Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Het "pakt" dingen voor jequote:grep "unix" *.htm
search all .htm files in the current directory for any reference of unix and give results similar to the below example text.
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.quote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook van mannen kan je liefdesverdriet hebben.
Mannen zijn ook niet altijd tof hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik helaas ook en wat baal ik daar soms van
quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het "pakt" dingen voor je
Ik ken dat grapje dus als
Grep beer
No
Sudo grep beer
Ok
En hoi beroemde meneer
Dat is echt niet waar, er zijn zat mannen die werkelijk waar moeilijker zijn dan de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.
Mijn beste vriend zegt wel eens:"Als wij homo waren waren we heel gelukkig samen."
Het probleem is alleen: we willen wel homo worden maar we hebben die gevoelens niet.
haha, garpjes enzquote:
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik denk steeds dat Muck of het Flippiee is![]()
Hoi Marijke
Deutsche Spelling, Liebchen, Deutsche Spelling!quote:
Ik was jou vergetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef cablegunmaster het volgende:
Sudo apt-get install beer-chair
Password: ********
Install is commencing..........
Hehe. "pakt" zei je hmm?quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het "pakt" dingen voor je
Ik ken dat grapje dus als
Grep beer
No
Sudo grep beer
Ok
En hoi beroemde meneer
Kortom,we kunnen concluderen dat liefde gewoon zuigt?quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen zijn ook niet altijd tof hoor
Maar serieus nemen is juist zo lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik neem vrouwen gewoon niet meer serieus, kunnen ze ook niet mijn hartje breken.
Hihi je zie nemenquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar serieus nemen is juist zo lekker
quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe. "pakt" zei je hmm?![]()
grep me.
Tssk, ik ben ook heel duidelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die zijn duidelijker.
Mijn beste vriend zegt wel eens:"Als wij homo waren waren we heel gelukkig samen."
Het probleem is alleen: we willen wel homo worden maar we hebben die gevoelens niet.
zo leuk was ie ook weer niet hoorquote:
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde vrouwen ontmoet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, er zijn zat mannen die werkelijk waar moeilijker zijn dan de gemiddelde vrouw
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je er nog wat aan!quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom,we kunnen concluderen dat liefde gewoon zuigt?
Als je de diepere betekenis neemtquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eh...quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik neem vrouwen gewoon niet meer serieus, kunnen ze ook niet mijn hartje breken.
Welnee, je moet juist andersom doen. Wel serieus nemen, maar niet dat gezeik eromheenquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
+1quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde vrouwen ontmoet.
Echt gesprek of alleen een brief gestuurd?quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij Leenbakker
cablegunmaster@blackbox-laptop>sudo apt-get remove TheFamousmanquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik was jou vergeten
sorry!
bij deze:
Cablegunmaster
wazrom datquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij Leenbakker
Kom maar, danquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
da's niet aardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
cablegunmaster@blackbox-laptop>sudo apt-get remove TheFamousman
Do you really wanna remove TheFamousman and free up to 800mb? (y/n) y
Lekker stuk vleesquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.
Ik heb er genoeg van om als een stuk vlees behandeld te worden in dit topic.
Nee, via internet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt gesprek of alleen een brief gestuurd?
Dieperquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je de diepere betekenis neemt
Goed punt.quote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je er nog wat aan!
aaaahhwww kom je knuffuhluh?quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer he. Leg ik eens mijn werkelijke gevoelens bloot, ga jij weer seksistische grapjes maken.
Ik heb er genoeg van om als een stuk vlees behandeld te worden in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |