Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kloon? Ik geloofde hem wel.
En nee.
Uit feedback?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kom uit het afvoerputje van FOK!
Ik kan me absoluut niks boosaardigs aan hem voorstellen. Willekeur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Kloon? Ik geloofde hem wel.
En nee.
En waarom is hij onder zijn eerste naam geband, weet je dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.
Het leek me een vriendelijke dorpsgek. Ik dacht dan ook in eerste instantie dat het een kloon van Tong80 was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me absoluut niks boosaardigs aan hem voorstellen. Willekeur.
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer, ik vond zijn topics vermakelijk.
Bartjequote:
Het was op het witte tapijt die toch al niet mee gaat...maar daar gaat het niet olm...deze ozo intens lompe actiequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon de rijst een beetje in het tapijt trappen, je gaat toch snel verhuizen.
Maar deze kwam gewoon naar je toe!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Graseter het volgende:
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.
Wij wonen nu in een achterbuurt dus daar hoeven we niet zoveel moeite voor te doen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar deze kwam gewoon naar je toe!
Ik woon in zo'n buurt en dat gaat je nog tegenvallen hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond hem veel te overwaardeerd. Als je naar een of andere achterbuurt gaat vind je honderden van dat soort mensen.
Ik haat loslopende dieren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar deze kwam gewoon naar je toe!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien rijden de treinen nu wél op tijd. Zoiets?
Oh Moots, zdngmw heeft ook nog een tip van flip.
Lama, de rosbief wordt kant en klaar aangeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik meer noten ga strooien dan zwartequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
De mods van tegenwoordig.Denken dat ze alles kunnen maken.
Wie bashen we?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Zijn jullie aan het samenscholen hier....en 1 persoon samen aan het bashen....FOEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemdquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb weer wat minder met mensen die overal waar ze kunnen stemmen ronselen.
Maar dat is wel een beetje dom, aangezien hij zelf 4233492 keer aangaf dat hij zo heet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kloon van edwinemanuelposse ofzo. Het is gewoon dezelfde persoon.
Lama?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef mootie het volgende:
Lama, de rosbief wordt kant en klaar aangeleverd
Graseter heet bartje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer stem....anders had ik nu dus gewoon op ons bartje gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |