden, maar de zone zelf. Ja, goeie toelie
Tja ach, smaken verschillen hčquote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vind het echt het ergste gebied sinds shadowmoon valley. Irritante kleur, overdekt, en kaal
Dit is niet de FP..quote:
Ik las ''een cellofaankut''quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Civilian het volgende:
De postbode is lief geweest
(en celofaan is kut als je graag iets snel wil openen)
Dat is hetzelfde als je arena ratingquote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef drumstickNL het volgende:
Oh mijn god, nu is er zelfs een qeue van 1300!!!!
Die is pas crowded geworden nádat ik ging spelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef leeell het volgende:
moet je niet op een crowded server spelen
Tong80 postquote:Op woensdag 8 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die is pas crowded geworden nádat ik ging spelen.
IEDEREEN OPROTTEN!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |