ja, heel vaak meteen erna alquote:
Kom je? Maak ik nog wel even ruzie met jequote:
Kun je nagaan, ik ben na en lange schoolperiode maar weer naar de uni gegaan. Er was niets meer over.quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hersens verdampen na school, sorry
ik toch ook niet?quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
DIT KEER HEB IK HELEMAAL NOG NIKS NAARS GEZEGD...
Speel ik wel Boer Hans en jij de vrouw met autopech.quote:
Ik kom altijd bij je!quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je? Maak ik nog wel even ruzie met je
Jij bent Fries, dus waarom mag ik dat niet zeggen dan?quote:
Met beide is niks mis. En stiekem spreek ik het tweede beter dan het eerst want ik woon in Noord-Drenthe en mijn pa is een echte Groninger.quote:
Subtiele steek onder de gordel over dat ik wel weer zou denken dat jij mensen uitlacht.quote:
Dat ligt gecompliceerdquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat ik niet de enige noorderling ben hier?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Giertje het volgende:
Postal Gold genomineerd voor Loden Leeuw
en terecht
Ja, ik heb ervaring met autopech dus dat kan ik welquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Speel ik wel Boer Hans en jij de vrouw met autopech.
nouja zegquote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiele steek onder de gordel over dat ik wel weer zou denken dat jij mensen uitlacht.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met beide is niks mis. En stiekem spreek ik het tweede beter dan het eerst want ik woon in Noord-Drenthe en mijn pa is een echte Groninger.
Ik ben niet friehies, daar ben ik alleen maar gebohoren!quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent Fries, dus waarom mag ik dat niet zeggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |