I agree.quote:

quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze.
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is?

wie is dit nu weer ????????quote:

Ha ha Marrije.. dat meen je niet hey?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is gewoon langs me heen gegaan

iemand hier die weet waarvoor die gast een eerdere ban te pakken had? Met iemand hier bedoel ik niet iemand die het weet maar het daar niet over mag hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloon van gebande, had al eerder weg moeten zijn.

Heks ! Sterkte !quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel verhaal, komt wel een keer, ga nu weer naar die achtelijke cursus toe, nou ga niet toneel spelen daar moet je dan doen he, verslaafde/of ander soort client/buddy echt hou niet van die poespas, wat ik eerder zei, die hebben nog nooit een verslaafde in het wild gezien.
dus ga me weer een avondje verbazen over de cursusleiders die denken dat je alles kan oplepelen uit het boekje, die denken de wijsheid in pacht te hebben en alles beter weten.
ach heb me bui gewoon ff niet (me ouwe tante zeikt ook aan me hoofd) dus kan nog gezellig worden vanavond.![]()
![]()

en zo te zien ben ik niet de enige, anus heeft het ook niet meegekregen zo te zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha ha Marrije.. dat meen je niet hey?

waarschijnlijk iets flauws. Ze zijn jaloers dat hun videoblog niet zo goed is...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand hier die weet waarvoor die gast een eerdere ban te pakken had? Met iemand hier bedoel ik niet iemand die het weet maar het daar niet over mag hebben

Hey!quote:

quote:

Misschien kun je tijdens de feestdagen op bezoek bij ZDNGMW, draadjesvlees zat straks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef anufri het volgende:
ik heb trek in sudderlappies![]()
nee echt waar door dat gezeik heb ik daar nu trek in![]()
met aardappeltjes en jus en sperzieboontjes......
morgen maar dan, heb ik nu niet in huis

quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kun je tijdens de feestdagen op bezoek bij ZDNGMW, draadjesvlees zat straks.

nou, tis voorgoed naar de kliko, evenals zijn mails. . .quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarschijnlijk iets flauws. Ze zijn jaloers dat hun videoblog niet zo goed is...

Ben je bang voor Remlove? Nou, ik niet! Dan maar een note of een ban.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef anufri het volgende:
![]()
kweetniet meer wat ik wel en niet kan zeggen
dus ik seg niks![]()

Jij hebt gewoon een uur geleden je bestelling doorgebeld?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo! Even Thais eten gehaald. Altijd leuk om de gezichten van de andere klanten te zien als ik daar als laatste binnenkom en als eerste met m'n eten weer vertrek

En net dit jaar is er een poststaking.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar eens echt kerstkaarten naar IEDEREEN te schrijven
ik ben helemaal in de mood

Talk to mequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef anufri het volgende:
Ik heb besloten om dit jaar eens echt kerstkaarten naar IEDEREEN te schrijven
ik ben helemaal in de mood

Bang voor Remmy ???quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je bang voor Remlove? Nou, ik niet! Dan maar een note of een ban.
Zou trouwens mijn eerste ban zijn. Ook spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |