Hoiquote:
Niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ergens geloof ik dit niet helemaal.
Wat weer lijd naar goedmaaksseks. Je wilt mijn lichaam, niet mijn geest!quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik van je houd?Ik wil met niemand anders gepassioneerde ruzie maken als jou
quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er lust bij te pas komt mag jij wel van mij met haar knuffelen.
Ik heb behoefte aan om begrepen te worden, niet om genomen te worden.Je moet toch ergens beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel slim ja.quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt i noes.
Maar AH doe ik dan wel na de feestdagen
Als je snapt wat ik bedoel
leen bakkerquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Niet?ZEG JIJ DAT IK LIEG!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Nee, ik zeg dat je iets verzwijgtquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Niet?ZEG JIJ DAT IK LIEG!?
dan moet je eerder naar de wc gaanquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een heftige gevoelens ruik ik hier op de avond...
En jij vindt dat erg?quote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat weer lijd naar goedmaaksseks. Je wilt mijn lichaam, niet mijn geest!
* LovelyLady knuffelt terugquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft LL een lekkere knuffel![]()
sinds wanneer zijn gevoelens te ruiken?quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Jij jij jij insinueerder!quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je iets verzwijgt
Ik ben afgeknapt op seks. Het is verspilling van tijd, na een dag heb ik de behoefte toch weer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij vindt dat erg?Ben jij wel een echte man?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Misschien moet je dan echt eens onder het randje gaan schoonmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
NEUKEN! Hup hier!quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het vraagteken. Nergens voor nodig. Gewoon afdwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |