En dat is toch ook zo ergquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij doet dat anders? Of schiet je met losse flodders
[..]
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelen
Trouwen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwen
Oeh, snoepjes?
Als ik een vrouw was glibberde ik zo van mijn stoeltje af.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookLekker ding dat het is
quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef PeZu het volgende:
want na 1x komen ben je k[quote]Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladen...
[..]![]()
Knuffelen ?
Ik drink niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb het over buiten. Niet over die mistige alcoholdamp in jouw hoofd.
Ja, maar niet te veel ineens nsoepen heurquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwen
Oeh, snoepjes?
Nee, too hot to handle.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
een uur, zijn de leidingen verroest ofzo
Ik was niet naar je toch gegaan om je er weer op te zettenquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was glibberde ik zo van mijn stoeltje af.
Daarintegen blow, spuit en snuif je je helemaal lens?quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik drink niet hoorAlthans, niet veel
Ja, zo gaat dat in Drenthe toch?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trouwen?Jij loopt hard van stapel.
Ja, snoepjes, elke dag eentje.
ik wil bijna altijd meerquote:
Komt mij niet bekend voor om eerlijk te zijn. Ik vind het ook niet echt een uitspraak voor hem.quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
was dit ook van nietzsche:
wie niet in staat is om op de rand van zijn bed in tranen uit te barsten kent de kracht van de hemel niet
?
Het is hier ook dweilen geblazen hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was glibberde ik zo van mijn stoeltje af.
Kijk ze Flesquote:
Later PGRquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Truste voor straks snoetjes.
Veel plezier Flesquote:
Blazen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier ook dweilen geblazen hoor
quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Harry Mulisch is wel tof
![]()
Vooral de ontdekking van de hemel, dat vind ik serieus het mooiste boek wat ik ooit gelezen heb (ondanks de afgezaagde Nederlandse thematiek
).
Maak je geen zorgen, als op de vloer lig zie ik die woeste snor van Nietzsche niet en is de bui zo over!quote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was niet naar je toch gegaan om je er weer op te zetten
Oh. Ik zat toch best in de buurt. Ik heb het al jaren niet gelezen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en Myr, Raad eens hoeveel ik van je hou gaat over Grote Haas en Hazeltje, twee hazen dus.
En het zijn allebei jongetjes.
Tof boeknet nog voorgelezen
ok thansk nu weet ik nog niksquote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt mij niet bekend voor om eerlijk te zijn. Ik vind het ook niet echt een uitspraak voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |