Daar heb ik ook nooit veel goeds over gehoord neequote:
Dat merk is zo slecht dat ik de naam niet eens durfde te spellen, uit angst dat mijn Volvo door vliegend roest bevangen zou worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Creeg het volgende:
Ohja, Lancia spant helemaal de fcking kroon.
Precies. Ik durfde het nog aan. Ik had zwaar gewond kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat merk is zo slecht dat ik de naam niet eens durfde te spellen.
Jij houdt vast van een dikke bakquote:
Omdat je er het beste met een veegwagen achteraan kan rijden om de onderdelen die er af gesodemieterd zijn op te vegen. En om alle gelekte vloeistoffen weer van de straat te krijgen.quote:
Waardeloos idd die Ferrari's, Lamborghini's en Maserati's.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
Alles uit Frankrijk, Italie of de VS.
Eerlijk is eerlijk, ze staan vaker @ de dealert dan dat ze rondrijden..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waardeloos idd die Ferrari's, Lamborghini's en Maserati's.
De Delta S4 was anders een beestquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Creeg het volgende:
Ohja, Lancia spant helemaal de fcking kroon.
Wat Turquaz52 zegt, technisch gezien zijn dat echt geen goede auto's. Vooral Lambo's hebben nogal de neiging spontaan te ontbranden of op de snelweg technische mankementen te krijgen die (dodelijke) ongelukken veroorzaken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waardeloos idd die Ferrari's, Lamborghini's en Maserati's.
Ohja, en over welk bouwjaar hebben we het dan ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat je er het beste met een veegwagen achteraan kan rijden om de onderdelen die er af gesodemieterd zijn op te vegen. En om alle gelekte vloeistoffen weer van de straat te krijgen.
Die heeft waarschijnlijk ooit eens een verhaaltje gehoord over falende hydraulische vering op een antieke BX.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, en over welk bouwjaar hebben we het dan ?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef j_rone het volgende:
wat is/zijn volgens jou de slechste automerk(ken)
kwa techniek en betrouwbaarhijd
van mij
saab
alfa romeo
opel
Op welke SAAB baseer je dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Fatty het volgende:
Nja, ik weet niet hoe de saabs '' vroeger '' waren, maar dat ding wat ze nu hebben is een drama... half gaar dashboard, goedkope materialen, goedkope knopjes, etc etc, en das toch jammer.
De huidige 95,quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Op welke SAAB baseer je dat?
Intelligente opmerking. Denk je dat ze hun basismodel op de autobeurzen neerzetten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Fatty het volgende:
[..]
De huidige 95,
Nu is een showmodel op een beurs ( Parijs auto beurs ) misschien niet helemaal een goede weerspiegeling van het '' product '', maar de looks / feel was toch echt bagger.
Kom nou, de huidige Saabs stellen niks meer voor, niet alleen delen ze een sloot onderdelen met Opel, maar de Amerikaanse manier van technologie ontwikkelen (geen geld aan ontwikkeling spenderen, een rijtje ledjes in je auto proppen en doen alsof dat supergaaf is) heeft het merk compleet om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Intelligente opmerking. Denk je dat ze hun basismodel op de autobeurzen neerzetten?
Daar staan top of the bill auto's met alle mogelijke opties, wel een goede weerspiegeling dus. Maargoed, jij baseert jouw keuze van het slechtste automerk dus op een blik die je eens geworpen hebt op een bepaald model, tijdens een autobeurs?
Ik zeg niet dat Saab er beter op geworden is, maar goedkope rommel kan je het nog steeds niet noemen en het merk als slechtste automerk bestempelen wegens een vluchtige blik in een 95 tijdens een autobeurs, lijkt me ietwat overtrokken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom nou, de huidige Saabs stellen niks meer voor, niet alleen delen ze een sloot onderdelen met Opel, maar de Amerikaanse manier van technologie ontwikkelen (geen geld aan ontwikkeling spenderen, een rijtje ledjes in je auto proppen en doen alsof dat supergaaf is) heeft het merk compleet om zeep geholpen.
Het ging mij niet om het feit of het een basis model was, het blijft het feit dat de feels / looks van het interieur gewoon goedkoop aanvoelen, en dat is gewoon niet zoals het hoort, net zoals een mercedes van 100.000¤ halen, en er dan achter komen dat je nog moet bijbetalen voor een stuur... hoort ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Intelligente opmerking. Denk je dat ze hun basismodel op de autobeurzen neerzetten?
Daar staan top of the bill auto's met alle mogelijke opties, wel een goede weerspiegeling dus. Maargoed, jij baseert jouw keuze van het slechtste automerk dus op een blik die je eens geworpen hebt op een bepaald model, tijdens een autobeurs?
Overigens:
[ afbeelding ]
Goedkope knoppies hé?
waarom heb je hem dan weg gedaan?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:38 schreef ditiseenusername het volgende:
Waarom zijn opels slechte auto's ? heb er tot vorig jaar een gehad en echt nooit problemen mee gehad, een benzinemodel met een kwart miljoen kilometers
Ik heb hem weggedaan omdat ik een auto van de zaak kreeg waarmee ik ook prive mocht rijden.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef T42 het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan weg gedaan?
als ik een auto heb die me bevalt ben ik echt niet vanplan hem weg te doen
slecht = dus opel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |