Jaa echt welquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat boeit mij dat nu, wat jij er van vindt?
[..]
of niet dan
Ook alle vrouwen uit de KSCquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie gaat er dan op mij stemmen![]()
?????
Alle, uh, mannen en eendvogeligen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie gaat er dan op mij stemmen![]()
?????
hij zet de mooiste tats die ik ooit zagquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben geen fan van portretten als tatts maar dat is wel effe erg mooi gedaan
ja, het floepte er zomaar uitquote:
Niet zo boos kijken, krijg je rimpels vanquote:
Ik dacht wel dat je wist dat ik dat konquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha trev maakt een grappje
Een keer mijn box maar meenemen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kent ze ook alleen maar van de Monty Python Fluxx
Daarom juistquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen belijdenis gedaan, dus ik hoef me niet aan het boekje te houden.
Maar wie is het dan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zet de mooiste tats die ik ooit zag
in januari ga ik er weer een laten zettenquote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zet de mooiste tats die ik ooit zag
Dat deed het nu bij mij ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het floepte er zomaar uit
ja, dat dus.quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben geen fan van portretten als tatts maar dat is wel effe erg mooi gedaan
Ik bied een kusje als je me belt, jouw stemquote:
Nee, als je er niet aan gaat houden moet je ook geen ja zeggen.quote:
De doofstomme op het station zal er blij mee zijn!quote:
heeft hij zo'n mooie stem?quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bied een kusje als je me belt, jouw stem
jose lopez van lowridet tatooquote:
Mijn boerenaccent ja?quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bied een kusje als je me belt, jouw stem
quote:
ik laat spinnenwebben zetten op mijn schoudersquote:
Dat kan niet andersquote:
Moet je ook zelf weten maar als nog bepalen zij niet mijn sex levenquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, als je er niet aan gaat houden moet je ook geen ja zeggen.Ik heb er bewust geen ja tegen gezegd, omdat ik weet dat ik me aan de helft niet ga houden of er niet in geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |