Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kloon? Ik geloofde hem wel.
En nee.
Uit feedback?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kom uit het afvoerputje van FOK!
Ik kan me absoluut niks boosaardigs aan hem voorstellen. Willekeur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Kloon? Ik geloofde hem wel.
En nee.
En waarom is hij onder zijn eerste naam geband, weet je dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.
Het leek me een vriendelijke dorpsgek. Ik dacht dan ook in eerste instantie dat het een kloon van Tong80 was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me absoluut niks boosaardigs aan hem voorstellen. Willekeur.
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer, ik vond zijn topics vermakelijk.
Bartjequote:
Het was op het witte tapijt die toch al niet mee gaat...maar daar gaat het niet olm...deze ozo intens lompe actiequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon de rijst een beetje in het tapijt trappen, je gaat toch snel verhuizen.
Maar deze kwam gewoon naar je toe!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Graseter het volgende:
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.
Wij wonen nu in een achterbuurt dus daar hoeven we niet zoveel moeite voor te doen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar deze kwam gewoon naar je toe!
Ik woon in zo'n buurt en dat gaat je nog tegenvallen hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.
Ik haat loslopende dieren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar deze kwam gewoon naar je toe!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien rijden de treinen nu wél op tijd. Zoiets?
Oh Moots, zdngmw heeft ook nog een tip van flip.
Lama, de rosbief wordt kant en klaar aangeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik meer noten ga strooien dan zwartequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
De mods van tegenwoordig.Denken dat ze alles kunnen maken.
Wie bashen we?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Zijn jullie aan het samenscholen hier....en 1 persoon samen aan het bashen....FOEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemdquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb weer wat minder met mensen die overal waar ze kunnen stemmen ronselen.
Maar dat is wel een beetje dom, aangezien hij zelf 4233492 keer aangaf dat hij zo heet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.
Lama?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef mootie het volgende:
Lama, de rosbief wordt kant en klaar aangeleverd
Graseter heet bartje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemd
Dat stemmen is best verdomd moeilijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemd
Neuh ik niet, vond dandy wel ok.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die overijpe blauwe kaas?!...Weet ik het ...ik ben nog pissed om me nasi
Had het idee dat er echt geen kwaad celletje in die gozer zat. Heel naief, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik niet, vond dandy wel ok.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stemmen is best verdomd moeilijk.
Ik probeer iedereen een stem te geven, maar er zijn niet genoeg opties! Of ik moet D-K dorpsgek maken.
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik vind het ook lastig, veel te veel fok!kers die ik leuk vind, ook buiten deze SC.
Ik ga Cc wel weer doen als de leukste user om te volgen, dat is traditie.
En ik zag dat iemand mij had als mod met de meeste kennis van zaken.
Welke zaken?! Denk ik dan.
does a bear shit in the woods ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is gras groen? is de lucht blauw.....is dandydinges geband?
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Ik vond het ook wel grappig ja, Liesje, het meeste verstand van sex?
Ja echt hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Ik vond het ook wel grappig ja, Liesje, het meeste verstand van sex?
Waarom ben ik nou weer de dorpsgek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stemmen is best verdomd moeilijk.
Ik probeer iedereen een stem te geven, maar er zijn niet genoeg opties! Of ik moet D-K dorpsgek maken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.
Heb er nog een paar te gaan!
quote:
quote:Does the Pope shit in the woods? It's a question that has puzzled philosophers, theologians, journalists, and historians for centuries.
http://uncyclopedia.wikia(...)shit_in_the_woods%3F
Toch niet als Fok!slet he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.
Heb er nog een paar te gaan!
Wie zegt dat Pietje de dader was? Ik hoorde gisteren dat notities anoniem gegeven werden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Het is de tijd van het jaar, Teun.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén en één is tweequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pietje de dader was? Ik hoorde gisteren dat notities anoniem gegeven werden.
Donkere dagen voor Kersemusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is de tijd van het jaar, Teun.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat klopt! Twee notities dus! Boef!quote:
Je hebt 71 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezochtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef anufri het volgende:
ik wacht wel effe als hier niemand zich meldt dan was er ergens een topic over die moet ik
dan gaan zoeken..
Zeg er eens wat van Remlof, je kan utquote:
Zeg teun...het is maar een note van FOK!....who cares weet je...tis niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van Remlof, je kan ut![]()
Twee notities en gisteren al eentje van ¤ 300,-, daar word ik ook emo van
Jep, al die anderen der erop volgden zijn té gemaakt en daardoor een stuk minderquote:
De notes van FOK! zijn tenminste gratisquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van Remlof, je kan ut![]()
Twee notities en gisteren al eentje van ¤ 300,-, daar word ik ook emo van
Nou ja, bij 30 kom ik terug onder mijn echte naamquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg teun...het is maar een note van FOK!....who cares weet je...tis niet echt
Klopt, dit is de enige echte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, al die anderen der erop volgden zijn té gemaakt en daardoor een stuk minder
Weet je dat nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
Wtf is een Blond Amsterdams servies anyway?
aH... JAH.. DIEquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezocht
Nee he....schei eens uit....echt hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, bij 30 kom ik terug onder mijn echte naam![]()
Wel....ga je schamenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, en daar schaam ik me ook helemaal niet voor
Dat scheelt wel een beetje. Hebben ze op het werk lopen goochelen en trucken met extra fiscale ruimte, in het kader van woon-werkverkeer (ik krijg 15 cent, mag belastingvrij 19 cent zijn) een extra inkomen van ruim ¤ 400,-, ben ik het bijna al weer kwijt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De notes van FOK! zijn tenminste gratis
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef Copycat het volgende:
Was CarO niet erg into Blond Amsterdam?
Prik ze!quote:
Iquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef anufri het volgende:
[..]
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effe
ik weet niet of ze die codes spaart
maar hiervoor kan je sparen
[ afbeelding ]
Is leukals ik geen pop art servis zou hebben zou ik er zelf voor gaan sparen
maar ik wil niet alles door elkaar heen...
Lief!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeee, degene die ik een hele lange ban toewens
Over popart gesproken, mijn aansteker heeft een popartprintje, en ik kan dus geen peukje opsteken zonder aan Fann te denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef anufri het volgende:
[..]
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effe
ik weet niet of ze die codes spaart
maar hiervoor kan je sparen
[ afbeelding ]
Is leukals ik geen pop art servis zou hebben zou ik er zelf voor gaan sparen
maar ik wil niet alles door elkaar heen...
Wij hebben ook fann-chips!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Over popart gesproken, mijn aansteker heeft een popartprintje, en ik kan dus geen peukje opsteken zonder aan Fann te denken
Oh ik dacht deze:.....ah laat ook maar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezocht
Ik vind dat wel iets voor Teun. Kan ie de notes van Pietje lezen!quote:
Eens kijken hoeveel Fok! voor fokkers isquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets voor Teun. Kan ie de notes van Pietje lezen!
Het aanbod dat je al gehad hebt is niet geldig. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel Fok! voor fokkers is
Zoveel moeite kan mijn vraag toch niet zijn voor Yvonne![]()
Ja...ik log wel in onder BQ d'r naamquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het aanbod dat je al gehad hebt is niet geldig. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden.
Nee nooit gelezen,quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een foto van Warhol op mijn koelkast, een popbox vol Warhol curiosa op mijn kast en als het goed is, over een paar dagen een iPadcover die is gebaseerd op het werk van hedendaags pop art icoon Niagara.
Haar werk is meer Lichtenstein dan Warhol.
Heb je de dagboeken van Warhol al eens gelezen, FANN? Aanrader!
Een bug in de matrixquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...ik log wel in onder BQ d'r naam
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sloot in mijn studententijd in Groningen vaak de nacht af met een bezoek aan Warhol. Daar schenen de meest desperate vrouwen te komen. Ik heb daar nooit iets van gemerkt
Ha!!!!....nou...we resten the case dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavonden
Gewoon opgeven, tis niet andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar tot nu toe nog nooit alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!!....nou...we resten the case dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |