Donkere dagen voor Kersemusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is de tijd van het jaar, Teun.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Dat klopt! Twee notities dus! Boef!quote:
Je hebt 71 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezochtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef anufri het volgende:
ik wacht wel effe als hier niemand zich meldt dan was er ergens een topic over die moet ik
dan gaan zoeken..
Zeg er eens wat van Remlof, je kan utquote:
Zeg teun...het is maar een note van FOK!....who cares weet je...tis niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van Remlof, je kan ut![]()
Twee notities en gisteren al eentje van ¤ 300,-, daar word ik ook emo van
Jep, al die anderen der erop volgden zijn té gemaakt en daardoor een stuk minderquote:
De notes van FOK! zijn tenminste gratisquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van Remlof, je kan ut![]()
Twee notities en gisteren al eentje van ¤ 300,-, daar word ik ook emo van
Nou ja, bij 30 kom ik terug onder mijn echte naamquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg teun...het is maar een note van FOK!....who cares weet je...tis niet echt
Klopt, dit is de enige echte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, al die anderen der erop volgden zijn té gemaakt en daardoor een stuk minder
Weet je dat nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
Wtf is een Blond Amsterdams servies anyway?
aH... JAH.. DIEquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezocht
Nee he....schei eens uit....echt hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, bij 30 kom ik terug onder mijn echte naam![]()
Wel....ga je schamenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, en daar schaam ik me ook helemaal niet voor
Dat scheelt wel een beetje. Hebben ze op het werk lopen goochelen en trucken met extra fiscale ruimte, in het kader van woon-werkverkeer (ik krijg 15 cent, mag belastingvrij 19 cent zijn) een extra inkomen van ruim ¤ 400,-, ben ik het bijna al weer kwijt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De notes van FOK! zijn tenminste gratis
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef Copycat het volgende:
Was CarO niet erg into Blond Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |