Dat stemmen is best verdomd moeilijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemd
Neuh ik niet, vond dandy wel ok.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die overijpe blauwe kaas?!...Weet ik het ...ik ben nog pissed om me nasi
Had het idee dat er echt geen kwaad celletje in die gozer zat. Heel naief, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik niet, vond dandy wel ok.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stemmen is best verdomd moeilijk.
Ik probeer iedereen een stem te geven, maar er zijn niet genoeg opties! Of ik moet D-K dorpsgek maken.
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik vind het ook lastig, veel te veel fok!kers die ik leuk vind, ook buiten deze SC.
Ik ga Cc wel weer doen als de leukste user om te volgen, dat is traditie.
En ik zag dat iemand mij had als mod met de meeste kennis van zaken.
Welke zaken?! Denk ik dan.
does a bear shit in the woods ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is gras groen? is de lucht blauw.....is dandydinges geband?
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Ik vond het ook wel grappig ja, Liesje, het meeste verstand van sex?
Ja echt hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Ik vond het ook wel grappig ja, Liesje, het meeste verstand van sex?
Waarom ben ik nou weer de dorpsgek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stemmen is best verdomd moeilijk.
Ik probeer iedereen een stem te geven, maar er zijn niet genoeg opties! Of ik moet D-K dorpsgek maken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.
Heb er nog een paar te gaan!
quote:
quote:Does the Pope shit in the woods? It's a question that has puzzled philosophers, theologians, journalists, and historians for centuries.
http://uncyclopedia.wikia(...)shit_in_the_woods%3F
Toch niet als Fok!slet he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hmmm Cc, Noek, Gert, Rem, Laysa en Lies in mijn lijstje weten te verwerken.
Heb er nog een paar te gaan!
Wie zegt dat Pietje de dader was? Ik hoorde gisteren dat notities anoniem gegeven werden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Het is de tijd van het jaar, Teun.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Eén en één is tweequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pietje de dader was? Ik hoorde gisteren dat notities anoniem gegeven werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |