ja zeg wat ordinairquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook wat winnen
fotos maken van jou als prijs
vast wel..quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er mensen die geen seks lusten?
Tofquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?
En ben je gezellig?
Dan ben je gewoon welkom.
Aha, ik zie welquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar een veiling. Maar details komen nog. Die zijn we zelf nog aan het maken
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoordquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Ik zie mogelijkheden...
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik kenquote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg wat ordinairik als prijs? En dan?
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nogmaals mijn pm heb je niet beantwoord![]()
Ja, die ideeën hebben we allemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
nee, maar lust je dat graag?quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik bij gebrek aan iemand om seks mee te hebben dan weer niet.
die kende ik alquote:
Joepiequote:
Het mijne komt alsnog tot op mijn schouders hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Joepie
ik hou niet van kort haar, ik laat 't altijd groeien totdat m'n moeder me dwingt om naar de kapper te gaan, en dan wacht ik weer een paar maanden
Zal ik morgen wel even regelen,nu te luiquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je ook aan foto's van voor en na?
ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben volgens mij ergens in de zomer voor het laatst naar de kapper geweest
Als je bedoeld dat ik aan orale bevrediging doe: ja,mits fris gewassen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar lust je dat graag?
Hahaha met zijn 3tjes nog welquote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja nou ja heb wel een idee om fotos te maken van jou en 2 mede foksters die ik ken
quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat feest zou sowieso niet door zijn gegaan.
Euh ik ook en wil eigenlijk ook eens weer gaan maar weet nog niet wat ik wil met mijn haarquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik vorige week nog minimaal aan puntjes eraf laten knippenquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb extreme krullen, dus als het tot m'n ogen komt en ik het stijl, komt het tot m'n kin...quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het mijne komt alsnog tot op mijn schouders hoor
echt kort hoeft van mij niet meer
ik nog voor de zomervakantiequote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Is goedquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik morgen wel even regelen,nu te lui
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleverenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha met zijn 3tjes nog wel
Ik hou er niet van om derde wiel aan de wagen te zijn
[..]
![]()
Ja, iets met bang voor gladheid enzo, en it wasn't mequote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wel handig, tussen kerst en oud en nieuw nog even, dan kan het er weer even tegenaanquote:
Ik heb heeeeel steil haar, dus tot op mijn schouders is ook echt tot op mijn schoudersquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb extreme krullen, dus als het tot m'n ogen komt en ik het stijl, komt het tot m'n kin...
en als ik het achter nu stijl, komt het ongeveer tot m'n schouderbladen, terwijl het nu m'n schouders nog lang niet raakt
Dat bedoelde ik niet, maar leuk om te wetenquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat ik aan orale bevrediging doe: ja,mits fris gewassen.
Voor mij ben jij het eerste wielquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
Schopje KPD? Because I can...quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleveren
koeeeeeeeeeeeeeeewlquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel steil haar, dus tot op mijn schouders is ook echt tot op mijn schouders
quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar leuk om te weten
ik zou me er niet prettig bijvoelenquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah paar mooie kiekjes van jullie 3 samen kan best leuke dingen opleveren
quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, iets met bang voor gladheid enzo, en it wasn't me.
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.quote:
Nou, maar lang staat je ook goed hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig, tussen kerst en oud en nieuw nog even, dan kan het er weer even tegenaan
Het was de vorige keer al lang
Je bedoelt: het is zo'n gloeiend zaaddodend grafnummer dat het eigenlijk wel weer leuk isquote:
Hahahahaha, ik moet steeds heul hard om jou lachenquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.
Ja, precies datquote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: het is zo'n gloeiend zaaddodend grafnummer dat het eigenlijk wel weer leuk is
Alleen het was van de week wel koud op het bolletjequote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar lang staat je ook goed hoor
Dan druk ik haar wel onder de douchequote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet fris gewassen is kun je misschien bij de xenos van die rubberen bakmaten kopen.
17de gaat et em sowieso niet worden voor jou want dan is het private time voor mij en die 2 maar gewoon ergens volgend jaar een keer ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou me er niet prettig bijvoelenbovendien kan ik de 17e niet
![]()
[..]
Op zich ook een oplossing, maar die bakmatten maken een onwisbare indruk, dan doet ze dat voortaan uit voorzorg wel.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan druk ik haar wel onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |