Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Het "pakt" dingen voor jequote:grep "unix" *.htm
search all .htm files in the current directory for any reference of unix and give results similar to the below example text.
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.quote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook van mannen kan je liefdesverdriet hebben.
Mannen zijn ook niet altijd tof hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik helaas ook en wat baal ik daar soms van
quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het "pakt" dingen voor je
Ik ken dat grapje dus als
Grep beer
No
Sudo grep beer
Ok
En hoi beroemde meneer
Dat is echt niet waar, er zijn zat mannen die werkelijk waar moeilijker zijn dan de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.
Mijn beste vriend zegt wel eens:"Als wij homo waren waren we heel gelukkig samen."
Het probleem is alleen: we willen wel homo worden maar we hebben die gevoelens niet.
haha, garpjes enzquote:
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik denk steeds dat Muck of het Flippiee is![]()
Hoi Marijke
Deutsche Spelling, Liebchen, Deutsche Spelling!quote:
Ik was jou vergetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Sudo apt-get install beer-chair
Password: ********
Install is commencing..........
Hehe. "pakt" zei je hmm?quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het "pakt" dingen voor je
Ik ken dat grapje dus als
Grep beer
No
Sudo grep beer
Ok
En hoi beroemde meneer
Kortom,we kunnen concluderen dat liefde gewoon zuigt?quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen zijn ook niet altijd tof hoor
Maar serieus nemen is juist zo lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik neem vrouwen gewoon niet meer serieus, kunnen ze ook niet mijn hartje breken.
Hihi je zie nemenquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar serieus nemen is juist zo lekker
quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe. "pakt" zei je hmm?![]()
grep me.
Tssk, ik ben ook heel duidelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.
Mijn beste vriend zegt wel eens:"Als wij homo waren waren we heel gelukkig samen."
Het probleem is alleen: we willen wel homo worden maar we hebben die gevoelens niet.
zo leuk was ie ook weer niet hoorquote:
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde vrouwen ontmoet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, er zijn zat mannen die werkelijk waar moeilijker zijn dan de gemiddelde vrouw
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je er nog wat aan!quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom,we kunnen concluderen dat liefde gewoon zuigt?
Als je de diepere betekenis neemtquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eh...quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik neem vrouwen gewoon niet meer serieus, kunnen ze ook niet mijn hartje breken.
Welnee, je moet juist andersom doen. Wel serieus nemen, maar niet dat gezeik eromheenquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
+1quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde vrouwen ontmoet.
Echt gesprek of alleen een brief gestuurd?quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij Leenbakker
cablegunmaster@blackbox-laptop>sudo apt-get remove TheFamousmanquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik was jou vergeten
sorry!
bij deze:
Cablegunmaster
wazrom datquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Kom maar, danquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
da's niet aardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
cablegunmaster@blackbox-laptop>sudo apt-get remove TheFamousman
Do you really wanna remove TheFamousman and free up to 800mb? (y/n) y
Lekker stuk vleesquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.
Ik heb er genoeg van om als een stuk vlees behandeld te worden in dit topic.
Nee, via internet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt gesprek of alleen een brief gestuurd?
Dieperquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de diepere betekenis neemt
Goed punt.quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je er nog wat aan!
aaaahhwww kom je knuffuhluh?quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.
Ik heb er genoeg van om als een stuk vlees behandeld te worden in dit topic.
Waarom geloof ik er nu weinig van?quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker stuk vleesNee, ik bedoelde dat ik het erg prettig vind om mensen serieus te nemen op de niet seksistische manier
Vraari bakte me 450 euro schuld bij Leen. Dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Alleen als het platonisch bedoeld is en geen lust aan te pas komt.quote:
Die is zo bijna 2010quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraari bakte me 450 euro schuld bij Leen. Dat was echt fantastisch!
maar leenbakkerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Nou wilde ik zeggen dat het kut is, maar was dat maar zo dan had ik er ook nog wat aan.
Could not execute commando "TheFamousman" is not found.. please restate your command.quote:
Ergens geloof ik dit niet helemaal.quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker stuk vleesNee, ik bedoelde dat ik het erg prettig vind om mensen serieus te nemen op de niet seksistische manier
Hey GFquote:
Hoezo ondankbaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als het platonisch bedoeld is en geen lust aan te pas komt.
tuurlijk niet...quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als het platonisch bedoeld is en geen lust aan te pas komt.
Goudkuipjequote:
Maar je weet toch dat ik van je houd?quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom geloof ik er nu weinig van?
Dan zou ik ook meteen bij de AH solliciteren. Daar twijfelde je toch over? Je kan er altijd nog eentje afwijzen, maar je weet nooit zeker of ze je echt aannemen of ook maar reageren.quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, via internet.
Gesprek komt nog wel neem ik aan.
Als er telnr. bij stond had ik wel gebeld.
Wat is er vaag aan:"Neuken?quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wel een hele duidelijke. Jij was van de vage hints.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraari bakte me 450 euro schuld bij Leen. Dat was echt fantastisch!
leen bakkerquote:
Als er lust bij te pas komt mag jij wel van mij met haar knuffelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Klopt i noes.quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik ook meteen bij de AH solliciteren. Daar twijfelde je toch over? Je kan er altijd nog eentje afwijzen, maar je weet nooit zeker of ze je echt aannemen of ook maar reageren.Zelfs dat fatsoen hebben de meeste niet eens.
Hoiquote:
Niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ergens geloof ik dit niet helemaal.
Wat weer lijd naar goedmaaksseks. Je wilt mijn lichaam, niet mijn geest!quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik van je houd?Ik wil met niemand anders gepassioneerde ruzie maken als jou
quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er lust bij te pas komt mag jij wel van mij met haar knuffelen.
Ik heb behoefte aan om begrepen te worden, niet om genomen te worden.Je moet toch ergens beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel slim ja.quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt i noes.
Maar AH doe ik dan wel na de feestdagen
Als je snapt wat ik bedoel
leen bakkerquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Niet?ZEG JIJ DAT IK LIEG!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nee, ik zeg dat je iets verzwijgtquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Niet?ZEG JIJ DAT IK LIEG!?
dan moet je eerder naar de wc gaanquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een heftige gevoelens ruik ik hier op de avond...
En jij vindt dat erg?quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat weer lijd naar goedmaaksseks. Je wilt mijn lichaam, niet mijn geest!
* LovelyLady knuffelt terugquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft LL een lekkere knuffel![]()
sinds wanneer zijn gevoelens te ruiken?quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Jij jij jij insinueerder!quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je iets verzwijgt
Ik ben afgeknapt op seks. Het is verspilling van tijd, na een dag heb ik de behoefte toch weer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij vindt dat erg?Ben jij wel een echte man?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Misschien moet je dan echt eens onder het randje gaan schoonmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
NEUKEN! Hup hier!quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het vraagteken. Nergens voor nodig. Gewoon afdwingen.
Neuken Myr!quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je dan echt eens onder het randje gaan schoonmaken.
Rawrquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] knuffelt terug
[/me]
[..]
sinds wanneer zijn gevoelens te ruiken?
nog niet duudelijk genoeg?quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is daarme GOFVERDOMEM?!!!!!!!!!
Ok.quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben afgeknapt op seks. Het is verspilling van tijd, na een dag heb ik de behoefte toch weer.
Ja, daarom dusquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja.Ben ik blij dat ik weg was voordat het echte sinterklaas en kerst-drama begon. Ik stond al een week in sinterklaas muziek.
jeetje wat vervelendquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben afgeknapt op seks. Het is verspilling van tijd, na een dag heb ik de behoefte toch weer.
zijn ze altijd al geweest, aangezien bepaalde gevoelens feromonen verspreiden die dus te ruiken zijnquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] knuffelt terug
[/me]
[..]
sinds wanneer zijn gevoelens te ruiken?
Maar wel gezelligquote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef cablegunmaster het volgende:
echt soms ook... deze chat is zooo fout.
NAAIERS OOK :p!
quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Die zin staat best een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moeten we elke dag ruzie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
ik zou liever bij de aldi uit de vuilnisbak eten dan bij de leen bakker werkenquote:
ooh dat soort gevoelens....quote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn ze altijd al geweest, aangezien bepaalde gevoelens feromonen verspreiden die dus te ruiken zijn
Na een dag pasquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
hier is geen mistquote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Excelsior - NAC![]()
Zaterdag afgelast
vanavond inhalen, maar na 7 minuten gestaakt vanwege dichte mist
Ah Fysiologiequote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn ze altijd al geweest, aangezien bepaalde gevoelens feromonen verspreiden die dus te ruiken zijn
ooh wacht dan kunnen ze wel voetballenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.Zie dat als compensatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker daarquote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Excelsior - NAC![]()
Zaterdag afgelast
vanavond inhalen, maar na 7 minuten gestaakt vanwege dichte mist
Gewoon lust opwekkendequote:
quote:
hier ookquote:
Hier in Utrecht zit het ook potdicht trouwensquote:
Maar wat nou als ik nu geen kindjes wil?quote:
jij doet dat anders? Of schiet je met losse floddersquote:
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelenquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker daar
[..]
Gewoon lust opwekkende![]()
[..]
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.NietzscheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De held
Ik snap dat je dat liever doet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou liever bij de aldi uit de vuilnisbak eten dan bij de leen bakker werken
want na 1x komen ben je klaar vd dag?quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij doet dat anders? Of schiet je met losse flodders
[..]
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelen
In mijn Drenthse kop is het ook wat mistigquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Hier in de kop van Drenthe is het ook mistig.
Rond de 100 meter zicht, en dat rijdt zo fijn op landweggetjes en dijkenquote:
Dan is het gewoon om te kijken of het past.quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik nu geen kindjes wil?![]()
omdat het zo'n fijne winkel isquote:
Ik vind zijn snor trouwens wel geil.quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nietzsche![]()
De held
Ik snap dat je dat liever doet
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladenquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:[..]
[..]
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwenquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het gewoon om te kijken of het past.![]()
En daar heb je snoepjes voor. En opvangzakjes.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn Drenthse kop is het ook wat mistig
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind zijn snor trouwens wel geil.
een uur, zijn de leidingen verroest ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladen...
[..]![]()
Knuffelen ?
Na zijn basiswerken te hebben doorgelezen (middelbare school literatuuronderzoek / moeder die op de bieb werkt), heb ik wel genoeg Mulisch gelezen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
En dat is toch ook zo ergquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Trouwen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwen
Oeh, snoepjes?
Als ik een vrouw was glibberde ik zo van mijn stoeltje af.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookLekker ding dat het is
quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef PeZu het volgende:
want na 1x komen ben je k[quote]Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladen...
[..]![]()
Knuffelen ?
Ik drink niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb het over buiten. Niet over die mistige alcoholdamp in jouw hoofd.
Ja, maar niet te veel ineens nsoepen heurquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwen
Oeh, snoepjes?
Nee, too hot to handle.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
een uur, zijn de leidingen verroest ofzo
Ik was niet naar je toch gegaan om je er weer op te zettenquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was glibberde ik zo van mijn stoeltje af.
Daarintegen blow, spuit en snuif je je helemaal lens?quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink niet hoorAlthans, niet veel
Ja, zo gaat dat in Drenthe toch?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trouwen?Jij loopt hard van stapel.
Ja, snoepjes, elke dag eentje.
ik wil bijna altijd meerquote:
Komt mij niet bekend voor om eerlijk te zijn. Ik vind het ook niet echt een uitspraak voor hem.quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
was dit ook van nietzsche:
wie niet in staat is om op de rand van zijn bed in tranen uit te barsten kent de kracht van de hemel niet
?
Het is hier ook dweilen geblazen hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk ze Flesquote:
Later PGRquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Truste voor straks snoetjes.
Veel plezier Flesquote:
Blazen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier ook dweilen geblazen hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Harry Mulisch is wel tof
![]()
Vooral de ontdekking van de hemel, dat vind ik serieus het mooiste boek wat ik ooit gelezen heb (ondanks de afgezaagde Nederlandse thematiek
).
Maak je geen zorgen, als op de vloer lig zie ik die woeste snor van Nietzsche niet en is de bui zo over!quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was niet naar je toch gegaan om je er weer op te zetten
Oh. Ik zat toch best in de buurt. Ik heb het al jaren niet gelezen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en Myr, Raad eens hoeveel ik van je hou gaat over Grote Haas en Hazeltje, twee hazen dus.
En het zijn allebei jongetjes.
Tof boeknet nog voorgelezen
ok thansk nu weet ik nog niksquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt mij niet bekend voor om eerlijk te zijn. Ik vind het ook niet echt een uitspraak voor hem.
Ssssssssst!quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarintegen blow, spuit en snuif je je helemaal lens?
Je hebt mijn mening, dat moet er wel iets toedoen dacht ik zo?quote:
het is al glad buitenquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ookquote:
truste vraaaaaariequote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook vandoor
En zo dra je dus weer wil gaan zitten dan lig je weerquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als op de vloer lig zie ik die woeste snor van Nietzsche niet en is de bui zo over!
Jaja, Ich bin der Agent, und du bist hierhin gefahren miet dein Auto. Zozo, MEvrouwtchen, bitte blasenquote:
Doeg lieffiequote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Heul niet, dat is alleen in de zuidoosthoek.quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat in Drenthe toch?Mag ik wel in jouw plaggenhut komen wonen dan?
![]()
Oeh, lekker hoor
Nein nein nein, nicht blasenquote:
die is alleen boeiend als ik wil weten of je wilt neukenquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt mijn mening, dat moet er wel iets toedoen dacht ik zo?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
truste vraaaaaarie
Moeten we die wel eerst makenquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik zat toch best in de buurt. Ik heb het al jaren niet gelezen.Later ga ik het aan mijn kindjes voorlezen.
Kabeltje van de stroom uittrekken!quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo dra je dus weer wil gaan zitten dan lig je weer
quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijne ook, en dat is het ook het boek dat ik heb liggen voor der re-read
Ohquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nein nein nein, nicht blasen
Ja verdomme, ik dacht dat we onze relatie wat meer inhoud huhuhu gingen geven!quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die is alleen boeiend als ik wil weten of je wilt neuken
Uiteraardquote:
Geeft nietsquote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet, dat is alleen in de zuidoosthoek.
En in Orvelte
Mijn plaggenhut is alleen niet zo groot.
komt goed,a ls jij goed je best doet krijg jij van mij wat inhoud en vullingquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik dacht dat we onze relatie wat meer inhoud huhuhu gingen geven!
Jou wil ik wel blasen hoorquote:
Wel met uitbeelden en alles erbij he, ik wapper en spring me suf altijdquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik zat toch best in de buurt. Ik heb het al jaren niet gelezen.Later ga ik het aan mijn kindjes voorlezen.
Precies, Marijke plakt er zo een serre aanquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft nietsBouwen we er wel een stukkie aan
Afwisseling van spijs doet eten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed,a ls jij goed je best doet krijg jij van mij wat inhoud en vulling
He, ik rook nietquote:
Is dat van de dvd:"Weltmeisterschaft Blasen fur Polizisten"?quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, Ich bin der Agent, und du bist hierhin gefahren miet dein Auto. Zozo, MEvrouwtchen, bitte blasen...
truequote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afwisseling van spijs doet eten.
Ja echt geweldig, en het fijne is dat je het pas helemaal snapt als je het boek uit hebtquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind vooral het begin van het boek met de dialogen tussen engelen zo gaaf
![]()
Het gaat over seks, dan gaat de KSC natuurlijk weer los.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar Popstars
Hoi, Bobbientje de bouwer, aangenaamquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies, Marijke plakt er zo een serre aan
Na Klar!quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat van de dvd:"Weltmeisterschaft Blasen fur Polizisten"?
SEKS?quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het gaat over seks, dan gaat de KSC natuurlijk weer los.
Die sufkut moeten ze ophalen en dan zo'n wit pakje aandoen met dichtgenaaide armenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Ik vind het zelf onzin, maar veel mensen geloven erin
mondje open danquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afwisseling van spijs doet eten.
Na 3 pagina's proberen uit te leggen dat mensen die daartoe oproepen idioten zijn ga ik er zeker aan meedoen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Ik vind het zelf onzin, maar veel mensen geloven erin
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft nietsBouwen we er wel een stukkie aan
Ik 1 keer, maar wil em nog wel een keer gaan lezenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, en het fijne is dat je het pas helemaal snapt als je het boek uit hebt
Ik heb het nu twee keer gelezen...
Als ik ooit zo goed met kinderen word.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel met uitbeelden en alles erbij he, ik wapper en spring me suf altijd
quote:
quote:
Dan maar mijn plaggenhutquote:Op maandag 6 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik rook nietDaar ben ik dan al wel 6 jaar mee gestopt in januari
Nou, en? is alleen wat lastiger met de balkonconstructie voor de vloer, maar verder zie ik geen bezwaar hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.
Peeping Tomquote:
ja man ik zat aan de blue curacaoquote:
Oeh oeh, pick me pick mequote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook... mag ik vanavond aan je tieten zitten?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik rook ook niet trouwens.
En heel saai: ik snuif, blow, spuit en slik ook niet.
Ik drink wel eens een biertje.
Kom maar dan!quote:
gluurderquote:
quote:
Hier kunnen wel twee mensen in.quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maar mijn plaggenhutDie is wel groot genoeg voor 2
Zijn de buren weer eens bezig?quote:
als je aan dat ene stukje dan ook een beetje wilt krabbelen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook... mag ik vanavond aan je tieten zitten?
Nu ook een item in Uitgesproken erover, op Nederland 2.quote:Op maandag 6 december 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die sufkut moeten ze ophalen en dan zo'n wit pakje aandoen met dichtgenaaide armen
Die spoort serieus niet
Geeft niets, niets wat niet weggegooid kan wordenquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier kunnen wel twee mensen in.Maar voor de rest staat het vol met mijn spullen.
Tot straks!quote:
Ik wel.quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, en? is alleen wat lastiger met de balkonconstructie voor de vloer, maar verder zie ik geen bezwaar hoor.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
* Marijkezwolle sprint naar het station
wordt het je teveel?quote:
Hier nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar?WAAR?:9~
* kwijlend in het rond kijkt.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
http://www.ongein.nl/video-ze-wist-niet-beter-12943.aspx
Nee dat wil ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je aan dat ene stukje dan ook een beetje wilt krabbelen?
trev gaat even rukken onder de douchequote:
Krikkie en Krakkie?quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn de buren weer eens bezig?
TMI!quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
trev gaat even rukken onder de douche
kan dat niet beter andersom?quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
* Marijkezwolle sprint naar het station
quote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorEn drink af en toe eens, maar niet te veel meer
quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nietsquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
wat heb ik gemist vandaag?
behalve koffie
Trev trekt zich even terugquote:
Them bastardsquote:
mag ik, mag ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je aan dat ene stukje dan ook een beetje wilt krabbelen?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, niets wat niet weggegooid kan worden
Been there, done thatquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan dat niet beter andersom?
wij wonen hier, en zij daar
Dat wilde ik nou net niet wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, maar het is wel een beetje een vies stukjequote:
heel veel knuffelseksquote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
wat heb ik gemist vandaag?
behalve koffie
Mijn ideequote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net niet weten
quote:
quote:
dat valt toch wel meequote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde van dan ben ik er even niet en dan ben ik het kwijthet gaat hier hard
hij is al klaar hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nogmaals, TMIquote:
quote:
quote:
dat heb ik dus gemist.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het is wel een beetje een vies stukje
quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee![]()
als ik een bak koffie ga pakken is er al minimaal een pagina gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Deze zin kun je zo anders opvatten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde van dan ben ik er even niet en dan ben ik het kwijthet gaat hier hard
ach ja dat heb je hier wel eens hehquote:
Jezus, dat is iets wat ik dus nou echt nooit wou lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |