Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze zullen er geen probleem van maken, maar helemaal juist is het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gewoon een eigen wil en als zij daar last van hebben is dat hun probleem
Jij reageerde niet meer op mijn aanbod PMquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens anders mee moest prikken...
dan hoef ik hem niet te bellenquote:
Net weggegooid.quote:
Dat dus. Dat laatste kan ik iig zekerquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij kan het altijd proberenEn anders prikt ie wel met iets anders
Dan is het toch mijn probleem?quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zullen er geen probleem van maken, maar helemaal juist is het niet.
Joah, een vluggertjequote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik bel wel in de reclame, net zo makkelijk!
Die hab' ich doch gekauft?quote:
Oh, we krijgen zo veel meuk bij games dat we alles op het eind van het jaar weg doen. Nu heb ik Kirby wel gekocht, maar met in het achterhoofd deze weggeef-actie. Ik heb er toch tweequote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
Maar Pheno wat was dat nou met Kirby en kerst veiling?
quote:
ikke wil winnen !quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we krijgen zo veel meuk bij games dat we alles op het eind van het jaar weg doen. Nu heb ik Kirby wel gekocht, maar met in het achterhoofd deze weggeef-actie. Ik heb er toch twee
heb je geen smeerseltje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
niet krabben niet krabben niet krabben niet krabben
thee? warme chocolademelk?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik lust geen koffie, ben ik derhalve nog wel welkom?
Aardig was KSC-ers drinken het niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil wel, want Kirbyquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we krijgen zo veel meuk bij games dat we alles op het eind van het jaar weg doen. Nu heb ik Kirby wel gekocht, maar met in het achterhoofd deze weggeef-actie. Ik heb er toch twee
Ja hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik krab wel even.quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
niet krabben niet krabben niet krabben niet krabben
Toch wel voor mij he?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ikke wil winnen !
[..]
heb je geen smeerseltje?
je vergeet de seksquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?
En ben je gezellig?
Dan ben je gewoon welkom.
als ik hem win mag jij hem hebbenquote:
Zijn er mensen die geen seks lusten?quote:
Ik seks niet met mannenquote:
Du du du du meerschweinchen!quote:
Vandaar een veiling. Maar details komen nog. Die zijn we zelf nog aan het makenquote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel, want Kirby
[..]
Ja hoor
ik wil ook wat winnenquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik hem win mag jij hem hebben
joepiequote:
Homofoobquote:
Ik ben een man.quote:
ik zei niet je vergeet de seks met jou...quote:
Hey Muckquote:
Dankjequote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik hem win mag jij hem hebben
Nee, Krirbyquote:
picsquote:
ja zeg wat ordinairquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook wat winnen
fotos maken van jou als prijs
vast wel..quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er mensen die geen seks lusten?
Tofquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?
En ben je gezellig?
Dan ben je gewoon welkom.
Aha, ik zie welquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar een veiling. Maar details komen nog. Die zijn we zelf nog aan het maken
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoordquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Ik zie mogelijkheden...
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik kenquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg wat ordinairik als prijs? En dan?
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoord![]()
Ja, die ideeën hebben we allemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
nee, maar lust je dat graag?quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik bij gebrek aan iemand om seks mee te hebben dan weer niet.
die kende ik alquote:
Joepiequote:
Het mijne komt alsnog tot op mijn schouders hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
ik hou niet van kort haar, ik laat 't altijd groeien totdat m'n moeder me dwingt om naar de kapper te gaan, en dan wacht ik weer een paar maanden
Zal ik morgen wel even regelen,nu te luiquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je ook aan foto's van voor en na?
ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben volgens mij ergens in de zomer voor het laatst naar de kapper geweest
Als je bedoeld dat ik aan orale bevrediging doe: ja,mits fris gewassen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar lust je dat graag?
Hahaha met zijn 3tjes nog welquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaan.
Euh ik ook en wil eigenlijk ook eens weer gaan maar weet nog niet wat ik wil met mijn haarquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik vorige week nog minimaal aan puntjes eraf laten knippenquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb extreme krullen, dus als het tot m'n ogen komt en ik het stijl, komt het tot m'n kin...quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het mijne komt alsnog tot op mijn schouders hoor
echt kort hoeft van mij niet meer
ik nog voor de zomervakantiequote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Is goedquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik morgen wel even regelen,nu te lui
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleverenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha met zijn 3tjes nog wel
Ik hou er niet van om derde wiel aan de wagen te zijn
[..]
![]()
Ja, iets met bang voor gladheid enzo, en it wasn't mequote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wel handig, tussen kerst en oud en nieuw nog even, dan kan het er weer even tegenaanquote:
Ik heb heeeeel steil haar, dus tot op mijn schouders is ook echt tot op mijn schoudersquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb extreme krullen, dus als het tot m'n ogen komt en ik het stijl, komt het tot m'n kin...
en als ik het achter nu stijl, komt het ongeveer tot m'n schouderbladen, terwijl het nu m'n schouders nog lang niet raakt
Dat bedoelde ik niet, maar leuk om te wetenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat ik aan orale bevrediging doe: ja,mits fris gewassen.
Voor mij ben jij het eerste wielquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
Schopje KPD? Because I can...quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleveren
koeeeeeeeeeeeeeeewlquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel steil haar, dus tot op mijn schouders is ook echt tot op mijn schouders
quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar leuk om te weten
ik zou me er niet prettig bijvoelenquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleveren
quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, iets met bang voor gladheid enzo, en it wasn't me.
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.quote:
Nou, maar lang staat je ook goed hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig, tussen kerst en oud en nieuw nog even, dan kan het er weer even tegenaan
Het was de vorige keer al lang
Je bedoelt: het is zo'n gloeiend zaaddodend grafnummer dat het eigenlijk wel weer leuk isquote:
Hahahahaha, ik moet steeds heul hard om jou lachenquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.
Ja, precies datquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: het is zo'n gloeiend zaaddodend grafnummer dat het eigenlijk wel weer leuk is
Alleen het was van de week wel koud op het bolletjequote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar lang staat je ook goed hoor
Dan druk ik haar wel onder de douchequote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.
17de gaat et em sowieso niet worden voor jou want dan is het private time voor mij en die 2 maar gewoon ergens volgend jaar een keer ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou me er niet prettig bijvoelenbovendien kan ik de 17e niet
![]()
[..]
Op zich ook een oplossing, maar die bakmatten maken een onwisbare indruk, dan doet ze dat voortaan uit voorzorg wel.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan druk ik haar wel onder de douche
Ah, maar dat staat enig bij mijn eczeemquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen het was van de week wel koud op het bolletje
Overigens moet ik geen zonnebrand vergeten, anders heb ik andere problemen. Roos zonder haar zeg maar.
Nah ...quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
17de gaat et em sowieso niet worden voor jou want dan is het private time voor mij en die 2 maar gewoon ergens volgend jaar een keer ofzo
maar goed als jij je er niet goed bij voelt moet je et ook niet doen
word een foto ook niet mooier op
oeh, trouwenquote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, maar dat staat enig bij mijn eczeem
Als ik haar onder de douche parkeer is het ook wel duidelijk lijkt mequote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich ook een oplossing, maar die bakmatten maken een onwisbare indruk, dan doet ze dat voortaan uit voorzorg wel.
mietjequote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen het was van de week wel koud op het bolletje
Overigens moet ik geen zonnebrand vergeten, anders heb ik andere problemen. Roos zonder haar zeg maar.
quote:
Dat was ik al, ik at graag.quote:
quote:
Gaat lekker daarquote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
een kilo vlees voor 2 personen is toch wat teveel met fonduen![]()
maar geen probleem we beginnen over een uurtje weer gewoon opnieuw
Pannenkoekorgies.quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
Hebben jullie wel eens een meet eigenlijk?
Dan moet je je zak legen.quote:
tegenwoordig welquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
ik eet nog steeds graagquote:
Ik ook, maar het is op.quote:
ietsiepietsie te vroegquote:
en anders schuif je maar wat vlees deze kant op heb wel honger alweerquote:
Nee nooitquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
we hebben er net een achter de rugquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
ik heb nog genoegquote:
Waitwhutwhat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn afscheidstopic achter de schermen loopt lekker.
Ik heb eigenlijk wel zin de volgendequote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we hebben er net een achter de rug
Ow.quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we hebben er net een achter de rug
huh ga je dan stoppenquote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
quote:
de volgende is bij mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tof.Staat er nog wat in de planning?:)
een heel stukquote:
Oh, daar kun jij niet bij. Het is een beetje flauw, maar ik kon het niet latenquote:
dramahoerquote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jullie doen het bij mensen thuis?
quote:
quote:
verkochtquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik bied een euro voor een pak kerstkransjes!
Wat, flauwe mod grapjes?quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daar kun jij niet bij. Het is een beetje flauw, maar ik kon het niet laten
quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daar kunkan jij niet bij. Het is een beetje flauw, maar ik kon het niet laten
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekkerquote:
crew grapjesquote:
And it worksquote:
Ben je nu de K vergeten of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marije is een trut aan de telefoon.
wie is marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jij hebt elke avond dweilgrapjesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
bel mij maar, ik ben veel lieverquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die stemquote:
Net wat Tina Turner ooit zongquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
wie is Marije?quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik bedoelde ook meetsquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meeten, niet wat anders.
Ik ben kroegmeets gewend namelijk.
Slikken krengquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Jij gaat ook lachen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bel mij maar, ik ben veel liever
Dat hoort zo, dat doe ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke bedoel ik! Zie je wat mijn woede met mij doet. Ik slik vanzelf letters in (ook al bij het gesprek).
Ik weet hetquote:
Doe je wel een beetje lief tegen mijn neefje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent zelf een trut met je vrouwenstudie
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net wat Tina Turner ooit zong
Trouwen?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Daar bel je Herman maar voor!quote:
uitstel maar geen afstelquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms is wat langzamer ook wel even lekker
jaaa, ik wil pannenkoekenquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meets
met pannenkoeken en/of hapjes
Ik hoop dan niet dat je zei: zullen we ton.en?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, zegt degene die personen uitlacht als ze hun diepste gevoelens bij iemand uitstortenquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent zelf een trut met je vrouwenstudie
![]()
die krijg ik te horenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bel mij maar, ik ben veel liever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
En RZ, je bent welkom hoor, ook als niet koffiedrinker, want Drenths en plaggenhut
Wel, al je klonen!quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijg ik te horen![]()
die maak ik niet zelf
nee, want dat er een eind aan komt is onvermijdelijkquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uitstel maar geen afstel![]()
en dan een eindsprintje
vervloekt Twents accent.quote:
Die snor!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar bel je Herman maar voor!
quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat neem je terug
wij zijn samen heel erg liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zegt degene die personen uitlacht als ze hun diepste gevoelens bij iemand uitstorten
Ik hou van grapjes maken.quote:
Staat mijn webcam weer aan?quote:
Zal ik je zo dan bellen voor wat telefoonseks?quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was om de gepassioneerde ruzie op gang te brengen
er is altijd een andere keerquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want dat er een eind aan komt is onvermijdelijk
En muckje!!!!quote:
Goedmaakseks ftwquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat was om de gepassioneerde ruzie op gang te brengen
Ooooh jawelquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Drents en Gronings is niks beter.
Drentsquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, Drents en Gronings is niks beter.
DIT KEER HEB IK HELEMAAL NOG NIKS NAARS GEZEGD...quote:
quote:
Graagquote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zal ik je zo dan bellen voor wat telefoonseks?
ja, heel vaak meteen erna alquote:
Kom je? Maak ik nog wel even ruzie met jequote:
Kun je nagaan, ik ben na en lange schoolperiode maar weer naar de uni gegaan. Er was niets meer over.quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hersens verdampen na school, sorry
ik toch ook niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
DIT KEER HEB IK HELEMAAL NOG NIKS NAARS GEZEGD...
Speel ik wel Boer Hans en jij de vrouw met autopech.quote:
Ik kom altijd bij je!quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je? Maak ik nog wel even ruzie met je
Jij bent Fries, dus waarom mag ik dat niet zeggen dan?quote:
Met beide is niks mis. En stiekem spreek ik het tweede beter dan het eerst want ik woon in Noord-Drenthe en mijn pa is een echte Groninger.quote:
Subtiele steek onder de gordel over dat ik wel weer zou denken dat jij mensen uitlacht.quote:
Dat ligt gecompliceerdquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat ik niet de enige noorderling ben hier?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Giertje het volgende:
Postal Gold genomineerd voor Loden Leeuw
en terecht
Ja, ik heb ervaring met autopech dus dat kan ik welquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Speel ik wel Boer Hans en jij de vrouw met autopech.
nouja zegquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiele steek onder de gordel over dat ik wel weer zou denken dat jij mensen uitlacht.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met beide is niks mis. En stiekem spreek ik het tweede beter dan het eerst want ik woon in Noord-Drenthe en mijn pa is een echte Groninger.
Ik ben niet friehies, daar ben ik alleen maar gebohoren!quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent Fries, dus waarom mag ik dat niet zeggen dan?
slaap lekker wokkiequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens douchen en het mandje in![]()
morgen weer een fokloze dag![]()
kom je voorlezen suikerliefje![]()
En daar gaat het omquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nouja dan niet, jij weet het tenminste
Trusten Wokquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom alquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
Lekker slapen wokjequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
dag wokkiequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens zijn Marijke en ik diep teleurgesteld in jullie jongens.
Was mijn piemelpic in KPD niet goed belicht?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Da's heul geen teleurstelling. Ik woon in de driehoek Assen - Groningen - Veendam.quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]De teleurstelling
En waar woon je dan in Noord- Drenthe als ik vragen mag?
Mijn zoon is anders keiliefquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
slaap zacht wokjequote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
Oh, okeequote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet friehies, daar ben ik alleen maar gebohoren!
Ik heb allemaal drents en gronings bloed hoor![]()
![]()
slaap ze wokquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
welquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was mijn piemelpic in KPD niet goed belicht?
heb ik je piemel gemist?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ons niet eens missenquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heb jij nog last gehad van het slechte weer qua klanten, btw? Dat vraag ik me opeens af?quote:
Preciesquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, okeeSorry dan, dan is Gronings ook
Ja, dat ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kwam zo binnen in het vorige topicquote:
jullie gingen bellen in de reclame en het was reclame.quote:
Dat deed me dus diep pijn he van binnen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
WW al vaak genoeg gezien, jij kan niet vaak genoeg
Eenmaal in utrecht blijf je daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik denk dat Marijke het graag voor me goed maaktquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat deed me dus diep pijn he van binnen?
daar hebben we idd redelijk wat last van gehad vooral de woensdag-,donderdag-'en vrijdagavondquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van het slechte weer qua klanten, btw? Dat vraag ik me opeens af?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarIk ben al blij dat ik er kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kom maar hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat deed me dus diep pijn he van binnen?
wie?wat?waar?welke?quote:
Wel hoorquote:
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het sneeuwt, er blaadjes op het spoor liggen, het vriest, het hard regent of als het hard waait wel ja
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ohzeerzekerswelquote:
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucksquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het sneeuwt, er blaadjes op het spoor liggen, het vriest, het hard regent of als het hard waait wel ja
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucks
Als je de juiste vrouwen nooit ontmoet hebt niet neequote:
Daar hoef ik niet veel sympathie van te verwachten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Marijke het graag voor me goed maakt
als je niet van koffie houdt gaat het welquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucks
LL, ik ook van jou!quote:
Joah, die zijn goddelijkquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.
Ach, kwakzalvers zijn er ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam ik er achter dat het een hoax is.
Je vergeet de brandende verkeersleiding.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Noujaaaa wat liefquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL, ik ook van jou!Ik vind je echt geweldig
Ken jij toevallig Harry Niehof?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Grunnegs is gout.
(Ok, ik spreek het beter dan ik het schrijf)
quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam ik er achter dat het een hoax is.
frappuccinoquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.
ook de koffie is er primaquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet van koffie houdt gaat het wel
Ow, gaat het daar fout?quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de juiste vrouwen nooit ontmoet hebt niet nee
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen exquote:
nog steeds dezelfde?quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen ex
Dankje voor deze zeer nuttige aanvullingquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet de brandende verkeersleiding.
En ik meen het echtquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaaaa wat liefik vind jou ook leuk
neuken?![]()
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
auquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor deze zeer nuttige aanvulling
[..]
En ik meen het echt
Nee, wel Ede Staal en Rooie Rinus en Pe Daalemmerquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Harry Niehof?
Ik ben laat begonnen. Erg laatquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde?
of gewoon nooit aan begonnen...
Jupquote:
Ja, gauw, kom eens op een meet van ons en je gelooft op slag weer, met al die schattige meisjes hierquote:
ik heb er genoeg voor ons samenquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan! Kan!quote:
Maar het is wel zoquote:
Nee, vertel mij wat. Net op het moment dat ik dacht dat het goed ging vond zij dat ze niet genoeg voelde.quote:
Ah, tof! Maar zo'n koffieleut moet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |