Precies, Marijke plakt er zo een serre aanquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft nietsBouwen we er wel een stukkie aan
Afwisseling van spijs doet eten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed,a ls jij goed je best doet krijg jij van mij wat inhoud en vulling
He, ik rook nietquote:
Is dat van de dvd:"Weltmeisterschaft Blasen fur Polizisten"?quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, Ich bin der Agent, und du bist hierhin gefahren miet dein Auto. Zozo, MEvrouwtchen, bitte blasen...
truequote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afwisseling van spijs doet eten.
Ja echt geweldig, en het fijne is dat je het pas helemaal snapt als je het boek uit hebtquote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind vooral het begin van het boek met de dialogen tussen engelen zo gaaf
![]()
Het gaat over seks, dan gaat de KSC natuurlijk weer los.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar Popstars
Hoi, Bobbientje de bouwer, aangenaamquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies, Marijke plakt er zo een serre aan
Na Klar!quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat van de dvd:"Weltmeisterschaft Blasen fur Polizisten"?
SEKS?quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het gaat over seks, dan gaat de KSC natuurlijk weer los.
Die sufkut moeten ze ophalen en dan zo'n wit pakje aandoen met dichtgenaaide armenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Ik vind het zelf onzin, maar veel mensen geloven erin
mondje open danquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Afwisseling van spijs doet eten.
Na 3 pagina's proberen uit te leggen dat mensen die daartoe oproepen idioten zijn ga ik er zeker aan meedoen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Doet iemand hier trouwens mee met Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Ik vind het zelf onzin, maar veel mensen geloven erin
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft nietsBouwen we er wel een stukkie aan
Ik 1 keer, maar wil em nog wel een keer gaan lezenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, en het fijne is dat je het pas helemaal snapt als je het boek uit hebt
Ik heb het nu twee keer gelezen...
Als ik ooit zo goed met kinderen word.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel met uitbeelden en alles erbij he, ik wapper en spring me suf altijd
quote:
quote:
Dan maar mijn plaggenhutquote:Op maandag 6 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik rook nietDaar ben ik dan al wel 6 jaar mee gestopt in januari
Nou, en? is alleen wat lastiger met de balkonconstructie voor de vloer, maar verder zie ik geen bezwaar hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik woon op 1 hoog.
Peeping Tomquote:
ja man ik zat aan de blue curacaoquote:
Oeh oeh, pick me pick mequote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook... mag ik vanavond aan je tieten zitten?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik rook ook niet trouwens.
En heel saai: ik snuif, blow, spuit en slik ook niet.
Ik drink wel eens een biertje.
Kom maar dan!quote:
gluurderquote:
quote:
Hier kunnen wel twee mensen in.quote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maar mijn plaggenhutDie is wel groot genoeg voor 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |