Prik ze!quote:
Iquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef anufri het volgende:
[..]
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effe
ik weet niet of ze die codes spaart
maar hiervoor kan je sparen
[ afbeelding ]
Is leukals ik geen pop art servis zou hebben zou ik er zelf voor gaan sparen
maar ik wil niet alles door elkaar heen...
Lief!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeee, degene die ik een hele lange ban toewens
Over popart gesproken, mijn aansteker heeft een popartprintje, en ik kan dus geen peukje opsteken zonder aan Fann te denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef anufri het volgende:
[..]
volgens mij wel, daarom wacht ik ook nog effe
ik weet niet of ze die codes spaart
maar hiervoor kan je sparen
[ afbeelding ]
Is leukals ik geen pop art servis zou hebben zou ik er zelf voor gaan sparen
maar ik wil niet alles door elkaar heen...
Wij hebben ook fann-chips!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Over popart gesproken, mijn aansteker heeft een popartprintje, en ik kan dus geen peukje opsteken zonder aan Fann te denken
Oh ik dacht deze:.....ah laat ook maar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Unox spaarkaarten voor Blond Amsterdam servies gezocht
Ik vind dat wel iets voor Teun. Kan ie de notes van Pietje lezen!quote:
Eens kijken hoeveel Fok! voor fokkers isquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets voor Teun. Kan ie de notes van Pietje lezen!
Het aanbod dat je al gehad hebt is niet geldig. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel Fok! voor fokkers is
Zoveel moeite kan mijn vraag toch niet zijn voor Yvonne![]()
Ja...ik log wel in onder BQ d'r naamquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het aanbod dat je al gehad hebt is niet geldig. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden.
Nee nooit gelezen,quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een foto van Warhol op mijn koelkast, een popbox vol Warhol curiosa op mijn kast en als het goed is, over een paar dagen een iPadcover die is gebaseerd op het werk van hedendaags pop art icoon Niagara.
Haar werk is meer Lichtenstein dan Warhol.
Heb je de dagboeken van Warhol al eens gelezen, FANN? Aanrader!
Een bug in de matrixquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...ik log wel in onder BQ d'r naam
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sloot in mijn studententijd in Groningen vaak de nacht af met een bezoek aan Warhol. Daar schenen de meest desperate vrouwen te komen. Ik heb daar nooit iets van gemerkt
Ha!!!!....nou...we resten the case dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom daar nog wel eens op donderdagavonden
Gewoon opgeven, tis niet andersquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vandaag weer twee notes erbij. Dat gaat prima hier. Thnx Pietje
Maar tot nu toe nog nooit alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!!!!....nou...we resten the case dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |