Je vergeet de brandende verkeersleiding.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het sneeuwt, er blaadjes op het spoor liggen, het vriest, het hard regent of als het hard waait wel ja
Noujaaaa wat liefquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL, ik ook van jou!Ik vind je echt geweldig
Ken jij toevallig Harry Niehof?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Grunnegs is gout.
(Ok, ik spreek het beter dan ik het schrijf)
quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam ik er achter dat het een hoax is.
frappuccinoquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.
ook de koffie is er primaquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet van koffie houdt gaat het wel
Ow, gaat het daar fout?quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de juiste vrouwen nooit ontmoet hebt niet nee
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen exquote:
nog steeds dezelfde?quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen ex
Dankje voor deze zeer nuttige aanvullingquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet de brandende verkeersleiding.
En ik meen het echtquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaaaa wat liefik vind jou ook leuk
neuken?![]()
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
auquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor deze zeer nuttige aanvulling
[..]
En ik meen het echt
Nee, wel Ede Staal en Rooie Rinus en Pe Daalemmerquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Harry Niehof?
Ik ben laat begonnen. Erg laatquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde?
of gewoon nooit aan begonnen...
Jupquote:
Ja, gauw, kom eens op een meet van ons en je gelooft op slag weer, met al die schattige meisjes hierquote:
ik heb er genoeg voor ons samenquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan! Kan!quote:
Maar het is wel zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |